Käyttäydyin pikkujouluissa kuin aasi, mitä nyt teen??!
Apua olen ihan paniikissa, en tiedä mitä nyt teen. Juon todella harvoin ja eilen oli työpaikan pikkujoulut ja homma karkasi kokonaan käsistä. Join ihan liikaa ja olin kuulemma puristellut nuorempia miehiä takamuksesta, huutanut karaokessa ihan mitä sattuu, läiskyttänyt boolia muiden päälle, rehennellyt, kompuroinut sukkahousut riekaleiksi, uhkaillut selkäsaunalla ja ilmeisesti haukkunut pomon vaimoa huoraksi vaikka en edes tunne tätä! Nyt hävettää niin paljon että tekisi mieli kuolla, mitä minä huomenna töissä sanon? Oma mieskin ihan ihmeissään kun olen ollut koko sunnuntain ihan tolaltani.
Kommentit (44)
Kuule piilomaan pikku aasi, lopeta ainakin se juominen. Ainiaaksi. Nyt on viimeinen hetki tajuta, että olet jo juonut enemmän kuin tarpeeksi.
Kukas sinulle ehti jo kertoa noin seikkaperäisesti pikkujoulujen tapahtumat ;)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kaikki muut ovat vain iloisia että mokasit pahemmin (?) omia kämmäilyjään muistellessaan...
Itse en ainakaan uskaltaisi mennä töihin, jos työkaveri olisi kourinut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhan liiton tyylillä vaan olet ihan vain niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Juuri näin. Ei mitään anteeksipyyntöjä. On siellä muutkin mellastaneet.
What happens in pikkujoulu, stays in pikkujoulu.
Niin minäkin kuulemma. Omasta mielestä heitin hyvää läppää, pari miestä loukkaantui verisesti. Hohhoijaa. Toivottavasti en törmää kyseisiin mameroihin töissä vähään aikaan. Lähtisi menemään jos jutut niin huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Tälläistähän se on kun amatöörit tekevät ammattilaisten hommia. Ei siitä mitään tule.
Ylilyöntejä ei pääsisi tapahtumaan, jos porukka harjoittelisi viinanjuontia pitkin vuotta.
Ainiin, osa miehistä oli vielä pelästynyt että iskin niitä. Ei mitään tarvetta sellaiseen... Ärsyttää että minusta hauskat jutut teilattiin sairaiksi, olen kuulemma hullu jne. Tämä tietysti selän takana, kun kysyin olivatko loukkaantuneet niin päin naamaa valehteli sujuvasti että ei. Onko sitten jotakin varaa valittaa, ei. Välillä kaipaan entistä työpaikkaani. T. 26.
Tämä muuttuu kokoajan vain pahemmaksi painajaiseksi! Työkaveri soitti ja kertoi että olin ehdotellut miehille törkeitä hävyttömyyksiä ja tarttunut yhtä jopa "sieltä". Loppuillasta olin nuokkunut sohvalla ja soperrellut itsekseni. Apua, en koskaan pettäisi omaa miestäni, en ollut ollenkaan oma itseni. Juomisen kyllä lopetan mutta miten tämän kaiken selittää töissä! :/ -Ap
"Olit kuulemma.??" Oletko varma ettei sun kustannuksella pilailla? Sammuitko juhlissa vai menitkö jollekkin sanomaan ettet muista tapahtumista yhtään mitään ja nyt tilannetta käytetään hyväksi? Kannattaisko varmistaa tapahtumat joltakin toiselta ihmiseltä ..
Hei aasi! Menehän ja syö loputkin ruohot ennenkin lumi sataa!😁
Laita aamulla sähköposti koko työpaikan henkilöstölle ja pyydä anteeksi sitä että joit liikaa ja käyttäydyit kuulemma aivan törkeästi. Laita loppuun, että ei tule toistumaan. (Onneksi et nussinut kenenkään kanssa).
No loppuillasta ei ole kyllä mitään muistikuvia, aivan hirveää menettää muisti ja kuulla muualta mitä kaikkea on örveltänyt ! Sukkahousut oli riekaleina ja ilmeisesti oksentanutkin olen mutta en muista missä välissä :/ -Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi mitään onneksi et vetänyt dildo näytöstä niinkuin eräs nuori hupakko
Nyt taidettiin mennä jo unien puolelle.
Mulle tuli kerran yksi työntekijä sanomaan pikkujouluissa, että oommeko me sellaisia parempia ihmisiä. Olin ihan että jaaa....a, ei kai me olla?! :)
T. Toimarin vaimo
Pyydä anteeksi työkavereilta heti maanantaiaamuna ja hyvällä tuurilla koko juttu on jo unohtunut iltapäivästä. Pomokin saattaa olla loukkaantunut, koska haukuit hänen vaimoaan. Aloittaisin hänestä.
Tällaisia totaalituuletuksia ihmisaivot tarvitsevat pinnan alla muhivan kuonan poistamiseen!
Viimeistään itsensä nöyryytettyään ihminen oppii nöyryyttä. (no, osa ei silloinkaan)
Juuri näin. Ei mitään anteeksipyyntöjä. On siellä muutkin mellastaneet.