Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"huolehtii itsestään" = meikkaa ja laittaa irtoripset?

Vierailija
30.10.2016 |

Olen huomannut, että monet käyttävät sanoja "huolehtia itsestään" merkityksessä laittautua, pyntätä. Minulle se takoittaa pikemminkin sitä, että huolehtii terveydestään, harrastaa liikuntaa ja pysyttelee normaalipainossa, hoitaa henkilökohtaisen hygienian kunnolla, käy säännöllisesti hammastarkastuksessa ja huolehtii suun terveydestä, ja pyrkii myös pysyttelemään henkisesti hyvässä tasapainossa.

Mitä teistä tarkoittaa, että joku huolehtii itsestään?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen minunkaan mielestä kuulu meikkaaminen. Ei myöskään fitnes. Semmonen kultainen keskitie syömisen, nukkumisen ja ulkoilun saralla. Bmi joku 20-24.

Suihkussa käynti ja puhtaat vaatteet.

Vierailija
2/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa unnuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itsestä huolehtiminen tarkoittaa samaa kuin AP:lle.

Vierailija
4/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurikin tuota. Kyllä sinäällään se meikkaaminenkin, jos siihen on tarvetta.

Vierailija
5/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pinnalliseksikin (kaikesta luonnollisuudestani huolimatta) kutsuttu, ja silti minua ällöttää tuo "itsestään huolehtimisen" korostaminen. En ikinä olisi miehen kanssa, joka erikseen edellyttää "itsestään huolehtimista." Vaikka minäkin edellytän. Mutta kun hygienia-asioiden ja tuollaisten pitäisi olla aivan itsestäänselvyys, niin miksi erikseen toteamaan sitä.

Vierailija
6/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin sinulle.

Se että meikkaa, laittaa hiuksensa kauniisti ja pukeutuu hyvin on ulkonäöstään huolehtimista. Sitä voi tehdä, vaikkei huolehtisi itsestään.

Vierailija
7/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi normaalipainoa vaatimukseksi, kyllä ylipainoisetkin huolehtivat itsestään. Mutta en ymmärrä tuota meikkausta tässä. Miehitäkin saisi vaatia sitten irtoripsiä ja puunausta jos sellaista naisilta vaaditaan.

Vierailija
8/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin sinulle.

Se että meikkaa, laittaa hiuksensa kauniisti ja pukeutuu hyvin on ulkonäöstään huolehtimista. Sitä voi tehdä, vaikkei huolehtisi itsestään.

Olipa hitsin hyvin määritelty, juuri noinhan se on.

Vierailija
9/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itsestani huolehtiminen tarkoittaa mm. juuri tuota "laittautumista" eli meikkaamista, kampaajalla kaymista tms. Toki siihen kuuluu myos terveellinen ruokavalio, liikunta, ystavien ja perheen kanssa ajan viettaminen, lomailu yms. Eli kokonaisuutta mina ajattelen tuolla.

Itselleni ehka nuo ulkoiset seikat kielivat aika akkia, etta huolehdinko mina itsestani. Jos en siis viitsi/jaksa/kerkea katsomaan peiliin ja meikkaamaan, tiedan etta omaa aikaa pitaisi loytaa ja lisaa tasapainoa tyon ja vapaa-ajan valille. Pidan "laittautumisesta" ja kauniissa vaatteissa meikattuna minulla on hyva olla.

Vierailija
10/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla naiset monesti sanovat, huolehtivat itsestään kun nyppivät/ajavat pillunsa posliiniksi. Karvainen nainen lähtökohtaisesti likainen, haiseva ja epänaisellinen?

Vierailija
11/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia. Jos ei ole terveydestään pitänyt huolta niin se näkyy ja sitä tosiasiaa ei meikillä peitetä. Molempi parempi :)

Vierailija
12/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tarkoittaa oikeestaan sekä että. Noita mitä ap sanoi, mutta myös sitä, ettei näytä  homssuiselta, huolehtii itsensä myös säännöllisesti kampaajalle tukanleikkuuseen ja pitää kulmakarvat siistinä, meikkaa siististi tai on meikkaamatta jos sille ei ole tarvetta, ei kasvata sääriin villahousuja ja pitää kainalo- ja alapääkarvat siisteinä yms. Semmonen yleishabitus

Vierailija
13/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen pillu on hullun kiihottava.

Muuten itselleni itsestään huolehtiminen tarkoittaa nimenomaan normaalipainoa ja liikunnallista ja suht terveellistä elämäntapaa.

Meikkaamisella ja pukeutumisella ei ole mitään merkitystä, kunhan vaatteet ovat puhtaat. Jos naiset kasvot, silmät, ryhti/olemus ja ääni miellyttää, niin sitten miellyttää. Oli meikkiä tai ei.

Vierailija
14/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä huolehtiminen on sitä, että on fyysisesti ja psyykkisesti tasapainossa ja voi hyvin. Hyvinvointi näkyy myös ulospäin. Musta jollain painoindeksillä ei oo mitään tekemistä asian kanssa, tietenkin sairaalloinen lihavuus ja sairaalloinen laihuus poislukien.

Ripsien pituudella ja kaarevuudella ei oo myöskään mitään tekoa itsestä huolehtimisen kanssa.

Vierailija
15/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt siis puhutaan jostain kuvattomasta chattailystä/ilmoituksesta, niin itse olen miehenä sen aina ymmärtänyt tarkoittavan lähinnä sitä ettei ole hirveän lihava. Sitähän ei ilmeisesti usein haluta/kehdata suoraan sanoa että "olen hoikka" tai jotain vastaavaa. Eli nainen siis haluaa viestittää olevansa seksikäs, mutta haluaa että tämä tulee mukamas vahingossa esille, sillä hänhän vain viestitti "pitävänsä huolta itsestään".

Vierailija
16/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen minunkaan mielestä kuulu meikkaaminen. Ei myöskään fitnes. Semmonen kultainen keskitie syömisen, nukkumisen ja ulkoilun saralla. Bmi joku 20-24.

Aika fläsä joku 24. 18-21 bmi on paras.

T: 24 bmi mies ja läskin näköinen

Vierailija
17/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tarkoittaa oikeestaan sekä että. Noita mitä ap sanoi, mutta myös sitä, ettei näytä  homssuiselta, huolehtii itsensä myös säännöllisesti kampaajalle tukanleikkuuseen ja pitää kulmakarvat siistinä, meikkaa siististi tai on meikkaamatta jos sille ei ole tarvetta, ei kasvata sääriin villahousuja ja pitää kainalo- ja alapääkarvat siisteinä yms. Semmonen yleishabitus

Tarkemmin ottaen mitä tarkoittaa, että pidät kainalot ja alapään KARVAT siisteinä? Peset ne?

Mitä mieltä miehillä, laiminlyökö mies itsensä jos ei sheivaa itseään posliiniksi?

Vierailija
18/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin sinulle.

Peukuttaisin tätä ainakin 1000 kertaa, mikäli se ois mahdollista!

Samalla linjalla AP:n kanssa.

Vierailija
19/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika fläsä joku 24. 18-21 bmi on paras.

T: 24 bmi mies ja läskin näköinen

18 BMI on lähinnä kuivunut ruipelo, mitään naisellisia muotoja ei voi ollla. Ei isoja tissejä ja pulleaa pyllyä.

Vierailija
20/38 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on alkanut tuntua, että näytän huonommalta meikkien kanssa.

Ilman meikkiä, iho on normaalin värinen, posket punottaa pakkasella ja kasvojen pieniä ilmeitä voi tulkita helpommin.

Meikkasin monta vuotta, mutta nyt kun olen ollut muutaman vuoden ilman meikkiä pääasiassa, huomaan näyttäväni keinotekoiselta ja nukkemaiselta, kun meikkaan illanviettoa varten. En enää itseltäni enkä omalta persoonaltani vaan päälle rakennetulta roolitukselta.

Nykyään tuntuu, että näytän enemmäkin tämmöiseltä meikkien kanssa: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ac/aa/f3/acaaf31e4d310f0…

Vaikka ilman meikkiä olisi kauniimpi, kuten nainen tässä: http://www.menshealth.com/sites/menshealth.com/files/styles/slideshow-d…

Kun on paljon pakkelia, se näyttää jopa rumemmalta, kuin ne pussit silmien alla. Enhän itsekään kiinnitä huomiota miesten silmäpusseihin, ehkä ne eivät olekaan niin iso kauneusvirhe. Saati sitten syntymämerkit tai nyppimättömät kulmakarvat.

Miehet ovat lisääntyneet ja rakastaneet naisia maailman sivu ilman meikkejä, korkokenkiä, hameita ja kaikenlaista tilpehööriä. Miksi se muka nyt olisi yhtäkkiä kadonnut muutamassa vuosikymmenessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä