Mies valehteli menevänsä ystävänsä luo saunomaan
Kertoi, että menee "Pekalle" saunomaan. "Pekka" kuitenkin laittoi juuri snapchatin, että on ihan toisella paikkakunnalla tyttöystävänsä kanssa. Juuri näin, lisää näitä v*itun hienoja miehiä! 🙏 lähetin äijälle viestin, että keräsin hänen kamansa muovipussiin ja jätin pihalle. Saa noutaa siitä sitten. Ei ymmärtänyt yhtään mitä sekoilen, mutta, kun selvensin hieman, niin meni aika hiljaiseksi...
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En edes halua tietää missä oikeasti on. Luultavasti jossain kivoissa Halloween-bileissä, joihin minua ei ole kutsuttu (näin päättelin miehen muiden ystävien kuvista). Ihan sama, ei tällaista jaksa. Onneksi paljastui tässä vaiheessa tuo valehtelun jalo taito.
Kun vaikutat aika helposti kiukustuvalta, niin ei ole ihmekään ettei sinua kutsuta juhliin.
Ei tullut mieleen, että miehesi ehkä haluaa vähän omaa aikaa, vai onko se kiellettyä, jos elää yhdessä sinun kanssasi? Sinut tuntien miehesi katsoi parhaaksi vähän huijata, mutta unohti sopia asiasta "Pekan" kanssa.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes halua tietää missä oikeasti on. Luultavasti jossain kivoissa Halloween-bileissä, joihin minua ei ole kutsuttu (näin päättelin miehen muiden ystävien kuvista). Ihan sama, ei tällaista jaksa. Onneksi paljastui tässä vaiheessa tuo valehtelun jalo taito.
Kun vaikutat aika helposti kiukustuvalta, niin ei ole ihmekään ettei sinua kutsuta juhliin.
Ei tullut mieleen, että miehesi ehkä haluaa vähän omaa aikaa, vai onko se kiellettyä, jos elää yhdessä sinun kanssasi? Sinut tuntien miehesi katsoi parhaaksi vähän huijata, mutta unohti sopia asiasta "Pekan" kanssa.
En ole helposti kiukustuva :) en vain tykkää valehtelusta (kuka tykkäisi?). Ja voi kyllä olla, että minut on kutsuttu, mutta se tieto ei vaan ole mieheltä tullut minulle tai sitten ei vaan ole kutsuttu, mutta sekö antaa miehelle oikeuden valehdella? Nope.
Omaa aikaa? Kyllä hän olisi saanut mennä Pekalle saunomaan, vaikka sinne Halloween-juhliinkin ilman minua (en nyt vieläkään tiedä varmaksi onko edes siellä).
Onko sinulle ok kumppanin valehtelu?
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?
Ap täällä, kun tämä keskustelu oli jäänyt sopivasti nettiselaimeeni. Mies on nyt koko illan pommittanut ja kysellyt mistä muka tiedän, että ei ole Pekan kanssa, että onko minulla ja Pekalla joku salaliitto. Kysyi myös miten tiedän mistään Pekan snapeista... Olihan se mies aika tyhmäkin siis :) vieläkin yrittää, että minä olisin väärässä, vaikka hän jo myönsikin valehdelleensa. En ole edes jaksanut vastailla ja puhelimen pistin äänettömälle, kun ystävä kävi kylässä. Miksi ei voi vaan myöntää? Tai mitä väliä sillä enää on, mutta yrittää ja yrittää...
Teit ihan oikein!
Mun ex oli samanlainen valehtelija. Jäi siis aivan uskomattoman arkisistakin asioista kiinn.. Ei edes olisi ollut tarvetta valehdella.. Ja se vaan jatkui ja jatkui.
Mutta mä tein tylysti sen että pakkasin tavarani ja lähdin. Laitoin myöhemmin viestiä että tuun hakee tavarani myöhemmin.
Nyt sitten on nämä "ystävät" avautuneet että koko suhteen ajan on ollut muita naisia. Siis tämä mies oli pahimmanluokan pelimies!
Eroon ja pihalle vaan!
Siinäpä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.