Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkoi operaatio pyykkivuori!

Vierailija
28.10.2016 |

Mies on seuraava joka tässä taloudessa pesee pyykkiä, menee siihen sitten kolme päivää tai kolme viikkoa. Pesen pikkuhousujani vaikka nyrkkipyykillä salaa vessassa jos ei muuten meinaa puhtaat riittää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmh, miksi kerrytät pyykkiä. Mä pesen 4-5 koneellista  / viikko, niin eipä kerry kovin isoja kasoja. Tosin meillä lajitellaan eri pesuläpötilojen ja värien mukaan aika tarkkaan, kerran laskin, että taitaa olla kymmentä eri lajia. Joka toinen viikko koneelliset on 60 asteisia ja joka toinen viikko 40, näin vaatteet kiertää sopivasti ja koneet on täysiä.

Vierailija
2/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmh, miksi kerrytät pyykkiä. Mä pesen 4-5 koneellista  / viikko, niin eipä kerry kovin isoja kasoja. Tosin meillä lajitellaan eri pesuläpötilojen ja värien mukaan aika tarkkaan, kerran laskin, että taitaa olla kymmentä eri lajia. Joka toinen viikko koneelliset on 60 asteisia ja joka toinen viikko 40, näin vaatteet kiertää sopivasti ja koneet on täysiä.

Kerrytän nähdäkseni, kykeneekö mies edes pyykkivuoren edessä ymmärtämään, että hänkin voisi ottaa pyykkihommista vastuuta eikä olettaa automaattisesti, että ne kuuluvat minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehen vaatteet pesemättä mutta pese omasi, kyllä se varmaan jossain vaiheessa havahtuu siihen ettei vaatteet olekaan itsestäänpuhdistuvia.

Vierailija
4/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrytän nähdäkseni, kykeneekö mies edes pyykkivuoren edessä ymmärtämään, että hänkin voisi ottaa pyykkihommista vastuuta eikä olettaa automaattisesti, että ne kuuluvat minulle. 

Miten olisi keskustelu?

Vierailija
5/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avannut suutasi, että mies voisi myös huolehtia pyykeistä?

Vierailija
6/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tollasta valtataistelua. Ihan kun pyykinpesu olis jotenkin raskasta puuhaa. No, ehkä suhteessa on suurempiakin ongelmia.

Vierailija
7/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. Missä kuivatat "salaa" niitä nyrkkipyykättyjä pikkuhousujasi? 

Pyykinpesu ei oikeasti ole vaiva! Kone pesee. Lajittelu ja koneen käynnistäminen kestää yht. muutaman minuutin, ripustaminen ja kuivan pyykin lajitteleminen kaappiin ei oikeasti sekään kauaa kestä. Ja tuollaisesta te käytte valtataistelua? 

Vierailija
8/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä luonnollisesti  peset omat vaatteesi ja käyttämäsi lakanat + pyyhkeet koneessa kuten ennenkin ja jätät miehen kamat sillensä. Nyrkkipyykkiin ei tarvitse turvautua.

Kyllä se havahtuu kun puhtaat vaatteet loppuvat.

Vierailija
9/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on pyykkikone. Ennen vanhaan piti aloittaa veden kantamisella kaivosta ja sen lämmityksellä....

Vierailija
10/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Lapsellista. Missä kuivatat "salaa" niitä nyrkkipyykättyjä pikkuhousujasi? 

Pyykinpesu ei oikeasti ole vaiva! Kone pesee. Lajittelu ja koneen käynnistäminen kestää yht. muutaman minuutin, ripustaminen ja kuivan pyykin lajitteleminen kaappiin ei oikeasti sekään kauaa kestä. Ja tuollaisesta te käytte valtataistelua? 

Tuota samaahan voi soveltaa ihan kaikkeen. Kone tiskaa, imuri imuroi, uuni paistaa ja liesi keittää, eihän mikään kotityö enää kuormita millään tapaa.