Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, uhkaako lyhyt mies sinun naiseuttasi?

Vierailija
28.10.2016 |

Eikö heikko naisen egosi kestä miehen lyhyyttä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uhkaa. Seurustelukumppanit olleet 165-175cm järjestään, itse 165cm. Tosin myönnän että 150 cm mies ei välttämättä herättäisi innostaisi. Kerran tapailin lähes kaksimetristä ja tuntui liian pitkältä itselle. Tykkään olla aika samalla tasolla miehen kanssa. Mutta mulla on kyllä kavereita jotka jankuttaa aina miehen pituudesta, noh moni näistäkin on sitten ihastunut lyhyempään mieheen lopulta.

Vierailija
2/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kuumimmat tietämäni miehet ovat 168- ja 170-senttiset. Itse 167cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla vastaajilla ideaalimies itseä pidempi. :D Eli uhkaa ainakin noita kahta ensimmäistä.

Vierailija
4/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno parodia feministeistä :D

Vierailija
5/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En koe minkään asian ylipäätäänkään uhkaavan naiseuttani.

Vierailija
6/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa. Aina kun vastaan kävelee itseäni lyhyempi mies, häpeän suunnattomasti ja tunnen itseni kirahviksi enkä naiseksi. Ja näitä tilanteita on kyllä valitettavan paljon, vaikken ole kuin 174 cm.

Olen kyllä tapaillut useita itseäni lyhyempiä, kun näin epänaisellisena en ole saanut kuin niitä jotka eivät muuta saa. Mutta kaatunuthan se aina on, koska en voi tuntea itseäni naiseksi ja tällöinhän se mies on siis... no niin.

Vierailija
7/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus on mun heikkoa naisen egoani haitannut että poikaystäväni on hieman lyhyempi, mutta suurimmalta osin aikaa en ajattele pituuksiamme, ja hän on muutenkin niin miehekäs ettei sitä tule mietittyä.

Ap kuulostaa katkeroituneelta lyhyeltä mieheltä joka on saanut pakit tai jotain. 

Vierailija
8/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun egoa ei uhkaa mikään. Sen sijaan kaikin puolin lyhyen miehen ego uhkaa hänen omaa egoaan. T. Pikku pullistelijan uhri

Vierailija
9/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma tyttöystäväni ei halua pitää korkkareita seurassani, koska tulee niillä minua pidemmäksi. Harmi, koska näyttää niin hullun kiihottavalta niissä. :(

Vierailija
10/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako pattiin kun olet lyhyt?

Mä en pidä pitkistä miehistä. Riittää kun on mua pidempi.

163cm nainen

Vierailija
11/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uhkaa. Naiseuteni ei ole kiinni itseni ulkopuolisista tekijöistä.

Vierailija
12/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uhkaa, olen 175 ja jopa tennareissa korot. Miehiä asia tuntuu enemmän kiusaavan, ihan ilman syytä.

Vierailija
13/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkaa. Aina kun vastaan kävelee itseäni lyhyempi mies, häpeän suunnattomasti ja tunnen itseni kirahviksi enkä naiseksi. Ja näitä tilanteita on kyllä valitettavan paljon, vaikken ole kuin 174 cm.

Olen kyllä tapaillut useita itseäni lyhyempiä, kun näin epänaisellisena en ole saanut kuin niitä jotka eivät muuta saa. Mutta kaatunuthan se aina on, koska en voi tuntea itseäni naiseksi ja tällöinhän se mies on siis... no niin.

Ei taida olla pitkän naisen kirjoittama oikeasti tämä? Pitkät naisethan on usein niitä halutuimpia.

Vierailija
14/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla pitkän naisen kirjoittama oikeasti tämä? Pitkät naisethan on usein niitä halutuimpia.

Haluttu malliksi on aika eri asia kuin haluttu tyttöystäväksi.

Vierailija
15/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, onko? Epäilen vähän. Mutta voihan se kohdallani tietysti olla tuo ruma naama, ja vähäiset "muodot".

Vierailija
16/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako pattiin kun olet lyhyt?

Mä en pidä pitkistä miehistä. Riittää kun on mua pidempi.

163cm nainen

Eli lyhyt mies on sinulle uhka.

Vierailija
17/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kolmisen senttiä pidempi eikä se estä käyttämästä 7-14cm korkoja, eli olen yleensä aina häntä pidempi kodin ulkopuolella. Mitä sitten? ;D Liittomme ei perustu pinnallisuuksiin.

Vierailija
18/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aviomies on 2cm lyhyempi, ja ollut vain hyväksi naiseudelleni.  :D

Vierailija
19/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies yrittämässä pitkää naista on kuin koirapuistossa joku lyhytjalkainen mulkosilmäinen mopsiuros yrittämässä astua eleganttia ja pitkäjalkaista salukinarttua. Pitäisi ymmärtää hakea omanlaista seuraa. Vaivaannuttavaa ja huvittaa molempia yhtäaikaa.

Vierailija
20/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä meinaan astua päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän