Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (1019)

Vierailija
1001/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli noin 2 ja kiipesi kiellosta huolimatta keittiön pöydälle. Iski sitten päänsä lamppuun ja huusi " SAATANA!" ,ei pitänyt pokka vaan repesin nauruun.

Vierailija
1002/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitin ulkomaalaiselle tutulleni innoissani, miten Suomessa pestään kesällä "mattress":eja laiturilla ja hän hämmästeli omituista suomalaista tapaa. Minä puolestaan ihmettelin, kun tuttavani kertoi heidän maassaan olevan tapana vaihtaa "mattress" uuteen, kun pelkällä imuroinnilla ei enää pärjää. Vähän ajan päästä tajusin, että "mattress" ei todellakaan ole matto, vaan patja... Saatiin hyvät naurut vielä pitkään keskustelun jälkeen.

Tästä tuli mieleen, olen joskus käynyt ulkomaalaisen kanssa keskustelun korvista. Ihmettelin, miten joku voi olla niin innoissaan korvista. Jälkeenpäin tajusin, että se keskustelu koski koiria. Ei korvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jotkut on niin säälittäviä että viettävät aikaa netin keskustelupalstalla sen sijaan että keskittyisivät vaikka perheeseensä

Eli naurat itsellesi. 

Vierailija
1004/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saanut treffeillä juuri sanaa suustaan.Kun nainen alkoi tuskastuneena tekemään lähtöä mies kysyi "Eikö me mennä jo?" Nainen ihmetteli että mihin,mies vastasi "No naimaanhan me tultiin".

Vierailija
1005/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie Raili ja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies meni metsään löi päänsä oksaan.

Olisi vielä hauskempaa, jos mies menisi pellolle ja löisi päänsä puun runkoon.

Vielä hauskenpaa on kun veneessä on tilipi tappi :D :D

Mitä hauskaa tässä on? :-+

Tykkään huumorista ja olen kova nauramaan kaikelle hauskalle, mutta tuon hauskuutta en kyllä minäkään ymmärrä.🥱

Miksi röllin vene upposi-vitsi. He. He.

Vierailija
1006/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä sokeritehtaalla. Kahvitauolla jonotin kioskille ja edessäni seisoi kaksimetrinen jäyhä asentaja. Hän pyysi myyjältä: "Kaksi kylmää Aku Ankkaa". Sain purra hampaat yhteen, etten revennyt nauramaan.

Vierailija
1007/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on sammakolla?

Sen vihreämpi sen pomppii.

Vierailija
1008/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on tämmöinen rasisminvastainen paperi, johon kaikki ovat sitoutuneey"

😂🤣😅😂🤣😅

Ja oliko se 2014, vai 2015 ? " Emme leikkaa koulutuksesta " 🤣😂 2015 oli myös se " Otan talooni asumaan pak olaisia..."

Näille on saanut nauraa.

Vierailija
1009/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ensimmäistä kertaa elämässäni tankkaamaan autoa, muistan nähneeni kun mieheni on tankannut että siinä pitää valita joku summa millä tankkaa. Puhuin samaan aikaan puhelimessa kun maksoin ja luulin että olin pistänyt summaksi 20€. Bensa ei kuitenkaan lakannut kun 20€ tuli täyteen ja ajattelin että no kai painoin summaksi sitten 40€ taas meni yli sen ja bensaa tuli vieläkin, taakse kertyi autoja ja olin ihan paniikissa kun en tiennyt paljonko tankkiin mahtuu.

Jätin auton siihen ja juoksin sisälle ja sanoin myyjälle että en ymmärrä mitä olen tohon vehkeeseen painanut kun sitä bensaa tulee ja tulee vaan, että kohta se ei mahdu tuohon tankkiin.

Myyjä tulee oikein katsomaan ja sanoo että maksoitko pankkikortilla että silloin sitä bensaa tulee niin kauan kuin painat pistoolista ja nauroi.. mä kun luulin ihan paniikissa että oon painanu siihen jonku 120€ ja takana olija saa mun bensat. 

Mies nauroi melkei kuset housuissa kun kerroin kotona tän sille. Nyt jo vähän itteeki naurattaa

Vierailija
1010/1019 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube: Muurahaiset päällekkäin

Vierailija
1011/1019 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kevättalvella sen kun hanki ei enää kanna, vaan sinne uppoaa välittömästi eikä se myöskään ole pehmeää kahlattavaa vaan sulkeutuu jalkojen ympärille kuin karhunraudat? 

Kerran olin kerrostalon jossa asuin tuolloin pihalla ja näin,kun läheiseltä kävelytiellä naapurin juoppo pariskunta päätti oikaista pihaan kulkemalla umpihangessa. Mies ei ehtinyt ottaa montaa askelta kun vajosi,putosi polvilleen ja nosti mäyräkoiran (olutpakkaus) ilmaan  pään päälle kuin  Leijonakuninkaassa. Naisen käsilaukku puolestaan lensi hänen päänsä yli ja kaikki tavarat levisi lumeen samalla, kun nainen tupsahti vatsalleen ja kädet upposivat olkapäitä myöten.

Nauroin kuset housussa sitä räpiköintiä.

Vierailija
1012/1019 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun jossain radio ohjelmassa oli ihmetelty että miksi lusikkaleipien ohje on niin isolle taikinalle, kun teelusikat ei millään riitä. Luuli vissiin että ne paistetaan lusikoissa. Samassa ohjelmassa kysyttiin myös että kun kakkuvuoka pitää voidella niin voidellaanko se sisä- vai ulkopuolelta.

Ehkä leipomisharrastus kannattais aloittaa ihan vaan pannukakusta.

Vierailija
1013/1019 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvittele tämä savolaislauantai:

Ensin sytytettään saona, sitte vasta syyvvään ja lopuks pannaan ruuvan piälle muate.

Vierailija
1014/1019 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka muuttopäivä takana, viimeisen kuorman mukana oli Aku Ankka Oulun murteella. Avasin lehden lysähdettyäni sohvalle ja luin ääneen Tupun, Hupun ja Lupun hypnoosileikistä: "Pim nää vajuat hypnoosiin, Pam ja herrääppä takasi".

Tuo sai aikaan hervotonta naurua.

Vierailija
1015/1019 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ylä vai alaoksa, kas siinäpä pulmaa kerrakseen!

Vierailija
1016/1019 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naurattaa kaikki ihan älyttömätkin jutut ja sitten on taas niitä mustia päiviä, naama menee väkisinkin nurinpäin!

Vierailija
1017/1019 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus takavuosina apuopena alakoululaisille ja heille näytettiin Lastenviikolla jotakin Latelammas-leffaa.  En ollut ennen nähnyt kyseistä elokuvaa. Jossain vaiheessa Laten isäntä on jostain syystä vitsikkäästi ilman vaatteita ja pitää kulkustena edessä laatikkoa jossa lukee englanniksi "may contain nuts". Sen kun luin niin olin tukehtua hysteeriseen naurukohtaukseen, yritin olla hirnumatta ja hytkyin tuolissani kyyneleet valuen. Onneksi luokassa oli hämärää. Lapsista kyseinen kohta oli hauska, onneksi sen ikäiset eivät vielä osanneet englantia.. joskus kyllä mietin että mitä kaikkea lapsille näytetäänkään. Tahattomasti ehkä.

Vierailija
1018/1019 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kakku valmistetaan pannussa? 

Vierailija
1019/1019 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saadaan nopeasti apulaisia joulupukille?

Tonttutaikinasta.