Kaikkien aikojen paras lauluääni?
Minun mielestäni Freddie Mercurylla oli kaikkien aikojen paras lauluääni. Kenellä teidän mielestänne?
Kommentit (1111)
Poets of the Fallin Marko. Sillon kun laulaa vähän matalammalta eikä aivan korkealta vaikka se korkeakin on hauska. Joskus muinoin rakastin myös Jon Bon Jovin ääntä, mutta siitä ei valitettavasti ole jäljellä enää mitään. Damiano David on ihana kanssa. Mutta Markon ääni... Vie voiton kyllä kaikista äänistä mitä olen koskaan kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Aretha Franklin
Todella upea ääni.
Ronnie James Dio tietty. Muut voi kisata kakkospaikasta listalla.
Freddie Mercury on mahtipontista tekotaiteellista paskaa.
Suomesta miehistä Pete Parkkonen Suomesta naisista.....hmm ei tule mainittavia mieleen tai ei ole. Ulkomailta Whitney Houston ja George Michael.
Giampiero Artegianilla on upea ääni, parasta en voi luokitella. Kuunnelkaa hänen laulu e le rondini sfioravano il grano.
Lisään todella parhaimpia upeita artisteja äänineen:
Alice Cooper, Rob Halford, Ozzy Osbourne, Gene Simmons, Graham Bonnet, Joe lyn Turner, tässä ny alkuun.
David Draiman, etenkin The sound of silence, on niin vahva esitys, että kuuntelen joka päivä! Ja videokin täydellinen.
Naapurin Kyllikki. Laulaa tosi upeasti ammuvainaan nuotilla.
Mikään ei voita Dean Martinin pehmeää viskintuoksuista ääntä!
Mun mielestä Karen Carpenter on ykkönen. Hän menee jotenkin ihan sieluun asti, vaikka on ulkoisesti niin vähäeleinen.
Onhan noita vaikka mitä, mutta Jeff Buckley oli kyllä erityisen taitava.
Floor Jansen: