Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dubai vai Teneriffa tammikuussa

Vierailija
28.10.2016 |

Kumpaan matkustaisit tammikuussa, jos mukanasi olisi kaksivuotias taapero? Meille tämä on ainoa ajankohta yhteiseen viikon mittaiseen lomaan, ja vähän aurinkoa tekisi mieli nähdä Suomen pimeyden katkaisemiseksi. Molempiin suht sama lento, Dubaihin Finnairilla parempi aika (yölento) hintakin matkalle aika samoissa ainakin tammikuussa, paitsi Dubaissa hotelliin saa ehkä yhden tähden lisää. Paikallinen historia ja kulttuuri kiinnostaa (sitä Dubaissa vähemmän)mutta taaperon kanssa retkeily on vähän haasteellista. Hintataso? Kanarialla ehkä hipun halvempi kuin Suomessa (muutama loma Gran Canarialla takana), Dubaista en tiedä. Ajatuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on hyviä, riippuu ihan miten aktiivinen itse haluaa olla. Mulla on sellainen mielikuva, että Tenskulla sais rennomman loman ja siellä on varmaankin suhteessa enemmän lapsiperheitä ja lapsille suunnattua ohjelmaa. Mutta jos on itse aktiivista tyyppiä niin varmasti Dubaissakin on mahtavaa taaperon kanssa. Kanarialla olen ollut lapsien kanssa (ja ilman) Dubaissa vain ilman. 

Vierailija
2/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalla lapsen kanssa varmasti mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Teneriffalla on tarjota taaperoperheelle mitä Dubaissa ei ole?

Vierailija
4/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä lomaltaan tahtoo, tutustu nähtävyyksiin ja mieti mitä haluatte. Espanjalaista ruokaa vai monipuolisia ravintoloita, maukkaista arabialaisista herkuista kiinalaiseen ruokaan ja juustokakkuihin, rantalomaa vai kaupunkilomaa uima-altaineen jne?

Vierailija
5/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsien kanssa Teneriffalla (kolmen alle kouluikäisen ja yksin aikuisena). Tosi helppoa! Itse menisin sinne uudelleen.

Dubaita en oikein tajua, ja mun lapset ei nuku lennoilla joten yöllä lentäminn olisi todella haastavaa. En kyllä itsekään saa unta joten ensimmäinen päivä yölennon jälkeen aina vähän vaikea..

Vierailija
6/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai on upea lasten kanssa! Lapsiperheille on valtavasti tekemistä ja lapset otetaan todella hyvin huomioon kaikkialla. Myös kulttuuria ja historiaa löytyy historian museoista taiteeseen tai oopperaan.

Dubai on kyllä hintatasoltaan kalliimpi ja hotellin sijainnilla on merkitystä esimerkiksi logistiikan ja ruuhkien kannalta.

Vierailija
7/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Al Barshan kaupunginosa millainen sijainniltaan  Dubaissa? Entä tuo hotelli Hilton Garden Inn, onko siitä kokemuksia? http://www.apollomatkat.fi/lomavalikoima/aasia/arabiemiraatit/dubai/dub…

Vierailija
8/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Al Barshan kaupunginosa millainen sijainniltaan  Dubaissa? Entä tuo hotelli Hilton Garden Inn, onko siitä kokemuksia? http://www.apollomatkat.fi/lomavalikoima/aasia/arabiemiraatit/dubai/dub…

Älä laita rahojasi johonkin pakettimatkaan. Osta lennot ja bookkaa hotelli itse. Saat enemmän valikoimaa.

Dubaissa varma lämpö vrt teneriffaan jossa voi olla aika viileääkin.

Liikkuminen ja paikasta toiseen siirtyminen vie aikaa ja on ruuhka-aikaan pelkkää tuskaa.