Kaikkien aikojen paras lauluääni?
Minun mielestäni Freddie Mercurylla oli kaikkien aikojen paras lauluääni. Kenellä teidän mielestänne?
Kommentit (1111)
Klaus Meine scorpions
Tarja Turunen (ex) nightwish
Adele
Lana del ray
Blackie Lawless w.a.s.p.
Kammoksun tässä ketjussa ihasteltuja ujeltajia kuten Whitney Houston, Mariah Carey, Celine Dion..
Rakastan pehmeitä miesääniä. Bruno Mars on sellainen, jota kuuntelisin vaikka joka päivä kyllästymättä.
Vierailija kirjoitti:
Maggie Reilly
Oi, tuo oli minun nuoruuden suosikkini. Kunnes kuulin, että se ääni miksattiin koneella. Hän käytti keikoilla aina taustanauhoja, syystä siitä että ääntä muunneltiin koneellisesti.
Minä kännissä baarin karaokeillassa kello 2.00 yöllä
Vaikea tietysti nimetä ketään absoluuttisesti, kun genrejä on niin hirveästi. Mutta jos ajatellaan että verrataan jotakuta oman genrensä sisällä, niin kyllähän Cornell on täysin ylivoimainen "raaemman" rockin laulaja.
Mun isä laulaa suihkussa tosi komeasti. Koko talo raikaa, kuuluu tosi kauas. Harmi ettei hän muuten laula ollenkaan.
Kuuntelin tänään Ylen sivuilta italialaisen iskelmän ohjelmaa. Oli muuten monta tosi hyvää laulajaa ja hienoa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Karen Carpenter <3
Hän oli kyllä aivan upea laulajatar..
Angelina Jordan on kaikkein paras. Monipuolisin ja kaikkein mestarillisin.
Suomalainen tenori Tuomas Katajala!
Naislaulajista ehdottomasti italialainen mezzosopraano Cecilia Bartoli.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan pehmeitä miesääniä. Bruno Mars on sellainen, jota kuuntelisin vaikka joka päivä kyllästymättä.
Pehmeä eli kimeä/korkea? Bruno Marsin ääni kun ei pehmeä mitenkään ole. Minusta.
Jos nyt pitäisi äkkiseltään nimetä pehmeä miesääni niin Elvis.
90-luvun mariah carey