Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä olette päätelleet naispuolisen kaverinne lesbouden?

Vierailija
30.10.2016 |

Eräs kaverini tuijottelee todella paljon rintoja, ei seurustele miesten kanssa, kuitenkin pitää itseään heterona.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaan huomaa. Usein ulkonäöstä, eleistä ilmeistä.. Ei tietenkään kaikilla. Väittäisin silti omaavani melko hyvän homotutkan. Sen vaan tietää!! Pelkkä rintojen tuijottelu ei välttämättä kerro yhtään mitään. Päinvastoin mun mielestä lesbot ei kauheen avoimesti " tuijottele " kenenkään rintoja

Vierailija
2/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä päättelin, kun kaveri itse sanoi olevansa lesbo. Seksuaalisuus on jokaisen ihmisen oma asia, eikä kuulu muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverissani ei ole lesboja,mutta tunnen muuten jonkun.Miesroolilesbon tunnen korostetusta mieslookista.Siis erittäin koruton ja arkinen.Niin "maskuliininen"ei ole tavallinen mies,yleensäkamalia näkyjä kynittyine hiuksineen,pyöreine rilleineen ja suoraviivaisissa rytkyissä.Siitä on miehinen eleganssi kaukana.

Naisroolilesboa ei erota mistään.

Vierailija
4/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lesboja kavereina, eivät he kyllä mitään rintoja tuijottele.

Vierailija
5/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun ystäväni kertoi asian. Tai työkaveri puhuu puolisostaan, jolla on naisen nimi:-)

Vierailija
6/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista, hiustyylistä, istuma-asennosta n. 5min ensitapaamisesta huomasin.. Myöhemmin kertoi itse..

Älkääs tekopyhät esittäkö etteikö useimmilla lesboilla olisi maneereja joista kyllä tunnistaa..

Vierailija
7/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni halaa minua usein takaa päin ja koskettelee rintojani ja uumaani :)

Vierailija
8/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu usein vaimostaan. Siitä päättelin.

Vierailija
9/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan tonnikalapurkin ja katson alkaako se hikoilla ja posket punottaa

Vierailija
10/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteista, hiustyylistä, istuma-asennosta n. 5min ensitapaamisesta huomasin.. Myöhemmin kertoi itse..

Älkääs tekopyhät esittäkö etteikö useimmilla lesboilla olisi maneereja joista kyllä tunnistaa..

Jaa toki meille muillekin mitä maneereja? Mä oon lesbo ja työkaverit hämmästyi, kun mun tyttöystävä toi mulle kotiin unohtuneen pyörän avaimen työpaikan pihalle.

Vierailija
11/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu usein vaimostaan. Siitä päättelin.

Entä, jos hän käyttää sukupuolineitraalisti sanaa "vaimo"? Eli hänen mielestään vaimo = puoliso, riippumatta hänen sukupuolestaan.

Mitä merkitystä sinulle on hänen vaimonsa sukupuolella?

Vierailija
12/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli töissä sillivoileipä eväänä ja se lesboksi paljastunut kasteli ruokatunnin aikana tuolin aivan märäksi.

Vierailija
13/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen vaan huomaa. Usein ulkonäöstä, eleistä ilmeistä.. Ei tietenkään kaikilla. Väittäisin silti omaavani melko hyvän homotutkan. Sen vaan tietää!! Pelkkä rintojen tuijottelu ei välttämättä kerro yhtään mitään. Päinvastoin mun mielestä lesbot ei kauheen avoimesti " tuijottele " kenenkään rintoja

Millä tavalla ulkonäöstä? Siihenhän liittyy erilaisia seikkoja, esim. itse päätettäviä asioita ja sellaisia, joihin ei ole itse voinut vaikuttaa. Miten jos (syntymässä saatu) ulkonäkö näyttää miehiseltä, mutta pukeutuminen ja olemus on neutraalia. Voidaanko luulla lesboksi?

Vierailija
14/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreen suomalaisen tutkimuksen mukaan 27% naisista on kiinnostunut seksuaalisesti naisista. Puolella heistä eli yhdellä kymmenestä on myös omakohtaisia kokemuksia kanssakäymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan