Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään kynähifistelijää?!

Vierailija
29.10.2016 |

Lapsestani on kasvamassa todellinen kynähihhuli, sen verran tarkka jän on kynistään. Harrastaa piirtämistä kyllä, mutta lähtee ihan tosissaan säännöllisesti kaupungille kynäostoksille. Marhaa erikoisliikkeissä/taideliikkeissä ja tuo kotiin omilla rahoillaan hankkimia kyniä. Toki muutkin tarvikkeet ovat tärkeitä, mutta etenkin kynät valitaan huolella. Kyse ei kuitenkaan ole mistään ammattitaiteilijasta, vaan 14-vuotiaasta
nuoresta, joten olen tullut tulokseen että tämä kynähifistelyporukka on aivan oma ihmisryhmänsä.
On tietysti myös tarkka miten kyniä säilyttää, kuka niihin saa koskea ja lainailemaanhan niitä ei ruveta. Sinäänsä ihmeellistä mutta kynät myös kuluvat hänellä. Itse en saisi ikinä kulutettua sellaista määrää kyniä, ja ne eivät taatusti hänellä häviä.
Muita kynähifistelijöitä tai sellaisen tuntevia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja tietysti joululahjaksi toivotaan....kyniä! Mutta ne täytyy kuulma tilata netistä, niitä ei muuten saa.

Ap

Vierailija
2/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol autisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulma= kuulemma

Vierailija
4/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol autisti

Ei muita autismin piirteitä..

🤔

Ap

Vierailija
5/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa söötiltä! Olen itsekin aina ollut melko tarkka kynistäni ja siitä, millaisia kyniä valitsen (ns. tuntuma on tärkeä). :)

Vierailija
6/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on tällainen kynähullu! Firman kynät ei kelpaa vaan pitää olla omat pikkusen paremmat. Ja auta armias jos joku erehtyy lainaamaan! Helvetti on irti.

Vierailija
7/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän. Suren vieläkin maailman parasta mustekynää jonka joku multa pölli. Vaikka olen sen jälkeen ostanut moninverroin kalliimpiaki mustekyniä, ei ole parempaa tullut vastaan.

Vierailija
8/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jonkinasteinen kynähifistelijä. Töissä välillä joutuu käyttämään rumia ja muuten huonoja kyniä, mutta kotiin olen ostanut kaikkea kivaa :) Onhan se nyt hauskempi kirjoittaa ostoslistaakin kivalla kynällä ja nätille paperille.

Vierailija
9/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri on tällainen kynähullu! Firman kynät ei kelpaa vaan pitää olla omat pikkusen paremmat. Ja auta armias jos joku erehtyy lainaamaan! Helvetti on irti.

Hah, varmaan minä. Ne firman kynät on ihan paskoja. Parempi muuten pitää näpit erossa minun kynistä.

Vierailija
10/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa lahjaksi kyniä?!

Vierailija
11/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa lahjaksi kyniä?!

Mun tyttö, 11 v.

Vierailija
12/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä meillä on ainakin yksi tuollainen. Tyyppi on aika elitisteninen pomo ja käyttää pelkästään kalliita tai erittäin kallita mustekyniä. Toki kynät ovat näyttäviä, mutta kun googlasin huvikseni yhden näyttävämmän kynän, jonka mallin satuin kuulemaan, kynä oli tuon alan verkkokaupassa tarjouksessa vähän alle 2.000,00 euroa. No. Toisaalta nuo kyllä sopivat herran tyyliin ja myönnettäköön, että miehellä on kaunis ja selkeä käsiala.

Vierailija
13/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä!

Mun kynistä näpit irti! Ärsyttää kaikki pummit jotka kääntää kunnon kynät. Ostais saatana omsnsa! Ja minähän en millään paskoilla kynillä tee mitään!

Vierailija
14/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Koko elämäni piirtänyt aina ja kaikkialla, joten omat välineet ovat tärkeitä. Kyniä on niin paljon eri käyttötarkoituksiin, ja vanhempani ostivat minulle usein joululahjaksi kyniä.

Yllättävin suosikkini koskaan on ollut Bryunzeelin puuvärisetti. Halpoja kyniä, mutta aijaijai miten hyvät värit! Näitä sai joskus Tokmannilta ja muista halpakaupoista.

Ps. Jos hän innostuu copic-tusseista niin siitä vasta rahareikä tuleekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän