Mies valehteli menevänsä ystävänsä luo saunomaan
Kertoi, että menee "Pekalle" saunomaan. "Pekka" kuitenkin laittoi juuri snapchatin, että on ihan toisella paikkakunnalla tyttöystävänsä kanssa. Juuri näin, lisää näitä v*itun hienoja miehiä! 🙏 lähetin äijälle viestin, että keräsin hänen kamansa muovipussiin ja jätin pihalle. Saa noutaa siitä sitten. Ei ymmärtänyt yhtään mitä sekoilen, mutta, kun selvensin hieman, niin meni aika hiljaiseksi...
Kommentit (27)
Hyvä ap, juuri noin. Parempaa jatkoa parempien ihmisten seurassa, terv. Palsta mamma
Hyvin toimittu ap!! Tsemppihali sinulle!
Miksi tuonkaltaiset miehet edes seurustelevat. Ja jos ei halua emäntää mukaan kaveribileisiin, ni sanoisi sen rehellisesti et sori vaan. Ukkojen ilta. Mee säkin omien kavereiden kans johki juhliin. Miehet.... Niin yksinkertaisia olentoja.
laihduta niin kehtaa ottaa sinutkin mukaan.
Tee sille joku opettavainen halloween-pila. Mistä näitä nyt riittää? Ei kaikki voi Porvoossakaan tapahtua.
Kyllästynyt kirjoitti:
Hyvin toimittu ap!! Tsemppihali sinulle!
Miksi tuonkaltaiset miehet edes seurustelevat. Ja jos ei halua emäntää mukaan kaveribileisiin, ni sanoisi sen rehellisesti et sori vaan. Ukkojen ilta. Mee säkin omien kavereiden kans johki juhliin. Miehet.... Niin yksinkertaisia olentoja.
Juu menisin, mutta huomenna aamuvuoro, niin otan ihan rennosti vaan kotosalla. Yksi ystävä tulee kyllä illemmalla kylään :) eipä tässä onneksi ehditty, kuin vain vuosi seurustella eikä yhteistä asuntoa tai mitään. Menkööt menojaan!
Vierailija kirjoitti:
laihduta niin kehtaa ottaa sinutkin mukaan.
En laihduta, ei ole tarvetta :) vaikka olisin kuinka laiha, niin eipä varmasti olisi silti pyytänyt mukaan (hänellä aika varmasti säätöä jonkun muun kanssa).
Ihailtava asenne ap, tsemppiä sulle! :)
Jaahas. Vai tällainen tarina lauantai-illaksi tällä kertaa.
*lähtee hakemaan pop corneja*
Vierailija kirjoitti:
Tee sille joku opettavainen halloween-pila. Mistä näitä nyt riittää? Ei kaikki voi Porvoossakaan tapahtua.
Anteeks, mut iltapäiväteet tyrskähti näppikselle.
Itsekkin yksin kotona kun suunnitelmiin tuli muutos, menisin kyllä ulos jos joku löytyy mukaan jostain.
Saatiin täällekkin lauantaille vähän draamaa tälle palstalle. Taitaa olla jo ainakin toinen miesdraama?
Mun mies valehteli kerran menevänsä saunomaan ja menikin toisen kaverin kanssa oikeasti hengaileen. Valehteli koska ajatteli että "päästän" mieluummin saunomaan.
Lisäksi ajatteli ettei se ole valhe kun kerran ihan vaan kaverille meni. Otti pyyhkeet ja kaikki mukaan rekvisiitaksi.
Ollaan kyllä edelleen naimisissa, mutta aika paljon on keskustelu näistä asioista.
Hyvä ap jos luotat intuitioosi.
Ette taida asua yhdessä jos miehen kamat mahtuvat muovikassiin
Kiitos some! Huijaaminen on käynyt vaikeammaksi. Sillein munkin ex jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ette taida asua yhdessä jos miehen kamat mahtuvat muovikassiin
Juu ei asuta onneksi. Miehen kamoja oli vaan vähän kertynyt minun kotiini (muutama vaate, kello, pari dödöä, hammaaharja ja suihkusaippua - mahtuivat pussiin hyvin!), samoin myös minun jotain tavaroita hänen luonaan, mutta ei onneksi mitään mitä tarvitsisin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies valehteli kerran menevänsä saunomaan ja menikin toisen kaverin kanssa oikeasti hengaileen. Valehteli koska ajatteli että "päästän" mieluummin saunomaan.
Lisäksi ajatteli ettei se ole valhe kun kerran ihan vaan kaverille meni. Otti pyyhkeet ja kaikki mukaan rekvisiitaksi.
Ollaan kyllä edelleen naimisissa, mutta aika paljon on keskustelu näistä asioista.
Hyvä ap jos luotat intuitioosi.
Juu ihan sama minne meni, mutta valehteli kuitenkin. Todennäköisesti meni noihin Halloween-bileisiin, mutta eipä sekään nyt 100 varmaa ole, koska miehestä ei ole kuvia sieltä. En minä vaan hyväksy tuollaista valehtelua. Ja ei hänen minulle tarvitse valehdella, että menee Pekalle, jos meneekin muualle.
Puhuttiin aamupäivällä puhelimessa ja eilen nähtiin. Sanoi, että menee Pekalle saunomaan, kun minä menen aamulla töihin. Asia kunnossa. Ilmoitti myös vähän ennen, kuin Pekka lisäsi snapin, että "tultiin nyt tähän Pekalle ja pistettiin sauna päälle".
Vierailija kirjoitti:
Kiitos some! Huijaaminen on käynyt vaikeammaksi. Sillein munkin ex jäi kiinni.
Juuri näin! Onneksi kyseinen Pekka lisäsi minut snapchat-kaveriksi pari kuukautta sitten 👍
Siellä ne nyt panee sen missfitnessin kanssa.
En edes halua tietää missä oikeasti on. Luultavasti jossain kivoissa Halloween-bileissä, joihin minua ei ole kutsuttu (näin päättelin miehen muiden ystävien kuvista). Ihan sama, ei tällaista jaksa. Onneksi paljastui tässä vaiheessa tuo valehtelun jalo taito.