Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummasta nautitte enemmän klitoris vai emätinorgasmista

Mimoze
29.10.2016 |

Minä tykkään itse emätinorgasmista koska se kestää pitempään ja on lempeämpi

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas emätinorkku on syvempi ja todellakin nautillosempi. Molemmat yhdessä, niin se on jo aika lailla taivas.

Vierailija
2/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee klitoriksesta usein pitkä orgasmi, melkein sarjamainen eli ensin tulee monta pientä ja sitten vasta iso. Emättimestä tulee paljon kouristavampi ja totaalinen, nesteiden kanssa. En tiedä kumpi on parempi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisorgasmi on paras.

Vierailija
4/30 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliorgasmi on paras, mutta toki kaikista tykkään.

N24

Vierailija
5/30 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä mikä on klitoris orgasmi tai emätin orgasmi. Tai onko niillä jotakin eroa. Saan orgasmin kun mieheni nuolee minua tai kiusaa sauvalla. En pelkässä penetraatiossa. Mutta se orgasmi on aina pitkäkestoinen ja taivaallinen. Mä en pysty edes laukeamaan uudestaan sen rakastelumme aikana koska kokemani orgasmi on niin totaalinen.

Vierailija
6/30 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorgasmista ehdottomasti. Emätinorgasmi on jotenkin liian epämääräisen tuntuinen, ja loppuu lyhyeen.

Vierailija
7/30 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitorisorgasmista ehdottomasti. Emätinorgasmi on jotenkin liian epämääräisen tuntuinen, ja loppuu lyhyeen.

Mitä eroa niillä on ? Käsittääkseni nainen ei voi saada orgasmia ilman klitoriksen stimulointia ?

Vierailija
8/30 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos klitoris on postettu tytöltä (ympärileikattu) ei tyttö voi saada orgasmia. Eli ei varmaaan emätinorgasmiakaan ?

Vierailija
9/30 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vissiin sellasii vanhanajan  tyttöjä, kun mua pitää rimputtaa klitoriksesta ja samalla sauvoa dildoa tai munaa sisään. Parhaat orkut saan tällai.

Vierailija
10/30 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos klitoris on postettu tytöltä (ympärileikattu) ei tyttö voi saada orgasmia. Eli ei varmaaan emätinorgasmiakaan ?

ympärileikattu nainen ei voi saada orgasmia koska klitoris puuttuu...

Vierailija
11/30 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut emätinorgasmia joten klitorisorgasmi.

Vierailija
12/30 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan molempia, mutta ei mitään väliä, kunhan tulee. Orkku on uusiutuva luonnonvara :)

Vierailija
13/30 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mullakin. Vaikea verrata, kun saa vain klittaa stimuloimalla.

Vierailija
14/30 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinorgasmi. Ei nainen tarvitse klitoriksen näkyvää osaa orgasmin saamiseen. Itselläni se on muutenkin niin herkkä, ettei siihen tarvitse koskea.

Vierailija
15/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on klitorisorgasmi ja miten se eroaa emätinorgasmista ? Kertokaa nyt naiset, kun itse saan vain penisorgasmeja.

Vierailija
16/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös ympärileikatut naiset voivat saada orgasmeja.

Vierailija
17/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki orgasmit lähtevät klitoriksesta. Kysymys on yhtä looginen kuin jos mieheltä kysyisi tykkääkö hän enemmän penis- vai palliorgasmista. Kyllä mieskin voi saada orgasmin pelkkejä palleja puristelemalla mutta penis se silloinkin on, joka kovettuu ja laukeaa. Sama juttu naisella: klitorista voi stimuloida suoraan sen näkyvän kärjen kautta tai sisäisesti tuottamalla painetta emättimeen, mutta ei se emätin ole joka paisuu ja laukeaa vaan klitoris.

Vierailija
18/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja myös ympärileikatut naiset voivat saada orgasmeja.

Pitää paikkansa. Ympärileikkauksessa poistetaan vain klitoriksen näkyvä kärki mutta suurin osa klitoriksesta jää edelleen ympäröimään emätintä, joten orgasmi on mahdollinen. Sen saaminen vaikeutuu kuitenkin huomattavasti, koska arviolta 2/3 naisista ei saa orgasmia ilman klitoriksen kärjen suoraa stimulaatiota.

Vierailija
19/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, jotka puhuvat emätinorgasmeista ikään kuin se tosiaan olisi emätin, joka paisuu ja laukeaa, oppitunniksi: http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1471402201241

Eli jokainen orgasmi on klitorisorgasmi. Aloittajan kysymys ilmeisesti tarkoitti sitä, kummasta vastaajat nauttivat enemmän, klitoriksen kärjen suoran kiihottamisen avulla saatavasta orgasmista vai orgasmista, joka tulee klitoriksen "reisien" kiihottamisen kautta.

Vierailija
20/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti, valaiskaa mua ...