Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö miehet tajua yhtään milloin on kipinää ja milloin ei

Vierailija
28.10.2016 |

Olen käynyt viidet treffit syksyn mittaan, ja yksikään mies ei ole sykähdyttänyt siinä mielessä yhtään. Heistä jokainen olisi halunnut jatkaa tapailua, pari ei meinannut millään ymmärtää pakkeja, vaan jankkasi vain että "kyllähän tästä voisi syntyä jotain, kylläpäs voisi." Eivätkö miehet mieti yhtään vetovoimaa ja kemiaa, vaan kaikki oikeastaan käy? Olen ällistynyt.

Kommentit (460)

Vierailija
1/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että se on kerrasta poikki? Onnea prinssin etsintään.

Vierailija
2/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tavisukolla on varaa/mahdollisuuksia odottaa jotain kemiaa? HAHAHAHAHAHA. Se on yhdet treffit per puolivuotta jos sitäkään. Voi mennä ihmisikä jos pitää kipinöiden sinkoilua odotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä miten hankalaa miesten on saada naisia kiinnostumaan. Jos sinulle naisena olisi yhtä vaikeaa saada miehiä kiinnostumaan niin kyllä sinäkin yrittäisit kaikkesi saadaksesi aikaan kipinää..

Koittakaa edes joskus asettua miehen asemaan.

Vierailija
4/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että tavisukolla on varaa/mahdollisuuksia odottaa jotain kemiaa? HAHAHAHAHAHA. Se on yhdet treffit per puolivuotta jos sitäkään. Voi mennä ihmisikä jos pitää kipinöiden sinkoilua odotella.

Tämä. Mä olen 30v mies ja mulla on ollut kolme lyhyttä naisjuttua, se on yksi nainen per 10 vuotta.

Miehen on pakko yrittää kaikkensa, jopa niiden kanssa jotka ei niin kiinnostakaan.

Vierailija
5/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kipinää ei ole niin ei sitä jankuttamallakaan tule.

Vierailija
6/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kemian kipinöinti nimenomaan pitää unohtaa jos on etsimässä pitkäaikaista suhdetta.

Kipinöinti on merkki siitä että kuluminen ja loppuun palaminen on alkanut.

Vierailija
7/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos heillä ei ole leipää, niin syökööt leivoksia!

Vierailija
8/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä miten hankalaa miesten on saada naisia kiinnostumaan. Jos sinulle naisena olisi yhtä vaikeaa saada miehiä kiinnostumaan niin kyllä sinäkin yrittäisit kaikkesi saadaksesi aikaan kipinää..

Koittakaa edes joskus asettua miehen asemaan.

Lue kirja nimeltä Pelimies, naisen iskeminen on helppoa loppujen lopuksi. Se on aivan omasta asenteesta kiinni. 

Vierailija
9/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä jatka sellaisen miehen tapailua, joka ei vedä yhtään puoleensa. Se on turhaa, miksi pitkittää väistämätöntä. Jos näen jo kättelyssä että tämä mies haisee väärälle enkä vou kuvitella esim. suutelevani häntä niin se on siinä sitten. Miehen pitää saada minut järjiltäni, edes suhteen alussa. Ap

Vierailija
10/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa niinkö. Sehän riippuu ihan ihmisistä. Esimerkiksi  jos kaksi analyyttistä ja vähän ujo ja/tai introverttiä aikuisikään ehtinyttä ihmistä ovat ensikertaa treffeillä, niin pitäisin kipinöintiä jopa epätodennäköisenä. Hauskaa voi olla ja aika kulua mutta osalla se ihastuminen on pitempi prosessi kuin toisilla. Ei todellakaan voi yleistää.

Vierailija
11/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä jatka sellaisen miehen tapailua, joka ei vedä yhtään puoleensa. Se on turhaa, miksi pitkittää väistämätöntä. Jos näen jo kättelyssä että tämä mies haisee väärälle enkä vou kuvitella esim. suutelevani häntä niin se on siinä sitten. Miehen pitää saada minut järjiltäni, edes suhteen alussa. Ap

Se että pitää jotain epämiellyttävänä on eri asia kuin kipinöiden puuttuminen.

Vierailija
12/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitään sitä unelmien prinssiä joka räjäyttää tajunnan ensimmäisellä sekunnilla. Ei ihme että on vaikeaa.

Vierailija
13/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että se on kerrasta poikki? Onnea prinssin etsintään.

Osa miehistä saa ne kipinät lentelemään ja nämä miehet kyllä yleensä tietävät sen... Sen takia tämäkin palsta on täynnä "mies paljastui siaksi!" juttuja. Naisten iskeminen ja ihastuttaminen on taito siinä missä muutkin. 

Vierailija
14/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ajattelu on luksusta joka on mahdollista vain naisille.

Jos mies ajattelisi noin niin hän saisi elää totaalikokemattomana hautaan asti..

Vierailija
15/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kemian kipinöinti nimenomaan pitää unohtaa jos on etsimässä pitkäaikaista suhdetta.

Kipinöinti on merkki siitä että kuluminen ja loppuun palaminen on alkanut.

Höpö höpö. Kemia on ihan must, jotta suhteesta voi tulla mitään.

Vierailija
16/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitään sitä unelmien prinssiä joka räjäyttää tajunnan ensimmäisellä sekunnilla. Ei ihme että on vaikeaa.

Sitä vetovoimaa voi kokea kehen tahansa, ku vaan mätsää kemia. Voi olla myös "rumahko" ja köyhä. 

Vierailija
17/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kerran löytänyt sellaisen...mutta menetin eikä sen jälkeen voi kukaan tuntua miltään. Loppuelämä yksin odottaa.

Vierailija
18/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim viimeisin deitti oli komea, hauska ja muutenkin ok. Viihdyin hänen seurassaan, hän oli herrasmies, romanttinen, sai minut nauramaan. Mutta silti tiesin kun katsoin häntä, että tässä ei ole minun mieheni. Ei ollut sellaista tuttuutta, kolahdusta, tunnetta. Ja ei tämä mitenkään vaikeaa ole, yksinkin on hyvä jos ei polku kohtaa sen oikean kanssa. Ap

Vierailija
19/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mä olen 30v mies ja mulla on ollut kolme lyhyttä naisjuttua, se on yksi nainen per 10 vuotta.

Miehen on pakko yrittää kaikkensa, jopa niiden kanssa jotka ei niin kiinnostakaan.

Kuulostaa hassulta, ikäänkuin laskisit äitisi yhdeksi näistä naisista. Ennen teinivuosia kun ei kukaan hirveesti naisjuttuja harrasta.

Mutta muuten kyllä ymmärrän. Jos odottelee hurjaa kipinöintiä ja hillitöntä rakkaudesta sekoamista, voi joutua odottelemaan loppuelonsa.

Vierailija
20/460 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät useimmat naisetkaan ymmärrä, mutta en sen vuoksi leimaa täällä palstalla, että naiset eivät ymmärrä attraktiosta yhtään mitään. Pahin on humalainen parikymppinen. Jos kerron, että ei kiinnosta, alkaa inttäminen ja joskus homoksikin väitetään. Paha mennä sanomaan, että kuules raakkuva, kimeä-ääninen nainen, kun minä en tunne vetoa sinua kohtaan. Eivät koskaan ymmärrä, eli parempi livetä paikalta.