Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydyin pikkujouluissa kuin aasi, mitä nyt teen??!

Liisa55
30.10.2016 |

Apua olen ihan paniikissa, en tiedä mitä nyt teen. Juon todella harvoin ja eilen oli työpaikan pikkujoulut ja homma karkasi kokonaan käsistä. Join ihan liikaa ja olin kuulemma puristellut nuorempia miehiä takamuksesta, huutanut karaokessa ihan mitä sattuu, läiskyttänyt boolia muiden päälle, rehennellyt, kompuroinut sukkahousut riekaleiksi, uhkaillut selkäsaunalla ja ilmeisesti haukkunut pomon vaimoa huoraksi vaikka en edes tunne tätä! Nyt hävettää niin paljon että tekisi mieli kuolla, mitä minä huomenna töissä sanon? Oma mieskin ihan ihmeissään kun olen ollut koko sunnuntain ihan tolaltani.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan liiton tyylillä vaan olet ihan vain niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

Juuri näin. Ei mitään anteeksipyyntöjä. On siellä muutkin mellastaneet.

Vierailija
22/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule piilomaan pikku aasi, lopeta ainakin se juominen. Ainiaaksi. Nyt on viimeinen hetki tajuta, että olet jo juonut enemmän kuin tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sinulle ehti jo kertoa noin seikkaperäisesti pikkujoulujen tapahtumat ;)

Vierailija
24/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kaikki muut ovat vain iloisia että mokasit pahemmin (?) omia kämmäilyjään muistellessaan...

Itse en ainakaan uskaltaisi mennä töihin, jos työkaveri olisi kourinut!

Vierailija
25/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan liiton tyylillä vaan olet ihan vain niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

Juuri näin. Ei mitään anteeksipyyntöjä. On siellä muutkin mellastaneet.

What happens in pikkujoulu, stays in pikkujoulu.

Vierailija
26/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen :D

Vierailija
27/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kuulemma. Omasta mielestä heitin hyvää läppää, pari miestä loukkaantui verisesti. Hohhoijaa. Toivottavasti en törmää kyseisiin mameroihin töissä vähään aikaan. Lähtisi menemään jos jutut niin huonoja.

Vierailija
28/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläistähän se on kun amatöörit tekevät ammattilaisten hommia. Ei siitä mitään tule. 

Ylilyöntejä ei pääsisi tapahtumaan, jos porukka harjoittelisi viinanjuontia pitkin vuotta.

Vierailija
29/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, osa miehistä oli vielä pelästynyt että iskin niitä. Ei mitään tarvetta sellaiseen... Ärsyttää että minusta hauskat jutut teilattiin sairaiksi, olen kuulemma hullu jne. Tämä tietysti selän takana, kun kysyin olivatko loukkaantuneet niin päin naamaa valehteli sujuvasti että ei. Onko sitten jotakin varaa valittaa, ei. Välillä kaipaan entistä työpaikkaani. T. 26.

Vierailija
30/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muuttuu kokoajan vain pahemmaksi painajaiseksi! Työkaveri soitti ja kertoi että olin ehdotellut miehille törkeitä hävyttömyyksiä ja tarttunut yhtä jopa "sieltä". Loppuillasta olin nuokkunut sohvalla ja soperrellut itsekseni. Apua, en koskaan pettäisi omaa miestäni, en ollut ollenkaan oma itseni. Juomisen kyllä lopetan mutta miten tämän kaiken selittää töissä! :/ -Ap

Vierailija
31/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 puol/5, piristi iltaa!

Vierailija
32/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olit kuulemma.??" Oletko varma ettei sun kustannuksella pilailla? Sammuitko juhlissa vai menitkö jollekkin sanomaan ettet muista tapahtumista yhtään mitään ja nyt tilannetta käytetään hyväksi? Kannattaisko varmistaa tapahtumat joltakin toiselta ihmiseltä ..

Vierailija
33/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aasi! Menehän ja syö loputkin ruohot ennenkin lumi sataa!😁

Vierailija
34/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita aamulla sähköposti koko työpaikan henkilöstölle ja pyydä anteeksi sitä että joit liikaa ja käyttäydyit kuulemma aivan törkeästi. Laita loppuun, että ei tule toistumaan. (Onneksi et nussinut kenenkään kanssa).

Vierailija
35/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No loppuillasta ei ole kyllä mitään muistikuvia, aivan hirveää menettää muisti ja kuulla muualta mitä kaikkea on örveltänyt ! Sukkahousut oli riekaleina ja ilmeisesti oksentanutkin olen mutta en muista missä välissä :/ -Ap

Vierailija
36/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi mitään onneksi et vetänyt dildo näytöstä niinkuin eräs nuori hupakko

Nyt taidettiin mennä jo unien puolelle.

Vierailija
37/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran yksi työntekijä sanomaan pikkujouluissa, että oommeko me sellaisia parempia ihmisiä. Olin ihan että jaaa....a, ei kai me olla?! :)

T. Toimarin vaimo

Vierailija
38/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi työkavereilta heti maanantaiaamuna ja hyvällä tuurilla koko juttu on jo unohtunut iltapäivästä. Pomokin saattaa olla loukkaantunut, koska haukuit hänen vaimoaan. Aloittaisin hänestä.

Vierailija
39/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, irstas eukko! :D

Vierailija
40/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia totaalituuletuksia ihmisaivot tarvitsevat pinnan alla muhivan kuonan poistamiseen!

Viimeistään itsensä nöyryytettyään ihminen oppii nöyryyttä. (no, osa ei silloinkaan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan