Käyttäydyin pikkujouluissa kuin aasi, mitä nyt teen??!
Apua olen ihan paniikissa, en tiedä mitä nyt teen. Juon todella harvoin ja eilen oli työpaikan pikkujoulut ja homma karkasi kokonaan käsistä. Join ihan liikaa ja olin kuulemma puristellut nuorempia miehiä takamuksesta, huutanut karaokessa ihan mitä sattuu, läiskyttänyt boolia muiden päälle, rehennellyt, kompuroinut sukkahousut riekaleiksi, uhkaillut selkäsaunalla ja ilmeisesti haukkunut pomon vaimoa huoraksi vaikka en edes tunne tätä! Nyt hävettää niin paljon että tekisi mieli kuolla, mitä minä huomenna töissä sanon? Oma mieskin ihan ihmeissään kun olen ollut koko sunnuntain ihan tolaltani.
Kommentit (44)
Ota AP huumorilla vaan :) Sattuuhan noita.
Mulla karkasi koira kerran ovesta, kun oli sattunut jäämään vähän raolleen ja koira oli vielä pentu että kouluttaminen oli alussa. No se säntäsi juoksentelemaan sinne tänne, mä olin jokunen aika sitten tullu suihkusta, enkä ollu ehtiny kauheasti pukeutua.
Laitoin takin päälle, tossut jalkaan ja lähin huutelemaan koiraa makupalojen kera. Housut oli "unohtunu" jalasta (pikkuhousut sentään oli..) ja juoksentelin pitkin pitäjää perse paljaana.
Aattelin että saan pennun nopiasti kyllä kiinni, että en kovin pitkälle tule kävelemään niin tuskin kukaan huomaa.
Siellä se penska seisoskeli keskellä tietä ja huomasin että auto tulee, säntäsin siihen tielle ja sain auton pysäytettyä. Kurottauduin ottamaan koiran syliin ja tietenkin vieläpä niin, että paljas perse tähän autoilijaan päin. Tajusin vasta myöhemmin että ei vittu sentään... Vaan eipä siinä ajatuksissaan oikein ajatellut että olis voinu kurottautua ottamaan koira syliin vähän toisesta suunnasta.
Sain myöhemmin mieheltäni tietää, että se autoilija, jolle pakaroitani "esittelin", oli mieheni isä, joka oli tulossa juuri töistä.
Nykyään vaan naurattaa toi, vaikka sillon hävetti. Miehen isä oli maininnut miehelleni myöhemmin puhelimessa että "Taisi sillä "Emmalla" olla jumppatuokiot meneillään tuolla tiellä...". Onneks on huumorimiehiä, sekä mies että hänen isänsä.
Tämä tosin ei tapahtunut kännissä, mutta no kuitenkin :)
Kuulostaa hyvältä. Näin juuri pitää toimia!
Firmasta riippuen maanantaina odottaa irtisanominen pöydällä tai kukaan ei sano mitään. Miehen firmasta parin vuoden välein joku saa kenkää. Muut unohdetaan - paitsi seuraavan ylennyksen yms. kanssa.