Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikkäät alusasut

Vierailija
29.10.2016 |

Miehet kertokaa käyttääkö naisenne seksikkäitä alusasuja ja missä tilanteessa. Vaatteiden alla vaikka ravintolassa tai onko se vain makkarin puolella

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen samaa mieltä, stay upit ei ole hyvännäköisiä kun puristavat reidestä. Sukkanauhasukat on paljon paremman näköisiä kun eivät purista, eikö ne ole myös mukavammat päällä? Ainakin ovat seksikkäämpiä 😊

Vierailija
42/55 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen samaa mieltä, stay upit ei ole hyvännäköisiä kun puristavat reidestä. Sukkanauhasukat on paljon paremman näköisiä kun eivät purista, eikö ne ole myös mukavammat päällä? Ainakin ovat seksikkäämpiä 😊

Kyllä sukkanauhasukat on seksikkäimmät minunkin mielestäni. Liian harvoin niitä silti naisilla näkee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tällaisia ketjuja.

Ei minulla ole erikseen mitään viettelyvaatteita. Käytän aina kauniita alusvaatteita, pitsiä jne. Ihan arjessa ja juhlassa samoja.

Vierailija
44/55 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita kommentteja miehet. Jos nyt itse satutte pitämään hoikista naisista, joku toinen tykkää pyöreämmistä. Yksi tykkää sukkahousuista, toinen stay upeista ja kolmas niistä sulkanauhasukista.

Minä tykkää käyttää stay uppeja sukkanauhojen kanssa. Ne nauhat varmistavat, että jos silikoni väsyy, sukat pysyvät ylhäällä.

Sukkanauhasukkien kanssa mulle on käynyt pahimmat kämmit, kiinnitykset ovat tehneet reikiä, nämä ovat valuneet niin pahoin, että ne on pitänyt ottaa kokonaan pois.

Itse käytän aina hametta tai mekkoa, alusvaatteissa on ihan aina pitsiä, stay upeja saatan käyttää arjessakin. Parasta niissä on, että alushousut voi jättää kokonaan pois ja kiusoitella rakastajaa. Tai pukea alushousut päällimmäiseksi, joten ei tarvitse riisua kuin ne.

Kaikenkokoisilla ihmisillä on oikeus seksikkyyteen ja samat asiat eivät ole kaikkien silmissä seksikkäitä.

Terkuin nainen 49 v, jonka sukkien pitsin vilahdus on saanut ventovieraan miehen kommentoimaan sitä, että ihanaa, kun naisella on sukat. Ja jonka kuviosukkikset ovat saaneet työkaverin kertomaan illanvietossa mun olevan kuuma. Vaikka kiloja on enemmän kuin 50.

Vierailija
45/55 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita kommentteja miehet. Jos nyt itse satutte pitämään hoikista naisista, joku toinen tykkää pyöreämmistä. Yksi tykkää sukkahousuista, toinen stay upeista ja kolmas niistä sulkanauhasukista.

Minä tykkää käyttää stay uppeja sukkanauhojen kanssa. Ne nauhat varmistavat, että jos silikoni väsyy, sukat pysyvät ylhäällä.

Sukkanauhasukkien kanssa mulle on käynyt pahimmat kämmit, kiinnitykset ovat tehneet reikiä, nämä ovat valuneet niin pahoin, että ne on pitänyt ottaa kokonaan pois.

Itse käytän aina hametta tai mekkoa, alusvaatteissa on ihan aina pitsiä, stay upeja saatan käyttää arjessakin. Parasta niissä on, että alushousut voi jättää kokonaan pois ja kiusoitella rakastajaa. Tai pukea alushousut päällimmäiseksi, joten ei tarvitse riisua kuin ne.

Kaikenkokoisilla ihmisillä on oikeus seksikkyyteen ja samat asiat eivät ole kaikkien silmissä seksikkäitä.

Terkuin nainen 49 v, jonka sukkien pitsin vilahdus on saanut ventovieraan miehen kommentoimaan sitä, että ihanaa, kun naisella on sukat. Ja jonka kuviosukkikset ovat saaneet työkaverin kertomaan illanvietossa mun olevan kuuma. Vaikka kiloja on enemmän kuin 50.

Iässäsi ja kiloissasi ei ole mitään vikaa, mutta...

