Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö henkilöitä jotka on oikeasti raiskattu...

Vierailija
30.10.2016 |

...mutta eivät ole ikinä ilmoittaneet asiasta poliisille?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsuvakeissa heitä on varmaan paljon. Unelma ei kestä eikä oma psyyke.

Vierailija
2/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useamman, itseni mukaanlukien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ex poikaystäväni raiskattiin lapsena sukulaisen toimesta.

Vierailija
4/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itseni. Entinen mies pahoinpiteli ja raiskasi useasti. Häpeä esti ilmoittamasta, ystävän avulla pääsin irti tyypistä.

Voimia ja omaa tahtoa kaikille tässä kierteessä oleville ja olleille, maailmassa on niin paljon parempaa.

Vierailija
5/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itseni. Ensimmäinen aviomieheni raiskasi minut monta kertaa vaikka se oli laitonta avioliitossakin jo silloin.

Vierailija
6/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän (ja tekijä oli kyllä ihan 100% suomalainen)

Vierailija
7/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ystäväni joukkoraiskattiin eikä koskaan ilmoittanut asiasta sillä häntä hävetti :(.

Vierailija
8/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Vierailija
10/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni. Oma isoisä kyseessä 😓

11/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita.

Vierailija
12/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä. Tosin nimikkeenä olisi ehkä 'pakottaminen' kun en nyt kynsin hampain taistellut vastaan. En ilmoittanut, koska en olisi pystynyt todistamaan tätä asiaa.

Vierailija
13/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muita kuin itseni.

Aviomies raiskasi mut avioliiton aikana neljä kertaa, mistään niistä ei tiedä kuin hän ja minä. Häpesin itseäni niin paljon, ja hän vahvisti sitä häpeän tunnetta vielä ilkkumalla jälkeenpäin sitä, miten turha naisena olen kun en edes tuota kerro eteenpäin. Että oli vaan ihan oikein että hän mut raiskasi, ymmärrän sit sitäkin kautta miten huono ihminen olen. Tai en edes ihminen.

Mä meni ihan lukkoon aikanaan niistä kerroista, pystyin puhumaan vasta pari vuotta eron jälkeen noista terapeutille jonka luona kävin juttelemaasa koska mies ei lopettanut vainoamista ja ahdistelua. Ja teki muutenkin kaikkea kiusaa lastenkin kanssa.

Kyseessä on ulkoisesti täysin tavallinen suomalainen mies, evakkovanhempien kasvatti, rehti maalaispoika.

Vierailija
14/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta. Esimerkiksi yksi kaveri ei ilmoittanut poliisille koska raiskaaja oli eksä. Toinen kaveri ei ilmoittanut koska raiskaaja oli nyksä. Yksi kaveri tuli isänsä raiskaamaksi. Ei ilmoittanut. Yksi kaveri juotettiin känniin ja raiskattiin, ei ilmoittanut. Yksi kaveri puskaraiskattiin, ilmoitti ja raiskaaja onneksi jäi myös kiinni ja tuomittiin.

Moni noista tutuistani sanoi ettei ilmoittanut koska pelkästi ettei kukaan kuitenkaan usko tai ettei raiskaajaa tuomittaisi.

Uskon ihan täysillä poliisin arviota jonka mukaan 90% raiskauksista jää ilmoittamatta. Varsinkin jos raiskaaja on joku tuttu niin ilmoittaminen on aivan erityisen vaikeaa.