Olen ollut asukkaana BB-talossa. Haluatko kysyä jotain? :D
Kommentit (36)
Olli kusi kännissä vuodevaatelaatikkoon.
Uistinnaamalikka oli myöhemmällä kaudella Terhi. Nykyään aika hoikka pimu, sama ruokakauppa.
Kumman puolella olit/olet kohussa: Sorellan vai Mikan?
Mitä siellä päiväkirjahuoneessa löpistiin? Oliko siellä joitain tiettyjä asioita, joita piti käydä säännöllisesti läpi? Sääntöjen kertausta, henkisen hyvinvoinnin varmistamista? Saitteko mitään tietoja ulkomaailmasta? Miten esimerkiksi pysyitte selvillä päivämääristä?
Kakkoskausi oli paras :) Sari on ihq <3
Parasta oli kokonaisuudessaan se kokemus, ei sellaista saa toista kertaa :) ja porukka oli kans mukavaa.
Huonointa oli silloin se, että se loppui, oli vähän vaikeaa tulla ulos sieltä talosta :/
Pidän muutamiin yhteyttä ja nähdään säännöllisesti :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä päiväkirjahuoneessa löpistiin? Oliko siellä joitain tiettyjä asioita, joita piti käydä säännöllisesti läpi? Sääntöjen kertausta, henkisen hyvinvoinnin varmistamista? Saitteko mitään tietoja ulkomaailmasta? Miten esimerkiksi pysyitte selvillä päivämääristä?
Ihan mitä itselle tuli mieleen, tosi vähänhän sitä taidettiin ulospäin näyttää. Tietoja ei tullut ulkomaailmasta , paitsi jos läheinen olisi vaikka menehtynyt ym.
Päivistä pysyi selvillä kun oli selkeä rytmi, viikkotehtävät ja sit sunnuntaisin suoralähetys.
Vierailija kirjoitti:
Kumman puolella olit/olet kohussa: Sorellan vai Mikan?
Miten raiskauksessa voi olla raiskaajan puolella? Eikö se nainen raiskattu? Mies riisui väkisin housut sammuneelta naiselta ja teki jotain? En ole katsonut yhtään jaksoa mistään kaudesta, mutta luen viihdeuutisia.
Onko Luokkakokous mielestäsi hauska elokuva?
Miksi kukaan täysijärkinen ihminen osallistuisi moiseen?
Oletko Piritta, Jenni, Hanne, Mia, Sari vai Mira?
Jos oot Mira, niin IIK, en kestä!
No ei kai se nyt kerro kuka on. Mä en kyllä edes muista noista muita kuin Sarin ja Kakin. Ja sorellan. Mutta en edes sitä, että mihin se tutkinta sitten johti. Saiko se mies jonkin tuomion.
Apua yritän vastata moneen samalla :)
Oli joo välillä aika tylsää, kamerat ja ajantaju hävisi mielestä nopeasti.
Olen nainen :)
Olin 10 parhaan joukossa.