Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt enkä tiedä enää mistä löytää voimia

Vierailija
30.10.2016 |

Lääkkeet ei auta, terapia ei auttanut.
Tulee hyviä aikoja, ja sitten tulee kuoppa ka teen kaikkeni että pääsisin takaisin ylös ja pääsen ja se tuntuu hyvältä ja jaksan taas ja sitten tulee uusi kuoppa, syvempi kuin edellinen ja päätän et perkele tästä on pakko päästä ylös ja taistelen pääni sisällä olevia mörköjä vastaan, wn halua uskoa kun ajatukseni sanovat et musta ei ole mihinkään, en osaa mitään, ja selätän ne ja olen voittaja ja tämä toistuu ja toistuu ja toistii ja nyt olen niin syvällä etten tiedä miten päästä ylös kun en näe edes reunaa enkä auttavia käsiä reunalla joihin voisin tarttua.
Huomenna lääkäriin.
Olen niin väsynyt.
Kunpa voisin nukkua pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon voimia ja hyvyyttä sinulle.<3 Mullakin oli uupumusta jokin aika sitten, väsytti niin että ei jaksanut mitään. Pikku hiljaa voimat alavat palautua.

Vierailija
2/7 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa, joitain syytä, mistä voisi johtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaa. Pahimman masennuksen olen luullakseni jo ylittänyt, mutta sellaiset minimasikset on nekin raskaita. Tuntuu, etten kykene pitempiaikaiseen normaaliin toimintaan, vaan ennemmin tai myöhemmin tulee taantumavaihe. Eli joudun koko ajan tavallaan aloittamaan alusta, yksi askel eteen, kaksi taakse on hyvin kuvaava mulla.

Toivottavasti saat avun tilanteeseesi. Lääkäri todennäköisesti määrää lääkityksen, mutta älä jää pelkän lääkkeen varaan. Terapia tms. on pitempiaikainen ratkaisu ja lääkkeet enemmänkin pika-apu. Jaksamista ja voimia!

Vierailija
4/7 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se paranna, mutta suosittelisin hikiliikuntaa mahdollisuuksien rajoissa.

Vierailija
5/7 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen lisäys, että toivottavasti saat toimivat lääkkeet ja terapiaa tällä kertaa. Tuo on varmasti turhauttavaa.

Vierailija
6/7 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen lisäys, että toivottavasti saat toimivat lääkkeet ja terapiaa tällä kertaa. Tuo on varmasti turhauttavaa.

Tämä nro 3:lta siis.

Vierailija
7/7 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kirjotti hyvin! Mä toivon samaa, hyvyyttä ja voimia sulle!

Toivottavasti lääkäristä on sulle apua ja jos ei ole, niin sinnikkäästi eteenpäin! Jossain vaiheessa luulisi helpottavan ja auringon paistavan myös sun elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä