Eilen baarissa
Olen tavallisen näköinen nainen, en kaunotar tai edes nätti. Lähdin eilen yksin baariin. Hauskaa oli, mutta kävi flaksi vähän liiankin hyvin (olen varattu, joten se ei ollut toivelistalla). Pari seurankipeää miestä tuli juttelemaan, eikä siinä mitään. Toinen olisi halunnut ehkä enemmänkin seuraa minusta. Illan kohokohtana se, kun yksi mies, jonka kanssa en ollut jutellut mitään, tuli suoraan kysymään, että lähdetäänkö panemaan:D Sanoin, että kiitos ei mutta näköjään on sitten kotona jotain kerrottavaa. Mies vielä kysäisi, että enkö tosiaan halua, että hän nuolisi pillua, ja vastasin kieltävästi. *facepalm* Mies oli muuten ihan kivannäköinen ja ihan vakavissaan oli ja varmaan joku on joskus vastannut hänelle myöntävästikin:D
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Torstaina baarissa?!
Teen vuorotyötä niin tämä sopi sen vuoksi minulle viikonlopun sijaan. Samalla myös selittyy se, miksi olin yksin siellä, ei oikein löydy seuraksi lähtijöitä.:)
Kävisipä minullekin miehenä edes kerran elämässä niin että joku nainen tulisi juttelemaan baarissa. Mutta ei, yksin saan jatkaa tästäkin eteenpäin.
Miksi varattu nainen lähtee yksin baariin? No tietenkin testaamaan markkina-arvoamaan ja hakemaan itsetuntoboostia miesten lähentelyistä. Nyt on varmaan hyvä fiilis kun huomasit miten haluttu olet ja piti oikein täällä tehdä tällainen humble brag ketju aiheesta.
Millaisissa baareissa tulee miehet juttelemaan? Tanssipaikka, lähiöpubi, olutravintola?
Miesseura kelpaisi mutta ketään ei löydy, mielestäni olen ihan tavallisen näköinen, muutaman kerran kehuttu kauniiksi, rumaksi ei kertaakaan. Ikää alle 30v, painoa 52kg, lapseton sinkku. Miehiä olen jututtanut tuloksetta, kukaan ei ikinä lähesty minua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi varattu nainen lähtee yksin baariin? No tietenkin testaamaan markkina-arvoamaan ja hakemaan itsetuntoboostia miesten lähentelyistä. Nyt on varmaan hyvä fiilis kun huomasit miten haluttu olet ja piti oikein täällä tehdä tällainen humble brag ketju aiheesta.
Silloin kun olin sinkku, niin kyllä monia baari-iltoja tuli vietettyä, että ihan vain kävin tanssimassa ja hauskaa pitämässä. Eli silloin, kun olisin sitä seuraa toivonut, niin en sitä niinkään saanut. Ja olisinhan nytkin saanut vain jonkun sängynlämmittäjän, jos sellaista olisin ollut vailla. Mutta vaikka aloituksessa en tätä vielä maininnutkaan, niin pääsin pitämään myös hauskaa, joten tavoite tuli täytettyä. Tykkään erityisesti tanssia ja katsella ihmisiä, rupatella myös mukavia.
Mutta kieltämättä on vähän sellainen olo, että kannattaako lähteä yksin baariin, jos se on tällaista. Pitää jutella miehen kanssa, olisiko viisaampaa jatkossa mennä vaan seurassa. Enkä tietenkään halua, että miehen pitää epäillä, mitä baarissa touhuan.:)
Halvimman näköisiä lähestytään eniten. Että oikein pillua halusi nuolla ja tantta kehuu asialla av:lla. Jokseenkin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa baareissa tulee miehet juttelemaan? Tanssipaikka, lähiöpubi, olutravintola?
Miesseura kelpaisi mutta ketään ei löydy, mielestäni olen ihan tavallisen näköinen, muutaman kerran kehuttu kauniiksi, rumaksi ei kertaakaan. Ikää alle 30v, painoa 52kg, lapseton sinkku. Miehiä olen jututtanut tuloksetta, kukaan ei ikinä lähesty minua.
Mulle tulee juttelemaan vähän rennommissa paikoissa, siis enemmän ruotsinlaiva-tyyppisissä kuin jossain elektron kuuntelijoiden kokoontumisissa, keikoilla ja siistimmissä paikoissa. Yleensä tulee aloitettua juttelu jonkun ihan vieruskaverin kanssa, eli voi yrittää "vahingossa" mennä istumaan sellaiseen paikkaan, jossa vieruskaveri voisi olla kivaa juttuseuraa. Toki sitten ei kaikki ala jutella ja ruumiinkielestä voi päätellä, kannattaako mitään sanoa. Baareissa käy myös sisäänpäinlämpiäviä porukoita, jotka eivät ole tulleet sinne tutustumaan ihmisiin, ja jos sanot heille jotain niin vastaavat korkeintaan jotain takaisin mutta eivät ala juttelemaan.
Mutta kaksikymppisenä mun mielestä kaksikymppiset miehet ei välttämättä osanneet hakeutua juttelemaan ja toisaalta kaksikymppiset naisetkin voi antaa aika tylyjä pakkeja.
70-luvulla syntynyt av-mamma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee juttelemaan vähän rennommissa paikoissa, siis enemmän ruotsinlaiva-tyyppisissä kuin jossain elektron kuuntelijoiden kokoontumisissa, keikoilla ja siistimmissä paikoissa. Yleensä tulee aloitettua juttelu jonkun ihan vieruskaverin kanssa, eli voi yrittää "vahingossa" mennä istumaan sellaiseen paikkaan, jossa vieruskaveri voisi olla kivaa juttuseuraa. Toki sitten ei kaikki ala jutella ja ruumiinkielestä voi päätellä, kannattaako mitään sanoa. Baareissa käy myös sisäänpäinlämpiäviä porukoita, jotka eivät ole tulleet sinne tutustumaan ihmisiin, ja jos sanot heille jotain niin vastaavat korkeintaan jotain takaisin mutta eivät ala juttelemaan.
Mutta kaksikymppisenä mun mielestä kaksikymppiset miehet ei välttämättä osanneet hakeutua juttelemaan ja toisaalta kaksikymppiset naisetkin voi antaa aika tylyjä pakkeja.
Kiitokset vinkeistä. :) Vielä kun rohkeutta saisi taas kerättyä.
Vierailija kirjoitti:
Halvimman näköisiä lähestytään eniten. Että oikein pillua halusi nuolla ja tantta kehuu asialla av:lla. Jokseenkin noloa.
Tosikko.
Av:n logiikkaa:
nainen käy baarissa = pubiruusu
nainen on tavallisen näköinen = pubiruusu
nainen ei ole enää kaksikymppinen = pubiruusu, tantta
nainen kertoo saaneensa seksiehdotuksen = ilmiselvä pubiruusu
nainen kertoo saaneensa seksiehdotuksen = kehuskelua
Vierailija kirjoitti:
Torstaina baarissa?!
Torstai=puumantai. Ettäkö muista.
Mukava kuulla näitä totuudenmukaisia kertomuksia. Olet ilmiselvästi oikeasti tavallisen näköinen nainen joka kelpaa miehille. Palstatantat sitten puolestaan pitävät itseään tavallisina ja kiroavat miehiä kun tavallinen nainen ei kelpaa.