Mitä hullua olet tehnyt vauvakuumeessa?
Yritystä takana nyt yli 6kk tuloksetta... Mieheni ei usko, että vika on hänessä, koska hänellä on yksi yli 10-vuotias lapsi ennestään. Hän tosin polttaa tupakkaa, juo viiniä (sivistyneesti mutta kuitenkin) lähes päivittäin ja on lievästi ylipainoinen. Välillä haaveilen pokaavani jonkun nuoren terveen kundin siittämään vauvan ilman, että kertoisin siitä hänelle.
Lisäksi olen salaa ostanut varastoon vauvanvaatteita siinä toivossa, että ne vielä joskus tulisivat tarpeeseen.
Kommentit (13)
Ei ne vielä tutkimuksiin ota jos yritystä on vasta 6kk
Oon itse käynyt lääkärissä ja pintapuolisesti kaiken pitäisi olla ok. Sen vuoksi kehotettiin vaan jatkamaan yrittämistä. Ovulaatiotestit ovat olleet käytössä alusta asti, koska en haluaisi lykätä asiaa hamaan tulevaisuuteen. Olen kuitenkin jo 3-kymppinen... ap
No aika karua kieltä se kertoo jos miehellä on jo lapsi ja sun kanssa ei onnistu
Kaikenlaisia sekopäisiä naisia sitä löytyykin.
Vierailija kirjoitti:
No aika karua kieltä se kertoo jos miehellä on jo lapsi ja sun kanssa ei onnistu
Niin mistä? ap
Vierailija kirjoitti:
Oon itse käynyt lääkärissä ja pintapuolisesti kaiken pitäisi olla ok. Sen vuoksi kehotettiin vaan jatkamaan yrittämistä. Ovulaatiotestit ovat olleet käytössä alusta asti, koska en haluaisi lykätä asiaa hamaan tulevaisuuteen. Olen kuitenkin jo 3-kymppinen... ap
Että oikein pintapuolisesti...
No minä irtisanoin kaikki ärsyttävät "lutkat" jotka ovat raskautuneet jopa kahden eri miehen kanssa. Olen nykyään tiimi toisen työpaikkamme mahon kanssa ja vittu me ollaan kovia mimmejä. T, M & M
Vierailija kirjoitti:
6 kk ei kyllä kerro yhtään mitään. Meillä esikoinen sai alkunsa 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen. Kuopusta ei edes tarvinnut yrittää. Oli yhden kerran seksiä ilman ehkäisyä hetken mielijohteesta (toki toinen lapsi oli suunnitteilla, mutta ei oltu kauheasti puhuttu ajankohdasta), ja siitä alkoi raskaus.
Mieshän on ihan oikeassa, hän on todistettavasti kykenevä siittämään lapsia. Selitä pettämishaaveesi muulla tavoin.
Kuulostaa höpöhöpö jutulta mutta jos ei ole viellä käytössä jodioitu suola niin otappa samantien. Päivittäiseen käyttöön. Se edes auttaa raskaaksi tulemista. T. Kaksi peräkkäistä raskautta kun suola vaihtui sattumalta. En tajunnut asiayhteyttä ennen kuin luin vinkki listaa kuinka edesauttaa raskaaksi tulemista.
6kk ei tosiaan ole erityisen pitkä aika, vaikka se toki siltä tuntuukin. Me yritimme 10kk ennen kuin tein positiivisen raskaustestin. Tämä päättyi keskenmenoon viikolla 7, ja uudestaan raskauduin tästä 7kk päästä. Olimme yrityksen alkaessa alle 25-vuotiaita, kumpikaan ei polttanut ja mies joi vain saunakaljat kerran viikossa.
Onnea yritykseenne!
Miksette mene tutkimuksiin?