Onko se latelan lauri eronnut
Kommentit (53)
Rollo kirjoitti:
Aikamoinen hapan naama ja kaikenvalittaja tuo ex-vaimo tuntui olevankin, ei ihme että jätkä viihtyi enemmän tallilla. Ja ei se ulkonäkö pitkälle auta parisuhteessa :/
Ite tykkäsin ex-vaimosta, vissiin piti homman tasapainossa kun sen jälkeen suunta on ollu Laurilla vaan alaspäin, mitä sen touhuja on seuraillu
Valkama on ihana. Kelpais mulle🤪.
Kuka katsoo näitä perähikiän juntteja?
Vierailija kirjoitti:
Kuka katsoo näitä perähikiän juntteja?
Mä, aidon oloisia jannuja jotka tekee käsillään jotain uutta.
Juntti sarja. Alapää-, pieruhuumoria ja kiroilua.
Vierailija kirjoitti:
Itse hämmästelin ko. sarjassa, kuinka noinkin ääliöt äijät on löytäneet noinkin näyttäviä naisia? Onko Tampereen seudulla miehistä pulaa, vai mikä voi olla syynä moiseen?
ihan selvästi olet joku jalkapalloa pelaava kaupunkilais luuseri joka opiskelee viellä 40vuotiaana yliopistossa jotain joutavanpävästä p**kaa. Katkeruus paistaa kommentistasi, se on vaan fakata että latelan kaltaiset rehdit äijät kiinnostaa naisia enemmän kun pillihousupojat
Rupesko se huolehtiin ny ulkonäöstään(laihduttaan) ku vaimo lähti?! Ha haa. Oispa sillon jo kun naimisissa oli.
Vierailija kirjoitti:
Juntti sarja. Alapää-, pieruhuumoria ja kiroilua.
Ihan aidosti YÄK. No junteille juntteja, silvoplee!
Alkaa tuleen jo korvista, kun on Lauri siellä ja Lauri täällä, telkkarissa...
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Lauri Latela?
Se joka osti ja remppaa jonkun kirjailijan entistä kotitaloa. Alkaa telkkariohjelma rempan etenemisestä marraskuun aikana joltakin kanavalta.
On lauri vaan kykenevää sorttia ja tarttuu toimeen.
Kaiken lisäksi komeakin.
https://www.seiska.fi/kotimaa/kekkonenkin-saunoi-taalla-latelasta-tuttu…
Hyvä hänelle. Epäilen ettei Harhala kuitenkaan.