Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkä ikäisenä tajusit rupsahtaneesi?

Vierailija
28.10.2016 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yli nelikymppisenä huomaan tukan hiljalleen harvenevan ja ihon elstisuuden vähenevän, eli esim poskipäät eivät ole enää yhtä korkeat kuin ennen ja kaksoisleukaa tulee kun katson alaspäin (minulla on vahva leuka joten nahka on aina ollut leuan alla pinkeä... vaan ei ole enää). Tyynyn jälki näkyy poskella pitkään, ja nilkkasukkien painaumat kintuissa. Olen sanmaa vaatekokoa kuin koko aikuisikäni, mutta rasva kertyy vartalossa eri kohtiin, pylly littenee ja vyötärönympärys kasvaa. Olen hoikka 175cm, kokoa 38-40. 

Mutta minusta kivointa on se, että nyt olen ruvennut saamaan positiivista huomiota ulkonäöstäni niin naisilta kuin miehiltäkin sen takia että olen ulkonäöllisesti persoonallisen kivan näköinen aikuinen nainen. En halua varsinaisesti olla nuorekas, vaan omannäköiseni, mieluiten myös muiden silmää miellyttävällä tavalla. Olen löytänyt persoonallisen tyylini ja varmuuden olla oma itseni monella eri tavalla. Ja nimenomaan tuo saa positiivista huomiota.  :)

Vierailija
62/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v, en ole vielä huomannut varsinaista rupsahdusta, mutta vanhenemista kyllä. Kun katsoin vähän aikaa sitten kuvia itsestäni 27v niin näytin paljon nuoremmalta. Oikeastaan ihan pikkutytöltä. Nyt en sentään pikkutyttö enää ole mitenkään päin, vaikka reilusti nuoremmaksi aina luullaankin... Mutta onko niin että kaikki sanovat vaan kohteliaisuuttaan? Luullaanko teitä kaikkia muitakin reilusti nuoremmiksi?

Todennäköisesti näytät hyvältä, kun kerran niin moni näin sanonut:) Älä ylianalysoi;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtaminen tarkoittaa vanhenemista, ei mitään lihomista tai pieniä ulkonäkövirheitä, täällä moni ihan selvästi liioittelee. Itse olen vasta 23 vuotias ja en tule rupsahtamaan pitkään aikaa kunhan pidän tarpeeksi hyvää huolta itsestäni. Asia erikseen ne jotka ovat esimerkiksi rajulla päihteiden käytöllä tuhonneet ulkonäkönsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan