Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkä ikäisenä tajusit rupsahtaneesi?

Vierailija
28.10.2016 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28

Vierailija
42/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon ny 29 ja aattelin olla kolmekymppisenä elämäni kunnossa. Alkoholin käyttöä aion vähentää entisestään ja keskittyä vaan treenaamiseen ja hyvään ruokavalioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotta, mutta edelleen nuorekkaan ja ikäistäni paljon nuoremman näköinen. Kroppani on hoikka mutta muodokas. Joten ei ole rupsahtamista vielä lähiaikoinakaan odotettavissakaan varmaan. Mielestäni myös asenne vaikuttaa nuorekkuuteen.

Vierailija
44/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
45/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oon ny 29 ja aattelin olla kolmekymppisenä elämäni kunnossa. Alkoholin käyttöä aion vähentää entisestään ja keskittyä vaan treenaamiseen ja hyvään ruokavalioon.

Mikähän se sinun hyvä ruokavalio on?

Vierailija
46/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se sinun hyvä ruokavalio on?

Ööh no paljon kasviksia, riisiä, puuroa, avokadoa, pähkinöitä, kananmunia, hedelmiä, kalaa, kanaa, lihaa. Ihan perusjuttuja.

Vierailija
47/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24. Ensimmäiset juonteet ja huomasin että alan olla ilmaa miehille, ellei vanhimpia pappoja lasketa.

Olisit vaan onnellinen, itse koetan työelämässä parisuhteen omaavana selviytyä jatkuvista, ja vähän häiritsevistä, isku-yrityksistä huolimatta :D

Miten voisin kun en kiinnosta oman ikäisinä miehiä ja viimeisimmät treffeille halunneet ovat olleet minua 15-20 vuotta vanhempia miehiä? Surettaa, että tässäkö mahkut jo menivät oman ikäisiini miehiin :(

Onko sulla ollut stressiä viime aikoina? Sun iässä mä näytin vanhemmalta kuin miltä näytän nyt (olen tällä hetkellä 29-v) koska elämässä oli stressiä ja olin väsynyt. Mulle ilmestyi juonteita silmien alle ja iho muuttui sameaksi. Kun täytin 24, työkaveri vitsaili että pikemminkin 42. Mutta sittemmin stressin hellittäessä nuo juonteet katosivat ja ihokin muuttui taas heleäksi. 

Ja vientiä piisaa oman(kin) ikäisten parissa nykyään :)

Vierailija
48/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

36

Vierailija
49/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kuluvana vuonna täytettyäni 39. Minulla on kolme lasta jotka ovat kaikki jo koululaisia toisinsanoen rupsahtaminen ei johtunut synnytyksistä tai valvomisista ainakaan suoraan, ehkä ruuhkavuodet ja puhtaasti ikä tekivät tehtävänsä.

Onnea 2-kymppisille, nauttikaa, se on pian ohi 😕

Vierailija
50/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuntee olevansa rupsahtunut joka iässä.Aina löytyy ulkonäöstä vikaa jos rupeaa miesten mukaan elää 😁

Tyytyväisin olen ulkonäkööni nyt nelikymppisenä.Sinut itseni kanssa eikä peilistä näy pullaposkia kuin parikymppisenä.En välitä mitä miehet aattelee mistäkin 😂😂

Olen täällä itseäni varten enkä mielistelemässä ketään runkkareita.

Vierailija
51/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä, mutta vähän kompensoi se, että olen kuitenkin itsevarmempi kuin koskaan. Kun ei enää tarvitse eikä kannata hakea miesten huomiota, voi keskittyä ihan henkiseen puoleen ja se on kuitenkin mulla se vahvempi. Ei tarvitse jännittää mikä puoli on milloinkin näkyvissä ja onko tukka hyvin, kun ei ketään enää kiinnosta vaikka olisi kuinka verhoutunut laatuvaatteisiin ja meikannut vimppa päälle.

Ja vartalo mulla on kuin parikymppisenä; kiinteä, notkea ja hoikka. Mutta nassu on rupsahtanut ja tyyli on aikuinen (ei täti!), niin ei niin ei. Kyllä kuitenkin ns. laadukkaat miehet mun kans jaksaa jauhaa, kun olen fiksu, mutta seksuaalisesti en ole enää kiinnostava. Mut sellast se on. Hyväksyn tilanteen. Musta sellaiset ikuista nuoruutta tavoittelevat naamansa kiristäneet mummopissikset ovat aika säälittäviä.

