Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nouset bussiin, jossa on seuraavanlaiset neljä istumapaikkaa jäljellä, minkä näistä valitset?

Vierailija
28.10.2016 |

Sinulla on mahdollisuus valita istumapaikka seuraavanlaisten henkilöiden vierestä. Perustelut lisäksi, kiitos!

Nouset bussiin, jossa on seuraavanlaiset neljä istumapaikkaa jäljellä, minkä näistä valitset?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin ylipainoisen vanhuksen sillä oletuksella että hän on nainen. Miesten viereen en istu jos on vaihtoehtoja ja jos ihminen haisee niin voimakkaasti, että haistan hänet vaikken vieressä olisikaan, niin en halua mennä lähietäisyydelle.

Vierailija
22/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan istua yksin, joten seison.

Usein myös mieluummiin kävelen kuin olen bussissa.

10 km menee helposti kävellen jos ei ole kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm

Vierailija
24/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin vanhuksen. Mitä hajuun/tuoksuun tulee, niin joidenkin ulkkismiesten partavedet/hajusteet ovat niin voimakkaita, etten kestäisi. Viime syksynä ja keväänä pitkänmatkan bussissa oli usein miehiä, jotka todennäköisesti matkustivat toisen paikkakunnan vokkiin tuttuja tervehtimään (oletan näin, koska tuskin siinä pikkupaikassa heille muuta aktiviteettia oli). Tuoksu oli niin huumaava, ettei tosikaan. En olisi kovin läheisessä penkissä pystynyt istumaan.

Vierailija
25/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu. Minä seison äärisuoraselkäisenä ja tärkätyn jäykkänä kuin Harri Holkeri-vainaa tapasi seistä. Hänen tavallaan myös minä katselen halveksien muita.

Vierailija
26/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit laittanut vielä että mitä sukupuolta nuo ovat...

Vaikuttaako sukupuoli istuinpaikan valintaan?

Vierailija
27/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen vanhus ilman muuta. Kyselyn tulos yllättää palstalla riehuvien rajakkien suurta määrää ajatellen. Naiset ovat sittenkin salaa mokkamestarin perään.

Vierailija
28/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suosiolla seisomapaikan tai menen seuraavalla vuorolla (sporassa on joskus tullut tehtyä sitäkin, että käännyn ovella ja hyppään takaisin pysäkille jos sisällä on liian rapea meno).

Vierailija
29/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin istua kenen tahansa viereen. Narkkarin näköisestä minulla tulee uhkaava mielikuva, joten ehkä se lähtisi ensin "pudotuspelissä". Aromikas meinaa varmaan pahalta haisevaa, niin toisena. Lihavuus ei haittaa, paitsi jos siihen viereen ei mahdu istumaan. Ulkomaalaisuus taas ei ole millään muotoa ongelmallinen piirre, joten kaipa minä hänen viereen varmimmin istuisin.

Vierailija
30/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin istun paikalle jonka huomaan ensimmäisenä. En jää käytävälle tutkimaan vapaita paikkoja vaan haluan istumaan mahdollisimman pian.

Vierailija
31/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit laittanut vielä että mitä sukupuolta nuo ovat...

Vaikuttaako sukupuoli istuinpaikan valintaan?

Miksi luulet että ap kertoi ulkomaalaistaustaisen vaihtoehdon olevan mies?

Vierailija
32/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin todnäk seisomaan. En ole kymmeniin vuosiin matkustanut kuin kaupunkiliikenteen bussissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä