Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka harvoin seksiä pitkässä suhteessa olisi vielä hyväksyttävää?

Vierailija
27.10.2016 |

Mikä on oma kipurajasi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikkoon

Vierailija
2/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kerta kuukaudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kahdessa viikossa.

Vierailija
4/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihtasi ja runkkasi. Seksiä oli kerran kuukaudessa-kahdessa.

Ei kestänyt se suhde.

5/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon ois jo tosi paha olla,kun näin kävi sanoin etten kestä tälläistä.lähennyttiin puhuessa uudelleen ja seksiä taas joka päivä,yhdessä oltu 25v.

Vierailija
6/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelle, että jos on jatkuvasti harvemmin kuin pari kertaa viikossa niin alan harkita eroa tai vieraissa käyntiä. Olen kai naiseksi turhan viriili, mutta eipä haittaa niin kauan kuin mieheni pysyy tahdissa. Itse haluaisin joka päivä.

Vierailija
7/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuohon tosen  seksittömyyden sietämiseen ja/ tai ymmärtämiseen  vaikuttaisi ainakin omalta kohdallani se, että voinko jollain tavalla selittää tilanteen itselleni hyväksyttäväksi. - Tarkoitan, että ymmärrän, että toinen voi olla haluamatta entiseen tapaan seksiä, niin paljon kuin ennen esimerkiksi hetkellisesti töistä aiheutuvista paineista, vatsataudista tai vaikka väsymyksestä, kun paitsi imettää ja pieni lapsi on valvottanut häntä niin paljon, eikä pääse muualle "lepäämään"  - kun taas minä pääsisin töihin "lepäämään"  ja saamaan enempi virikkeitä muiden aikuisten maailmasta, en vain kahden keskisestä ajasta hyvin pienen ja huolta ja hoivaa vaativan  lapsen kera.

Sen sijaan isompia vaikeuksia saattaa olla ymmärtää, jos toinen ei edes halua kertoa, miksi häntä ei seksi kiinnosta vaan tiuski, tai vetäytyy kuoreensa ja pitää mykkäkoulua.     

Vierailija
8/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kestänyt se suhde.

Ahas. Mutta minun miehenä pitää kestää tuotakin harvempi tahti, tai olisin sika joka hylkää perheensä jos tekisin asiasta omat johtopäätökseni. Turha lässyttää mistään kotityöjutuista tms, ne on enemmän kuin kunnoss.a

Vierailija
9/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/21 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2-3 krt kuussa ja varmaan 4 kertaa viidestä kotirauhan säilytys -asenteella ja muutenkaan en muista koska vaimo olisi viimeksi hymyillyt. Ero käynyt mielessä, mutta lapsia haluan nähdä joka päivä :(

Vierailija
11/21 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kestänyt se suhde.

Ahas. Mutta minun miehenä pitää kestää tuotakin harvempi tahti, tai olisin sika joka hylkää perheensä jos tekisin asiasta omat johtopäätökseni. Turha lässyttää mistään kotityöjutuista tms, ne on enemmän kuin kunnoss.a

Kuka on sanonut että pitää kestää?

Vaihda viriilimpään, niin minäkin tein.

Lapsia en tosin suostunut tekemään tuon runkkarin kanssa, vaikka kuinka vinkui.

Miksi sinä olet suostunut tekemään niitä pihtarin kanssa?

t:4

Vierailija
12/21 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pari kertaa viikossa on minimi. Välillä voi olla hiljaisempaa, esim. meillä on ollut kerran tällä viikolla, viime viikolla kerran myös. Ollaan oltu sairaana ja työreissuilla. Mutta silloin kun kaikki on ok niin pitäisi olla enemmän ja onkin.

Vierailija
13/21 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä kerrasta on vuosia, mutta ei ole minulle syy jättää aviomiestä. Suhteessamme on niin paljon muuta hyvää ja loppuun asti on tarkoitus olla yhdessä.

Muu läheisyys korvatkoon tätä puutetta.

Tämä aika on seksihullua aikaa monella tapaa.

Ehkä tämä on huono toteamus tähän paikkaan, mutta kuitenkin pitää paikkansa.

Vierailija
14/21 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli huonoimmillaan kerran kuussa silloin, kun oli 2 alle 2-vuotiasta. Mutta se vaihe oli väliaikainen ja nyt menee taas paremmin. Koko ajan paremmin. Mutta meidän parisuhde perustuu niin monenlaiseen muuhunkin, että jos toinenkin huono kausi sattuisi kohdalle, niin ei se venettä kaataisi kummankaan puolelta.

Vierailija
15/21 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jonku on saatava joka päivä niin se on jo joku addiktio eli jokin henkinen lukko täytyy olla.

Vierailija
16/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kuin kerran vuodessa.

Meillä ei ole koskaan ollut tapana harrastaa seksiä kovin usein, se on satunnainen juttu silloin kun sopivasti tulee mieleen. Mutta kun yhdessä vaiheessa seksiä ei ollut ollenkaan pariin vuoteen ja vaikutti siltä ettei mitään tapahdu koskaan enää, minua ahdisti ja suretti koko asia niin että aloin kyseenalaistaa koko suhteen.

Vierailija
17/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisestä kerrasta on vuosia, mutta ei ole minulle syy jättää aviomiestä. Suhteessamme on niin paljon muuta hyvää ja loppuun asti on tarkoitus olla yhdessä.

Muu läheisyys korvatkoon tätä puutetta.

Tämä aika on seksihullua aikaa monella tapaa.

Ehkä tämä on huono toteamus tähän paikkaan, mutta kuitenkin pitää paikkansa.

Ennen ei ollut seksihulluutta, mutta ei myöskään raiskausta avioliitossa... voikohan vetää jotain johtopäätöstä noista?

Vierailija
18/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut seksiä nyt 28 kertaa tämän vuoden aikana. Entisessä suhteessa harrastettiin 3-5 kertaa viikossa. Itsellä aivan helvetin hyljeksitty ja ei rakastettu olo. Aika ristiriitainen olo koska nainen halailee ja pusuttelee kun heräillään päikkäreiltä taikka ollaan muuten kaksisteen, kävellään käsi kädessä ja sellain. Panettaa koko ajan nykyään ja kun yrittää lähestyä silitellen niin ampuu sängystä ylös kuin nato ohjus. Ottaa miehen itsetunnolle tulla hylätyksi/torjutuksi monta kertaa viikossa ja alkanut vaikuttaa jo omaan psyykkeeseen. Seksiä on vain silloin kun hän haluaa sitä ja se on viikonloppuisin 3-6 välillä yöllä jos silloinkaan. Hän tekee yötyötä ja nukkuu päivät. Olen alkanut jo miettiä että olisi parempi olla yksin lopun ikää kuin seurustella kun tuntuu olevan niin vaikeata.

Vierailija
19/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1krt vuodessa seksiä ois kiva .

Ei vielä kertaakaan tänä vuonna 😢

Naimisissa ja lapset tehty niin se oli sitten siinä . Vaimoni mielestä. Ei neuvottele /suostu

Yhdessä yli 20v ja ikää 39 molemmilla

Vierailija
20/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 😴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä