Kaikkien aikojen paras lauluääni?
Minun mielestäni Freddie Mercurylla oli kaikkien aikojen paras lauluääni. Kenellä teidän mielestänne?
Kommentit (1111)
Variksellakin on oma laulun ääni kirjoitti:
Kaikkien Paras Lauluääni? Se kuitenkin taitaa olla lintujen laulu , jotka niin kauniisti visertävät puussa kuorossa. Ja kevään ensimmäinen merkki on kun kuulee Kurjen äänen .Silloin on taas kevät.
Jokaisella On Oma Laulun äänensä kullakin. Ja Musiikki Maku se on jokaisella omansa.
Afrikassa tanssitaan lauletaan , taputetaan käsiä rytmikkäästi joku soittaa rumpua.
Ja laulujen sanat ovat kuulumisen vaihtoa.
Ei Rakkaus laulu lirutuksisia imeliä sellaisia tai vastaavia.
Kuten täällä Euroopassa , Amerikassa,
Ja Venäjällä on laulut saman tyylisiä.Ei voi kieltää etteikö ole Aasian Ja Muiden Maa Osien Nuoret ole innostunu Laulaan pop , rock ja rap musiikkia ja laittaan sitä jopa You Tubeen ja levyttänyt kun.
Mitä tarkoitan Muita Maan osia?
No tarkoitan esim.Lähi- itää.
Niin näissä Maissa Musiikki kulttuuri on erilaista ei kuule iskelmää ja oikeastaan ei ennen ole niin kuullut maallista musiikkia muutenkaan kun moinen On Kielletty.
Mutta nuoret ovat kuten Mainihin rohkaiseet itsenä.
Joo Mahtuuhan noita Laulajia maailmaan.
Kirjoita sama suomeksi, niin kiinnostaisi lukea, mutta tuota soopaa ei kukaan lue. Hyvät mielipiteet jää mahdollisesti lukematta.
Markku Laamanen, katsokaa vaikka you raise me up yuotubesta.
Suzi Quatro ja kotimaisista Mikko Alatalo.
Archie Bunkerin vaimo Edith Bunker.
M.A,Numminen ja Matti Nykänen duona kun vetäisivät Aavan meren tuol puol jokke Ruiskurokissa 1976 niin voihan poijat että housut pyöri jalkoissa
Hutsu Rupiainen. Myös klämyrtanssitähtenä tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Freddie Mercury ja Whitney Houston edesmenneistä. Elävistä Adam Lambert
Tämä! Freddie ja Whitney olivat timantteja. Tämän päivän laulajista Adam Lambert, ja osaa oopperan, rockin, Popin, balladien ja eri yhdistelmien lisäksi myös räpätä. YouTubesta löytyy parikin pätkää jossa Lambert veistelee menemään eikä kalpene kyllä Eminemille.
Steve perry.tommy karew.pelle k
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa hän oli hyvä laulaja. Et tainnut tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa hän oli hyvä laulaja. Et tainnut tietää?
Sitähän ap tässä ketjussa haki?
Yma Sumac, ääniala 4,5-5 oktaavia!