Kysy ex-huoralta joka rakastui asiakkaaseen :)
Kommentit (75)
Johnny Handsome kirjoitti:
Kuulostaa aika pahalta mutta kai ihminen voi muuttua, aika harva kuitenkaan muuttuu pysyvästi.
Tietysti hyvä sinulle.
Voidaan uskoa että se mies todella rakastaa sinua ja varsinkin jos tietää kaiken menneisyydestäsi ja silti rakastaa sinua.
Se kertoo tosi suuresta rakkaudesta, älä pilaa sitä.
Onnea teille ja kaikkea hyvää.
En aio pilata. :)
Kiitos. <3
Reilu kaveri kirjoitti:
Onko joku asiakas kehunut että sinulla on hyvä "aromipesä " ?
Rehellisesti ?
Aromipesä? :D En nyt ihan ymmärtänyt. Tarkoititko pillua? Kyllä sitä hyväksi on kehuttu, mutta viittaatko tolla aromilla jotenkin sen tuoksuihin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi alunperin tuli sinulta seksiä ostamaan?
Halusi uusia kokemuksia ja vaihtelua. :) Ei ollut kovinkaan kokenut seksissä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
monen kanssa olet pannu suunnilleen ,kun lasket kaikki panot
Noin 20 henkilön kanssa. Tässä siis mukana asiakkaita ja ei-asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehesi löysi luokseksi? Olitko sihteeriopistolla? Seksitreffit.fi:ssä?
Netistä.
Mielestäni ei voi laskea hoouoraksi, jos 20 kpl on mukana siviilielämänkin kilometrit. Jotain peruspirkkojakin on ajettu enemmän ja hekin ovat hyötyneet tuherostaan, ei nyt ehkä suoraan rahana, mutta vuokranmaksussa yms.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatteko peppuseksiä vielä?
Harrastetaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei voi laskea hoouoraksi, jos 20 kpl on mukana siviilielämänkin kilometrit. Jotain peruspirkkojakin on ajettu enemmän ja hekin ovat hyötyneet tuherostaan, ei nyt ehkä suoraan rahana, mutta vuokranmaksussa yms.
No mutta täähän on hienoa kuulla. :) Itse koen kyllä huoranneeni, sillä olen ottanut rahaa seksistä.
Piditkö naapurintyttöä naidaan-blogia?
Korjoitustyylisi on aivan samanlainen :)
Jännä juttu kirjoitti:
Piditkö naapurintyttöä naidaan-blogia?
Korjoitustyylisi on aivan samanlainen :)
En pitänyt. :) Muistaakseni ihan hyvä blogi kyllä. :)
Kuvottavaa. Miehesi ei ole ihan terve tai täysjärkinen. Etkä kyllä sinäkään, ei voi psyyke olla kunnossa kun makaa ihmisten kanssa rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa. Miehesi ei ole ihan terve tai täysjärkinen. Etkä kyllä sinäkään, ei voi psyyke olla kunnossa kun makaa ihmisten kanssa rahasta.
Kiitos mielipiteestäsi. :)
Nykyinen mieheni kävi maksullisissa naisissa, ei käy enää. :) Enkä ajattele mitään sen ihmeellisempää. Ennen huoraushommien aloittamista pidin maksullisissa käyviä miehiä säälittävinä ja ällöinä. En pidä enää. Niin kauan, kun kaksi ihmistä harrastaa seksiä yhteisymmärryksessä ja ilman, että kumpaakaan on painostettu asiaan, niin se on mun mielestä ok. Silloinkin, kun toinen saa siitä rahaa.
Mun mies oli mun asiakas, koska oli vaihtelua kaipaava mies, mutta ei pettäjä, koska hän ei seurustellut tuolloin.
Mies myös oli aika kokematon seksin saralla joten halusi uusia kokemuksia.