Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri ihmetteli joskus kirjaa lukiessaan, että mikä ihmeen vaateripustin, ajatteli sen siis vaateri pustin :D Mies oli sitten kysynyt, että olisko kyseessä hengari..
Jossain Sophie Kinsellan kirjassa oli pahatarpomo, tajusin vasta aika lopussa, että se oli pahatar pomo eikä paha tarpomo :DDDEn muista yhtään mistä tässä oli kyse, mutta joskus koulussa opettaja kysyi eräältä pojalta, että mikä sun nimi on? Hannu. Miten se kirjoitetaan? Äh, a..
Tietokonekurssilla oli opeteltu tulostimen asennusta. "Then we put this wire on the hiipii" HP:n tulostin siis oli kyseessä :D
😂
Mieleen tulivat kuuluisat "avo-kassukat". Siis avo kassukat. Joku miesparka oli vaimon käskystä kaupassa etsimässä avo-kassukoita 😂😂😂
Nyt tajusin että joku ei ehkä tajua 😂
Ne on siis ne avokas-sukat. Pienet sukkaset, joita käytetään avokkaiden kanssa. Ei avo kassukat
Tuo Odin juttu kyllä huvittava. Mutta ai myös miettimään: soldiers meinaa sotilaita. Mutta yleensä sotilaat kuvissa kuvataan eestä päin. Miksi nää takaa päin? Eivätkö uskalla näyttää naamaansa?
En tiedä. En enää muista niitä.
Ajelin joskus autolla rantatietä, kun majava lyllersi yli tien. En ollu koskaan ennen nähny. Soitin äkkiä innoissani miehelleni ja kysyin, et miks se tien yli meni??? Miehellä oli kauhee kiire ja se vastas vaan: No, olisit pysänny ja kysyny!!
Vierailija kirjoitti:
"Miitteepä tuumoo tintti kun vettää laskusiivekkeet sissään Esplanaadilla ja karaututtaa siihen viereen tsadin tintykkä ja pistää siihen niinku " Titityy"?
Savolainen tintti vastoopi siihen että:
" No titityypä hyvinnii"
Jostain syystä mulla naurattaa tuo titityypä hyvinnii aina ihan hillittömästi ja saan aina äitini repeämään kun käytän tätä esim "just joo:n" tms toteamuksen tilalla :D
Se vastoo että: No titipähyvinnii tyy.
Vierailija kirjoitti:
Pelattiin joskus Trivial Pursuitia perheen kanssa. Repesin aivan täysin, kun kysymys oli että missä suomen kaupungissa sijaitsee perunankuorimaveitsimonumentti. Siis kuka tekee monumentin perunankuorimaveitselle?
Oikeesti? 😂 Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelattiin joskus Trivial Pursuitia perheen kanssa. Repesin aivan täysin, kun kysymys oli että missä suomen kaupungissa sijaitsee perunankuorimaveitsimonumentti. Siis kuka tekee monumentin perunankuorimaveitselle?
Oikeesti? 😂 Missä?
Isojoki. Googlaa Isojoki ja perunankuorimaveitsi niin löytyy Fb-sivu ja kuvia
Pelattiin kolmistaan monopolia ja kaveri joutui Erottajalle joka oli täyteen rakennettu, ja Erottajan omistaja alkoi nauraa vahingoniloisena. Telkkari oli auki ja sieltä tuli Havukka-Ahon ajattelija ja siinä Isaskar Keturi sattumoisin nauroi samaan aikaan. Siihen Havukka-Ahon ajattelija sanoi: Naurappas vähän vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän luin joskus joltain keskustelupalstalta. Koulun ruokalan seinällä oli juliste jossa oli siilin kuva ja ohjelause sivistyneeseen ruokailuun: en hörpi. Oppilailla oli sitten ruotsin sanakoe, jossa kysyttiin sanaa siili ja oppilas kirjoitti vastaukseksi en hörpi :D
😂 Kiitos kun jaoit tämän!
En pysty lopettaa nauramista 😂😂😂
hankkiudu pikimmiten sairaalahoitoon, niin nauraminen saataisiin loppumaan mahdollisimman nopeasti. Sen jälkeen voisit myös piipahtaa koulussa, nimittäin oikeinkirjoitustaitosi ovat saatanan huonot
Mintsku kirjoitti:
Tää on kyl.. :'))
Ulkomaalainen meni lihakauppaan ja kysyi kauppiaalta:
-mita olla tama liha?Kauppias:-maksaa.
U: -maksaa, maksaa, mutta mika olla tama liha??
K: -Niin, maksaa!
U: -Maksaa, maksaa, minulla kylla rahaa, mutta mika olla tama liha??
Kauppias huokaa:-vittu...
U: - Ooh, mina otta koko pala!!
Eissaatana että repesin - pakko kertoa tää mun (ulkomaalaiselle) miehelle - osaa just sen verran suomea, että tajuaa :D
Seura-lehdessä oli aikanaan tietokilpailu, johon oikeat vastaukset löytyivät sivulta 59.
Ilmeisesti olivat kuitenkin laittaneet väärän visan vastaukset sivulle, sillä oikea vastaus suosituksi pizzamausteeksi oli "peippo".
Tää juttu. Pieruhuumori uppoaa aina. Pröt pröt prööt pöt pöt.... 🤣
http://www.iltalehti.fi/fiidifiartikkelit/201711112200526413_fi.shtml
Santsos kirjoitti:
Väsyneenä kun mulle iskee väsyhysterian aiheuttama nauruhepuli, niin en sitä saa loppumaan millään. Viimeksi näin kävi, kun mutsi oli mun luona käymässä ja olin pessyt pyykkiä. Pyysin häntä sitten auttamaan mua viikkaamaan jo kuivuneen pussilakanan. Mutsi nappasi pussilakanan narulta minun seistessä siinä vieressä ja tokaisi minulle, että ota päästä kiinni. No minähän tein työtä käskettyä ja otin mutsia toisella kädellä päästä kiinni. Mutsin hämmentynyt ilme ja "mitä sä teet?"-kysymys sai mut repeemään aivan totaalisesti, että lopulta vain kyyneleet valui silmistä sekä mulla että mutsilla, kun sekin vihdoin tajus mille mä nauran. Toinen vastaava tilanne oli ollut paria viikkoa aiemmin, mutten just nyt muista mikä silloin oli naurun syynä.
Mutsi myös soitti mulle tossa yksi ilta, kun olin juuri ajanut pihaan. Käytiin seuraava keskustelu:
Mutsi: "Joko oot himassa?"
Minä: "Just ajoin ruutuun. Kui?"
Mutsi: "Onks sulla puhelin siinä, kattosit mulle yhden jutun?"
Minä: "....No mitäpä luulet..."
Aahhhaaahhh toi "ota päästä kiinni"...olen töissä ja meinasin tukehtua pidätellessäni nauruani :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? 😂 Missä?
Isojoki. Googlaa Isojoki ja perunankuorimaveitsi niin löytyy Fb-sivu ja kuvia
https://www.google.fi/search?q=isojoki+perunankuorimaveitsi&rlz=1C9BKJA…:
Päiväkodista tuli ilmoitus, että lapset menisivät konserttiin jossa esiintyisi Tuuba Kimalainen. Taivas, että hajosin!
http://www.feissarimokat.com/2013/07/likainen-mieli-on-ikuinen-ilo-osa-…
Tämä,kommenttien 7. jossa
Puhutaan Caritasta. Yritin lukea tuota puolisolle, mutta hirnumisesta ei meinannut tulla loppua sen vertaa. Miehen reaktio oli lopulta perus "okei".
Kitumarketin eläinhyllyn luona oltiin goironmättöä ostamassa ja oltiin hiljattain ostettu rakille sadetakki. Siellä hyllyssä oli semmoinen Muumi-henkinen merimiehen sadehattu, koirille tarkoitettu, sekä kurakengät tai sadesaappaat tai mitkälie, samaa kokoa ja henkeä. Se mielikuva mikä siitä syntyi, kun ressu tepsuttelisi läähättäen niissä vermeissä käytännössä tiputti molemmat lattialle. Katseita muilta asiakkailta tuli ja semmosen kotvan verran kesti päästä osastolta etiä päin.
Ei varmaan edes hymähdytä ketään kun sen näin kertoo. Mut ei usein tuu naurettua hävettävän lujaa ja pitkään ja silti niin, ettei pätkääkään piittaa mistään. Ei vain voinut olla repeämättä.:D
Oltiin kaveriporukalla leffassa katsomassa ensimmäistä Hobitti-elokuvaa. Kun Gandalf tuli ruudulle ensimmäistä kertaa, yksi kavereistani (vitsillä siis) henkäisi kovaan ääneen "Dumbledore!". Meinasin hajota siihen paikkaan, mutta kaiken kruunasi pari riviä taaempaa kuuluva todella tuohtunut tuhahdus ja "eikä oo" -vastalause.
😂
Mieleen tulivat kuuluisat "avo-kassukat". Siis avo kassukat. Joku miesparka oli vaimon käskystä kaupassa etsimässä avo-kassukoita 😂😂😂