Anteeksi vaan, mutta kuulostat kuin olisit joku vanha ryppyinen vanhus, joka on täysin luovuttanut miesten suhteen. Suurin osa ikäisistäsi naisista on vielä haluttavia ja seksikkäitä, eikä tarvitse olla mikään pissis ollakseen tuon ikäisenä seksikäs ja haluttava.

Vierailija
52/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ainakaan, täytän kohta 37.

Vierailija
53/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kymmenen vuotta eron jälkeen "rupsahtanut", halusin olla rauhassa kaikilta. Mutustelin psyykenlääkkeitä ja painoin 105kg. Vuosi sitten lopetin myrkyt ja löysin taas libidoni ja nyt keskiäkäisenä naisena vedän puoleeni kaikenlaista yrittäjää...

Vierailija
54/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rupsahda, jos

1. Harrastat välillä liikuntaa ahkerastikin mutta välillä löysäilet kuukausia, miten milloinkin huvittaa. Mitään suunnitelmallisuutta ja pitkäjänteisyyttä siinä ei pidä olla.

2. Tykkäät leikkiä ja pelata, pidät lapsellisista jutuista, ihmettelet maailmaa tuoreella tavalla päivittäin.

3. Käytät alkoholia tosi harvoin ja tupakkaa et ollenkaan. Punainen liha myös pois.  Et syö valmisruokia, karkkia, jalosteita, sipsejä ja jäätelöä kuin harvoin.

5. Viihdyt pääasiallisesti yksin mutta pidät ihmisistä.

6. Huolehdit puhtaudesta ja ihonhoidosta perustasolla.

7. Olet vähäuninen luonnostaan.

8. Sinulta puuttuu kokonaan "kyky" olla kateellinen ja pahansuopa :)

Vierailija
55/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kohta 4 jäi puuttumaan listasta :D...

Vierailija
56/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Vierailija
57/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39 v

Mulla sama juttu, vuodessa tapahtui ihan täydellinen rupsahdus joka nyt eikun pahenee vaan kun 40 vuotta tuli täyteen. Kasvot suorastaan roikkuu ja varsinkaan aamulla ei oikeasti kehtaisi naamaansa ulos pistää. Päivän aikana sitten tilanne paranee, mutta ei se hyvä ole enää missään vaiheessa.

N40

Vierailija
58/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä, mutta vähän kompensoi se, että olen kuitenkin itsevarmempi kuin koskaan. Kun ei enää tarvitse eikä kannata hakea miesten huomiota, voi keskittyä ihan henkiseen puoleen ja se on kuitenkin mulla se vahvempi. Ei tarvitse jännittää mikä puoli on milloinkin näkyvissä ja onko tukka hyvin, kun ei ketään enää kiinnosta vaikka olisi kuinka verhoutunut laatuvaatteisiin ja meikannut vimppa päälle.

Ja vartalo mulla on kuin parikymppisenä; kiinteä, notkea ja hoikka. Mutta nassu on rupsahtanut ja tyyli on aikuinen (ei täti!), niin ei niin ei. Kyllä kuitenkin ns. laadukkaat miehet mun kans jaksaa jauhaa, kun olen fiksu, mutta seksuaalisesti en ole enää kiinnostava. Mut sellast se on. Hyväksyn tilanteen. Musta sellaiset ikuista nuoruutta tavoittelevat naamansa kiristäneet mummopissikset ovat aika säälittäviä.

Mummopissis -loistava termi 😁 jokainen tuntee ainakin yhden mummopissiksen 😂

Vierailija
59/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä ainakaan, täytän kohta 37.

Pari vuotta sitten mä ajattelin ihan samoin. En ajattele enää.

N40

Vierailija
60/63 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hirveitä. Minähän muutun vähän väliä. Välillä vasstoinkäymiset vievät energian urheilla. Toisinaan olen timmi jo parin kk treenin jälkeen. Jos olen rakastunut ja nukkunut hyvin niin säteilen. Ei ole ollut tiettyä ikää jolloin olisin selvästi rupsahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme