haluttomat, miksi ette anna puolisolle?
Niin miksi ei seksiä?
Kysymys piti oikeasti olla että miksi ette lähde suhteesta ja anna puolisollenne mahdollisuutta löytää ihminen joka pitää ja haluaa hänet? Ettekö edes sen verran arvosta häntä, vaikka selvästi ette kovin paljoa kun pihtaatte?
Kommentit (11)
Mutta etkö välitä onko puolisollasi asiat hyvin? Itsekästä?
Miten se seksin antaminen oikein käytännössä onnistuisi? Jos ei ole kiihottunut niin yhdyntä tuntuu pahalta. Kiihottumista kun ei mistään liukkaripurkista saa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se seksin antaminen oikein käytännössä onnistuisi? Jos ei ole kiihottunut niin yhdyntä tuntuu pahalta. Kiihottumista kun ei mistään liukkaripurkista saa.
Niin siksi kysymys olikin miksi et lähde suhteesta ja anna puolisolle mahdollisuus löytää ihminen joka haluaa hänet?
Ja jos et kiihotu niin kai rakkaan puolisosi kuitenkin hoitelet tyytyväiseksi? Kun kerran et jätäkään vaan pihtaat ja kidutat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siksi kysymys olikin miksi et lähde suhteesta ja anna puolisolle mahdollisuus löytää ihminen joka haluaa hänet?
Ja jos et kiihotu niin kai rakkaan puolisosi kuitenkin hoitelet tyytyväiseksi? Kun kerran et jätäkään vaan pihtaat ja kidutat.
Eiköhän se puoliso tiedä missä ovi on jos seksitön suhde kauheasti alkaa ahdistamaan.
Kun ei halua, niin ei haluta. Voin päättää lähteä kauppaan, päättää selvitä työpäivän loppuun, päättää pestä vessan, mutta seksin suhteen sellaista päätöstä ei voi tehdä, ehkä joskus, mutta ei toistuvasti. Tuntuu, että suuri osa ihmisistä ei millään voi käsittää, miltä tuntuu, kun ei halua, kun ajatus seksistä saa ahdistumaan. Sama kuin jos kumppaninsa mieliksi pitäisi suostua väkivaltaan, johonkin mikä sattuu ja nöyryyttää.
Joskus haluan ja silloin seksi on ihanaa.
Mies ei halua erota ja uskoo, että alan haluta kunhan saamme suhteen muuten kuntoon.
Sellaisia jotkut ovat, itsekkäitä ja itserakkaita. Aina pihtaajat löytävät syyn pihtaamiseensa toisesta, ikinä vika ei ole itsessä. Toisessa kyllä roikutaan kynsin hampain kiinni ja kaikessa siinä, mitä toinen pystyy tarjoamaan, mutta siinäpä onkin kaikki mitä suhteesta on jäljellä - pelkkä kuiva kuori, julkisivu.
Mieheni oli pihtaaja siihen saakka kunnes tajusi ettei sillä tavalla saa minua pidettyä itsellään. Syynä pihtailuun oli testosteronivaje, ei huvittanut, oli mahaa, olin tylsä vaimo kun vonkasin, ei kiinnostanut minun ehdotukseni. Kummasti hän yhtäkkiä alkoi treenaamaan kun huomasi, että lähden oikeasti jos tilanne ei muutu. Mahanröllykkä lähti, mieli parani, alkoi tehdä mieli ja minäkään en ollut enää mikään tyyppi, mitä piti vältellä iltaisin parhaansa mukaan. Onneksi tämä huomio tuli juuri ja juuri ajoissa, nyt menee kivasti ja seksiä on 2-4 kertaa viikossa. Mieheni aloitteesta myös.
Synnytyksen takia paikat hyvin hellänä, kolmannen asteen repeämät. Ei oikein nyt innosta... ja mies ymmärtää tämän oikein hyvin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen kuuluvat myös haluttomat kaudet. Esim synnytyksen jälkeen voi olla vuosikin ilman seksiä ja se on ihan normaalia (hormonimuutokset, repeämät yms).
Kyse ei ole myöskään aina siitä, että parisuhteessa olisi ongelmia tai kumppani olisi joten ei-kiihottava vaan siitä, että ihmisen elämään tulee sairauksia ja vaikeita aikoja, jolloin se vaikuttaa tottakai seksuaaliseen halukkuuteen.
Kaikki eivät myöskään pidä muusta seksistä kuin yhdynnästä. Tällöin "muulla tavalla hoitelu" ei onnistu. Itse naisena nautin eniten yhdynnästä, joten jos mies ei halua/ei seiso, ei hän voi minua tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta etkö välitä onko puolisollasi asiat hyvin? Itsekästä?
Jos puoliso haluaa lähteä, hänellä on vapaus lähteä. Ei ole minun tehtävä erota, jos ei siltä tunnu.
Minulla on joo ongelmia seksuaalisuuteni kanssa, se on tiedossa.
Olen vuosia harrastanut seksiä puolisoni kanssa nauttimatta siitä lainkaan. Ei sekään niin hyvä asia ole kuin ap antaa ymmärtää.
Huonoa seksiä ei tee mieli.
Se lähtee, joka kärsii, eikö?
Mulla on asiat ihan hyvin, paitsi se seksi.