Miehillä, joilla on fetissi tämän asian suhteen, on tietty odotus miltä sukkanauhojen pitäisi näyttää. Parhaimmillaan se on esim. pin-up kuvissa, joissa käytetään full-fashioned nylonsukkia. Sukkanauhat ovat noissa kireällä ja näin ne pingottavat sukan suuta. Tämä korostaa entisestään vartalon kurvikkuutta ja lantion kaaria.

Jos sukassa on silikoninauha, tuota sukan suun kiristymistä ei tapahdu ja tuo em. vaikutelma ei toteudu. Klipsit joutuvat lisäksi kovemmille kumarrellessa, mikäli sukka ei jousta.

Stay upeja ei kuulu käyttää sukkanauhojen kanssa. Anttila, Ellos ja muut ensimmäisen kauden postimyyntifirmat ottivat alusvaatekuvastoihinsa yhden sukkanauhallisen setin, johon sitten kiinnitettiin ainoat valikoimassa olevat sukat. Viimeisimmät vuodet ne olivat stay upeja, koska niitä pystyi myymään ilman sukkanauhaliiviäkin. Tästä lienee suomalaisnaisille iskostunut se kuvitelma, että noin kuuluisi tehdä. Eihän miehetkään käytä vyötä ja henkseleitä samanaikaisesti.

Stay upeista ei lisäksi löydy yhtä näyttävää ja seksikästä valikoimaa kuin sukkanauhasukista. Näitä ei tietysti löydy kotimaisista kivijalkaliikkeistä, siellähän tyrkytetään tätä "anttilaratkaisua" tai valikoimassa on korkeintaan yksi pitsireunuksinen perussukka. Tutustukaa ihmeessä netin tarjontaan sukkatuotteissa.

Sukkanauhaliiveissäkin on melkoisia eroja, kunhan etsii muualtakin kuin halvoista ketjumyymälöistä niitä parin kympin tuotteita. Alushousut tulee pukea sukkanauhojen päälle aina kun se on mallin puolesta mahdollista. Esim. open bottom girdlen kanssa se yleensä ei ole mahdollista, mutta ei noita seksin aikana käytetäkään. Jos mainoskuvissa mainostetaan sukkanauhaliiviä, niin totta kai se puetaan silloin päälle. Käytännöllisyys kunniaan!

Eräs asia vielä sukkanauhoihin liittyen. Monelle naiselle on aivan uutta, että sukkanauhaliivissä olisi useampi kuin neljä klipsiä. Kuudella saavutetaan jo huomattavasti parempi lopputulos monessakin mielessä.

Vierailija
46/55 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaa että mua korpee. Toki sulla, sukkanauhatietoinen mies on ihailtava tietämys sukista ja selvästi tarkka oma maku, mutta että tulet tänne sanelemaan, mitä naisten pitäisi ostaa, tehdä ja pukea, että MIEHEN silmää miellyttäisi?! Minä pidän stay-up-sukkia tasan siitä syystä, että ne ovat mukavat ja käytännölliset, ja ostan edullisimpia siksi että ne ovat, no, edulliset ja riittävän laadukkaat silti ajaakseen asiansa. Jos mielikuvitusmieheni haluaisi minun pitävän kalliimpia ratkaisuja, niin saisi sitten itse ne ostaa, mutta se on satavarma, että itse en satasia johonkin NAILONSUKKATOUHUIHIN tuhlaisi ikipäivänä. Ja jos itse ostamani laatu tai taso ei miehelle riittäisi, niin ei mua paljon puristelisi.

Lisäksi, kuten ystävällinen 49-vuotias nainen tuossa yllä selitti, makuja on erilaisia. Jotkut tosiaan varmasti tykkäävät, että sukan reunasta tursuaa hieman pehmeyttä, eivät kaikki halua samaa kuin sinä, joten älä erehdy pitämään makuasi minään yleismaailmallisena totuutena. Kaikenlaisilla ihmisillä on tosiaan oikeus seksikkyyteen, ja seksikkyys merkitsee eri asioita eri ihmisille. Joku peruspertti voi olla onnensa kukkuloilla kun hänen rakas peruspirkkonsa pukee ne paheksumansa Anttilan stay-upit jalkaansa, joten ole sinä ystävällinen, äläkä sanele, että hänen reaktionsa on väärä.

Vierailija
47/55 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaa että mua korpee. Toki sulla, sukkanauhatietoinen mies on ihailtava tietämys sukista ja selvästi tarkka oma maku, mutta että tulet tänne sanelemaan, mitä naisten pitäisi ostaa, tehdä ja pukea, että MIEHEN silmää miellyttäisi?! Minä pidän stay-up-sukkia tasan siitä syystä, että ne ovat mukavat ja käytännölliset, ja ostan edullisimpia siksi että ne ovat, no, edulliset ja riittävän laadukkaat silti ajaakseen asiansa. Jos mielikuvitusmieheni haluaisi minun pitävän kalliimpia ratkaisuja, niin saisi sitten itse ne ostaa, mutta se on satavarma, että itse en satasia johonkin NAILONSUKKATOUHUIHIN tuhlaisi ikipäivänä. Ja jos itse ostamani laatu tai taso ei miehelle riittäisi, niin ei mua paljon puristelisi.

Lisäksi, kuten ystävällinen 49-vuotias nainen tuossa yllä selitti, makuja on erilaisia. Jotkut tosiaan varmasti tykkäävät, että sukan reunasta tursuaa hieman pehmeyttä, eivät kaikki halua samaa kuin sinä, joten älä erehdy pitämään makuasi minään yleismaailmallisena totuutena. Kaikenlaisilla ihmisillä on tosiaan oikeus seksikkyyteen, ja seksikkyys merkitsee eri asioita eri ihmisille. Joku peruspertti voi olla onnensa kukkuloilla kun hänen rakas peruspirkkonsa pukee ne paheksumansa Anttilan stay-upit jalkaansa, joten ole sinä ystävällinen, äläkä sanele, että hänen reaktionsa on väärä.

*paheksumasi

Vierailija
48/55 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No - tämähän on seksipalsta. Peruspainohan täällä on seksikkyydellä, ei käytännöllisyydellä.

Jos haluaa pukeutua noin, kuten tämä esimerkkihenkilö ja tekee sen ihan pelkästään omaksi ilokseen - ihan vapaasti.

Jos haluaa pukeutua noin, kuten tämä esimerkkihenkilö ja tekee sen kumppaninsa iloksi - ihan vapaasti, kunhan kumppanikin tykkää.

Kumppanillakin saattaa olla tarkka maku tiettyjen yksityiskohtien suhteen. Tällöin liika yrittäminen väärällä tavalla on lähinnä surkuhupaisaa, naurettavaa jne.

Naisellisuus ja seksikkyys saavutetaan itsevarmuudella ja klassisilla valinnoilla (pukeutumisen suhteen). Omat yritelmät eivät useinkaan toimi. Tästä esimerkkinä (hieman asiasta poiketen) takavuosien Ugg-kenkämuoti. Se, että siro huippumalli on käyttänyt ko. kenkiä kävelyttäessään puudelia New Yorkissa ei tarkoita, että röökiä imuuttava pullukka siideribimbo olisi mitenkään viehättävä käyttäessään noita jumalattoman rumia tasajalkakenkiä.

Vierailija
49/55 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaa että mua korpee. Toki sulla, sukkanauhatietoinen mies on ihailtava tietämys sukista ja selvästi tarkka oma maku, mutta että tulet tänne sanelemaan, mitä naisten pitäisi ostaa, tehdä ja pukea, että MIEHEN silmää miellyttäisi?!

Niin? Tietenkin semmoisia SEKSIKKÄITÄ vaatteita pidetään joista se kiihottuu, tai pitää seksikkäänä, kenen kanssa aiotaan harrastaa seksiä. Sehän on niiden tarkoitus. Vai meinaatko vain keimailla peilin edessä itsellesi?

Juu juu kyllä pitää tietenkin tuntea itsensä seksikkääksi, mutta pääpaino on tietenkin sen kumppanin reaktiossa.

Vierailija
50/55 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iässäsi ja kiloissasi ei ole mitään vikaa, mutta...

Miehillä, joilla on fetissi tämän asian suhteen, on tietty odotus miltä sukkanauhojen pitäisi näyttää. Parhaimmillaan se on esim. pin-up kuvissa, joissa käytetään full-fashioned nylonsukkia. Sukkanauhat ovat noissa kireällä ja näin ne pingottavat sukan suuta. Tämä korostaa entisestään vartalon kurvikkuutta ja lantion kaaria.

Jos sukassa on silikoninauha, tuota sukan suun kiristymistä ei tapahdu ja tuo em. vaikutelma ei toteudu. Klipsit joutuvat lisäksi kovemmille kumarrellessa, mikäli sukka ei jousta.

