Kaikkien aikojen paras lauluääni?
Minun mielestäni Freddie Mercurylla oli kaikkien aikojen paras lauluääni. Kenellä teidän mielestänne?
Kommentit (1111)
Vierailija kirjoitti:
Kun tällainen kysymys tehdään, pitäisi samalla määritellä, halutaanko taidemusiikin vai kevyen musiikin esittäjiä. Kevyt musiikki jakautuu vielä moniin alalohkoihin. Tarkoitetaanko viihdelaulajia, iskelmälaulajia, räminärokin esittäjiä vai nykyajan räppäreitä.
No ihan sama, koska Freddie Mercury oli joka tapauksessa paras, monessa eri musiikkityylissä ;). Räppiä ja hiphoppia en huomioi, koska a. ne on "musiikkia", ei musiikkia, ja b. ei niistä voi päätellä laulajan äänen laadusta oikein mitään.
Robert Plant.
Naislaulajista pidän kovasti Ann Wilsonista.
Layne Staleyn, Kurt Cobainin, Lana Del Reyn, David Bowien, Robert Plantin, Thom Yorken, Iggy Popin ja Teemu Brunilan äänet ovat sellaisia, joista itse pidän paljon. Tiedän kyllä, etteivät näiden ihmisten äänet objektiivisesti katsottuina (tai kuunneltuina:D) ole välttämättä niitä parhaita, mutta itse pidän niistä.
Naisista Sandra ja miehistä Dommin-yhtyeen mieslaulajalla on todella monipuolinen ja hieno ääni sekä Five Finger and Death Punchin tyypillä myös:)
Vierailija kirjoitti:
Timo Kotipelto
Sait Donald Trumpin egon kokoisen alapaukun. Häpeäisit!
Ekalla sivulla mainittiin jo: Tauskihan se!
Vierailija kirjoitti:
Shirley Bassey
Tom Jones
You must be Welsh.
Jonesia parempaa on tosiaan vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Freddie Mercurylla oli kaikkien aikojen paras lauluääni. Kenellä teidän mielestänne?
Freddie oli loistava. Whitney oli upea. Oma heittoni on Christina Aguilera.
Layne Staley