Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalla pikkupoika saarnasi äidilleen ensin tupakoinnista ja tämän jälkeen uhkasi, että "Mä vahdin, ettet sit juo viinaa!"
Sulonen poika - sääliksi käy pientä...
Oli alkamassa Hangon regatta ja sekä nuoriso että virkavalta olivat valmiina viikonlopun ankaraan bailaamiseen.
Kadun viertä lähestyi kaksi ratsupoliisia.
Kaverini huusi :" Katsokaa kaikki! Hevonen jolla kasvaa kyrpä keskellä selkää!"
Laittoivat kaverin putkaan jo perjantaina ennenkuin bileet edes alkoi ja päästivät sen pois sunnuntai iltana kun kaikki oli ohi...
loldier kirjoitti:
Tuo Odin juttu kyllä huvittava. Mutta ai myös miettimään: soldiers meinaa sotilaita. Mutta yleensä sotilaat kuvissa kuvataan eestä päin. Miksi nää takaa päin? Eivätkö uskalla näyttää naamaansa?
Höh, no ei kun ne haluaa näyttää, miten hienot nimet, logot ja kaikki niiden selässä on.
Vierailija kirjoitti:
Ajelin joskus autolla rantatietä, kun majava lyllersi yli tien. En ollu koskaan ennen nähny. Soitin äkkiä innoissani miehelleni ja kysyin, et miks se tien yli meni??? Miehellä oli kauhee kiire ja se vastas vaan: No, olisit pysänny ja kysyny!!
Meilläkin maalla majava urakoi takavuosina rannan puita jyrsien uutta puukenkäverstastaan varten.
Mutta sitä ei kuulemma saanut ampua, ellei ole kanadalainen, niinpä kyselemään "Are you from Canada?" "Yes". Pum!
Nyt bustaannun mutta menköön.
Kaverin kotona oli ollut joskus vauvaikäisenä vieraita. Hänen äitinsä oli sitten alkanut imettämään lastaan ruoka-aikaan, jolloin kaveri päätti roiskia tissimaidot suustaan komeassa kaaressa hampaiden välistä ympäriinsä. :Dddd
Nauroin itseasiassa taas tässä kirjoittaessani. Terkkuja.
Katsoin Michael Jamisonin videota, hänellä on siis kotona kunnon eläintarha tiikereineen kaikkineen. Ymmärtääkseni siis pelastanut näitä eläimiä. Katsoin siis videota, jolla pentutikru härnäsi kissaa ja taustalla urahteli iso tiikeri. Joku oli sinne sitten kommentoinut englanniksi, että kuulostaa kuin taustalla hänen isoäitinsä olisi saanut allergiakohtauksen XD Samalla tiikerin urahtelu jatkui ja minä vain yritin pysyä hengissä kun nauroin niin paljon.
Tosi tarina kirjoitti:
Oli tässä taannoin ilmavaivoja, joten nauhottelin sanelukoneelle aikani kuluksi pieruja! Tuli monenlaista pörähdystä ja vinkunaa. Täytyy varmaan ottaa varmuuskopiotkin.
Mua alkoi naurattaa ajatus, että tuo sanelu eksyy vahingossa jonkun potilaan papereihin (siis jos olet esim. lääkäri) ja joku alkaa purkamaan tuota sanelua: "pröt pröt tööt piuuuuu.... Papapapapa...."
Vierailija kirjoitti:
Tosi tarina kirjoitti:
Oli tässä taannoin ilmavaivoja, joten nauhottelin sanelukoneelle aikani kuluksi pieruja! Tuli monenlaista pörähdystä ja vinkunaa. Täytyy varmaan ottaa varmuuskopiotkin.
Lääkäri normityössään.
Nyt ymmärrän, miksi jotkut lääkärit ovat niin vihaisen ja tympääntyneen kuuloisia, kun niille soittaa. Niillä on juuri tärkeämmät sanelukonehommat tai ehkä peräti varmuuskopioinnit meneillään.
:)
T: hoitaja
Kun monta vuotta sitten tällä palstalla oli ketju hirveimmistä häistä tms ja joku kirjoittaja kertoi, että oma anoppinsa itki ja ulisi häissä kuin "eroahdistusta pihan perällä poteva ajokoira". Meinasin tikahtua nauruun.
Kaverini paskoi housuun ravintolassa. Odotettiin laskua kun hän yht'äkkiä muuttui tulipunaiseksi ja sanoi että oli paskonut housuun. Lähti juoksemaan vessaan ja jätti minut nauramaan pöytään ja maksamaan laskun. En unohda tuota ikinä.
Paistoin yksi päivä lettuja, joita teen äärimmäisen harvoin.
Mies tuli aivan kuin koiranpentu kiehnäämään ympärilläni, niin että oli pakko sanoa, että maistele vaan lettuja. Ei tarvitse odottaa, että kaikki on valmiina.
Mies istuutui pöytään lettujen ja mansikkahillon kanssa ja silmät loisti kuin pikkupojalla ja suu oli leveässä hymyssä. Nauratti niin tuo käytös, että happi meinasi loppua. Ehkä pitää useammin paistaa lettuja.
Viimeksi nauroin niin hemmetisti näille autocorrect-mokille:
https://www.buzzfeed.com/amphtml/jessicamisener/the-30-most-hilarious-a…
Vierailija kirjoitti:
Paistoin yksi päivä lettuja, joita teen äärimmäisen harvoin.
Mies tuli aivan kuin koiranpentu kiehnäämään ympärilläni, niin että oli pakko sanoa, että maistele vaan lettuja. Ei tarvitse odottaa, että kaikki on valmiina.Mies istuutui pöytään lettujen ja mansikkahillon kanssa ja silmät loisti kuin pikkupojalla ja suu oli leveässä hymyssä. Nauratti niin tuo käytös, että happi meinasi loppua. Ehkä pitää useammin paistaa lettuja.
Ihana <3 <3
Olipa kerran kiltti mies, joka sai pimppiä naiselta kuin naiselta :-D
Asuttiin saarella vuonna 1999. Kaveriperhe tuli hakemaan meidän perhettä pienellä venellä ja vettä tietty tuli taivaalta juhannusaattona. Nyssäköitä oli paljon otettavaksi kyytiin ja minä kieltäydyin lähtemästä paattiin. 10-vuotias poikani meni pelastusliivit päällä. Kippari tuumas, jotta meinaako tuo muumipeikko tulla kyytiin.
*
Poika ja kaveriperheen isä ajoivat veneellä sateessa 10km. Me muut mentiin autolla ja odotettiin veneilijöitä sauna lämpimänä ja makkarat paistettuna. Oli aika ihana juhannus.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nauroin niin hemmetisti näille autocorrect-mokille:
https://www.buzzfeed.com/amphtml/jessicamisener/the-30-most-hilarious-a…
Au, au mun maha! ;´D
Kiltti mies ov kirjoitti:
Hae hyvä ihminen apua itsellesi!
Kiltti mies ov kirjoitti:
Olipa kerran mies, joka kuvitteli olevansa kiltti. Oikeasti hän oli törkimys, joka halusi naiskennella ympäriinsä ja ajatteli vain jalkoväliasioita. Törkeytensä tähden hän ei ollut naisten suosiossa.
Kerran hesarissa haettiin "vyyhdinvalmistajaa" - vähänkö mä repesin!
Ja kerran sit haettiin "stanssaajaa" - mahto silläki olla hirmujamit joka päivä menos.