Kaikkien aikojen paras lauluääni?
Minun mielestäni Freddie Mercurylla oli kaikkien aikojen paras lauluääni. Kenellä teidän mielestänne?
Kommentit (1111)
Paras on mahdoton sanoa. Sanottakoon, että Bonolla on yksi parhaista kyvyistä ottaa yleisö mukaan ja hänen äänialansa on todella laaja. Ehkä enemmän performer kuin pelkkä bändin laulaja.
Mitä tämä suoraansanottuna tämä-ex potkunyrkkeilijä sai siitä, että kävi vittuilemaan Greta Thunberglille. No ainakin tämä paskiainen tuli vedettyä kölin alta. Mua inhoittaa tällaiset tyypit..
Käyttäjä38353 kirjoitti:
Paras on mahdoton sanoa. Sanottakoon, että Bonolla on yksi parhaista kyvyistä ottaa yleisö mukaan ja hänen äänialansa on todella laaja. Ehkä enemmän performer kuin pelkkä bändin laulaja.
Niin ja Robert Plant tietysti jolla vain ääni paranee iän myötä. Kokemus ja tulkinta on kaiken A ja O.
Mitä tämä suoraansanottuna tämä-ex potkunyrkkeilijä sai siitä, että kävi vittuilemaan Greta Thunberglille. No ainakin tämä paskiainen tuli vedettyä kölin alta. Mua inhoittaa tällaiset tyypit..
Elvis Presley
Dee Snider
Floor Jansen
Marco Hietala
Tarja Turunen
Michael Kiske
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elvis tietysti. mercuryllakin oli oma elvis-imitaatiolaulunsa.
Kerro ihmeessä mikä tämä laulu oli?
Crazy little thing called love.
Reijo Taipale. Jos olisi laulanut muutakin kuin tangoa niin olisi ollut vielä menestyneempi.
Esko Rahkosen pehmeä ääni oli maaginen.
Kimityskiekuja Mercury oikealta nimeltään Farrokh Bulsara. Juu ei!
Shirley Bassey, kuunnelkaapa vaikka tämä
Jaakko Teppo, lausuunkin parhaiten
Ronnie James Dio