Stay upeja ei kuulu käyttää sukkanauhojen kanssa. Anttila, Ellos ja muut ensimmäisen kauden postimyyntifirmat ottivat alusvaatekuvastoihinsa yhden sukkanauhallisen setin, johon sitten kiinnitettiin ainoat valikoimassa olevat sukat. Viimeisimmät vuodet ne olivat stay upeja, koska niitä pystyi myymään ilman sukkanauhaliiviäkin. Tästä lienee suomalaisnaisille iskostunut se kuvitelma, että noin kuuluisi tehdä. Eihän miehetkään käytä vyötä ja henkseleitä samanaikaisesti.

Stay upeista ei lisäksi löydy yhtä näyttävää ja seksikästä valikoimaa kuin sukkanauhasukista. Näitä ei tietysti löydy kotimaisista kivijalkaliikkeistä, siellähän tyrkytetään tätä "anttilaratkaisua" tai valikoimassa on korkeintaan yksi pitsireunuksinen perussukka. Tutustukaa ihmeessä netin tarjontaan sukkatuotteissa.

Sukkanauhaliiveissäkin on melkoisia eroja, kunhan etsii muualtakin kuin halvoista ketjumyymälöistä niitä parin kympin tuotteita. Alushousut tulee pukea sukkanauhojen päälle aina kun se on mallin puolesta mahdollista. Esim. open bottom girdlen kanssa se yleensä ei ole mahdollista, mutta ei noita seksin aikana käytetäkään. Jos mainoskuvissa mainostetaan sukkanauhaliiviä, niin totta kai se puetaan silloin päälle. Käytännöllisyys kunniaan!

Eräs asia vielä sukkanauhoihin liittyen. Monelle naiselle on aivan uutta, että sukkanauhaliivissä olisi useampi kuin neljä klipsiä. Kuudella saavutetaan jo huomattavasti parempi lopputulos monessakin mielessä.

Sinä unohdat myös sen, että kaikilla miehillä ei ole fetissiä niiden sukkien ja sukkanauhojen suhteen. Mun omaani kiihottaa tieto siitä, mitä hameen alla on tai ei ole. Häntä kiihottaa myös stay upien pitsi. Stay upien silikonit myös väsyvät. Täydellisesti ylhäällä pysyneet valuvatkin yhtäkkiä vaikkapa viidennellä käyttökerralla. Se on tosi noloa.

Ja sukkia kuluu paljon, kun niitä käyttää usein, kyllä on myös ihan kustannuskysymys se, mistä sukkansa ostaa.

Vierailija
51/55 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tässä on lisä tietoa asiasta jos kinnostaa

https://gyazo.com/3adfe1f05b00d5e44cbc4e43f3c8ff4a

Vierailija
52/55 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No - tämähän on seksipalsta. Peruspainohan täällä on seksikkyydellä, ei käytännöllisyydellä.

Jos haluaa pukeutua noin, kuten tämä esimerkkihenkilö ja tekee sen ihan pelkästään omaksi ilokseen - ihan vapaasti.

Jos haluaa pukeutua noin, kuten tämä esimerkkihenkilö ja tekee sen kumppaninsa iloksi - ihan vapaasti, kunhan kumppanikin tykkää.

Kumppanillakin saattaa olla tarkka maku tiettyjen yksityiskohtien suhteen. Tällöin liika yrittäminen väärällä tavalla on lähinnä surkuhupaisaa, naurettavaa jne.

Naisellisuus ja seksikkyys saavutetaan itsevarmuudella ja klassisilla valinnoilla (pukeutumisen suhteen). Omat yritelmät eivät useinkaan toimi. Tästä esimerkkinä (hieman asiasta poiketen) takavuosien Ugg-kenkämuoti. Se, että siro huippumalli on käyttänyt ko. kenkiä kävelyttäessään puudelia New Yorkissa ei tarkoita, että röökiä imuuttava pullukka siideribimbo olisi mitenkään viehättävä käyttäessään noita jumalattoman rumia tasajalkakenkiä.

Jotkut ihmiset ovat seksikkäitä vaikka jätesäkissä, jotkut eivät edes kalliissa seksivetimissä. Mulle seksikkyys lähtee itse varmuudesta, siitä, että olen sinut itseni kanssa. Mulla on varma oma tyyli, ja olen hyvin naisellinen, klassinen pukeutuja, joka uskaltaa rikkoa rajoja. Olen kuullut paljon kehuja tyylistäni, joka on kuulemma myös seksikäs.

