Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
981/990 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun televisiosta sarjaa katsoessa tulee ennen mainoskatkoa välähdys siitä, mitä seuraavaksi on luvassa ja ruudussa lukee "katkon jälkeen", näen aina mielessäni dokumentin päihdekatkaisussa olevasta henkilöstä. Dokumentissa on tummennettu hahmo ikkunan edessä joka puhuu muunnetulla äänellä omasta addiktiostaan ja dokumentin nimi on "Katkon jälkeen".

Ja minä ihmettelen, miksi kukaan ei ole tuolla nimellä vielä ohjelmaa tehnyt.

Vierailija
982/990 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin häissä kirkossa, morsian käveli alttaria kohti. Kirkossa oli vanhat lattiat, ja ilmeisesti askeleen alla narahti lattia. Poikani (5 v.) sanoi kovaan ääneen, että oho, nyt siltä pääsi pieru.

Minua alkoi naurattaa ihan kauheasti, nauroin jakun hihaan, vedet vaan valui silmistä. Meidän takana ollut mieheni veli vaimonsa kanssa alkoi myös nauraa. Sitä tyrskimistä jatkui pitkään. Ei paljon papin puheita pystynyt kuuntelemaan, kun nauratti vaan ja yritti peitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/990 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on maailman nopein uimari? -Virtasen Veijo. 

Lempivitsi, jolle nauran aina :D 

Mainio kasku, mutta eikös Veijo ole maailman hitain tai huonoin uimari?

Vierailija
984/990 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sävelradiossa kuultua: "Mummi Tampereelta lähettää rakkaita terveisiä mummin pikku kullille!"

😂

Ei apua!!!! 🤭

Tyttäreni oli alakoulussa ja he esittivät näytelmää, jossa lapset oli kotona ja äiti tuli töistä. Äiti sanoi, mitä minun pikku kullilleni kuuluu. Opettaja ja muut oppilaat repesivät nauruun.

Vierailija
985/990 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin häissä kirkossa, morsian käveli alttaria kohti. Kirkossa oli vanhat lattiat, ja ilmeisesti askeleen alla narahti lattia. Poikani (5 v.) sanoi kovaan ääneen, että oho, nyt siltä pääsi pieru.

Minua alkoi naurattaa ihan kauheasti, nauroin jakun hihaan, vedet vaan valui silmistä. Meidän takana ollut mieheni veli vaimonsa kanssa alkoi myös nauraa. Sitä tyrskimistä jatkui pitkään. Ei paljon papin puheita pystynyt kuuntelemaan, kun nauratti vaan ja yritti peitellä.

Onneksi ei pierua tarvinnut peitellä. Lattia hoiti homman.

Vierailija
986/990 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitille maksettiin yhdestä sanasta 1500€.

Vierailija
987/990 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri heitti: "Siis mieti jos sun nimi ois Mikko Puumala. Puumalan Mikko. Puumalammikko". Typerä juttuhan toi oli, mutta naurettiin katketaksemme.

Tää juutuuppi autoexpertti tampereen kyliestä, on nimeltään Mikko Simola> Simolan Mikko> Simolammikko. Niihhä se tampereenkiälellä lausuttas kuitenki.

Vierailija
988/990 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan rusinakeskustelu:  Laitatko rusinat pullaan poikitrain vai pitkittäin? 

Nauroin vedet silmissä lukiessani sitä millaisen keskustelun tuo kysymys (jossa otsikossa kirjoitusvirhe) aiheutti ja miten nokkelia vastauksia siellä olikaan.

Vierailija
989/990 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarien hullut itkupotkuraivarit kun Trump voitti :D

Vierailija
990/990 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun varkaat kärvistelee Tulikivi järvessä helvetin lieskat.