Mutta kukaan, erityisesti joku random palstailija ei tule mulle sanomaan, miten mun pitäisi pukeutua. Sen mä pukeutumisen osaan ihan itse! Ja me naiset ei pukeuduta sua varten, pukeutumisella on monta funktiota. Uggit ovat lämpimät ja kauniit kengät. Valitettavasti itse en semmoisia omista.

Vierailija
53/55 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset ostako (tai ainakaan yrittäkö käyttää seksiasuna) stay up:eja. Aivan yliarvostetut sukat seksikkyytensä osalta, käytännöllisyyteen en ota kantaa.

Kyllähän nuo ovat ihan ok:t mainoskuvissa. Siinä täytyy vaan huomioida, että niissä mainoskuvien reisissä ei ole hirvittävästi ylimääräistä läskiä tai selluliittia. Tosiasiassa siinä käy niin, että tottumaton suomalaistantta ostaa ensimmäiset stay upit mitä kaupasta löytyy (perusversio 20 den, pitsireunus), käy suihkussa, puunaa ja RASVAA itsensä ja virittelee sitten hajuveden saattelemana itselleen kalleimman setin joka kaapista nyt löytyy. Jalkaan pujotellaan ne sukat, jotka ensinnäkin uppoavet niihin kohtalaisen syvälle, kiristynyt silikonireunus ei pysy paikallaan rasvatussa ihossa ja pienen ajan päästä sukat rullaavat paksusta reidestä alas. Ei todellakaan seksikästä! Kuvastaa vaan kuinka epävarma ja osaamaton nainen on. Toinen moka on valita väärän kokoinen sukka, joka ylettyy vain hieman polven yläpuolelle (nimenomaan korostaa sitä paisunutta reittä).

Toimivat ainoastaan jos jätetään se rasva pois, laihdutetaan ainakin lähelle painoihanteita ja valitaan pitudeltaan oikean kokoinen sukkatuote (pitkä valuu, lyhyt on ruma). Niistä halvannäköiset pitsireunuksetkin ovat täysin turn-off.

Hommatkaa kunnon sukkanauhaliivit ja siihen laadukkaat max 15 den sukat. Kuusi sukkanauhaa ja kunnon metallisoljet, sukkien värinä musta tai kuparinruskea ja saumathan ne olla pitää...

Lässyn lässyn lää. Oma mieheni nimenomaan pyytää aina mua laittamaan päälle ne "halvannäköiset pitsireunuksiset" stay upit, ja kyllä muuten käy kuumana niihin :D itse aikoinaan toivoi että käyttäisin stay upeja. 

Vierailija
54/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyyshän on katsojan silmässä. Kauniit ja hyvät alusvaatteet on myös aika kalliita. Juuri ostin itse uudet ja sain pulittaa niistä yli sata euroa (ja siis olivat vaan alushousut ja rintaliivit). Ovat kyllä tosi hyvät ja katson itsekin itseäni pelistä ne päällä, että vau 😅 Mutta en siis usko, että miehet edes ymmärtää, kuinka kalliita ne saattavat olla.

Oma mies tykkää tietysti todella paljon. Mutta kyllä ne alusvaatteet vaikuttaa myös omaan oloon. On kaunis ja itsevarma olo.

Kävin ilman omaa miestäni ulkona muutaman miespuolisen ystävän kanssa. Ja laitoin nämä kivat alusvaatteet päälle. On jotenkin outoa, jos en voisi niin tehdä. Saanhan muutenkin pukea kivoja vaatteita päälleni. Alusvaatteet on kuitenkin "pakolliset" ainakin itselleni ja niillä ei ole tarkoitus ketään iskeä.

Mutta kivat alusvaatteet siis ehkä omasta mielestä on juuri itseä varten ennen kaikkea. Ne tuovat itsevarmuutta ja hyvää mieltä kaikista eniten itselle.

Vierailija
55/55 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kaunista sekä laadukasta, rohkeampaa tai enemmän hillityä, vieläpä kaiken lisäksi upealla 50% alennuksella, suosittelen tsekkaamaan tämän: https://www.alennustutka.fi/tarjoukset/netlingerie-huippumerkkisia-nais…

Löytyy asiallista settiä vaikka kiusoitteluun, mutta ei kuitenkaan hullun roisia lateksimeininkiä.