Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Miehen kaverin yököttävä tinder-profiili

Vierailija
27.10.2016 |

Huomasin kun ystäväni selasi miehiä Tinderissä ja tämä tyyppi tuli vastaan. Muutama normaali kuva ja kaikki muuten asiallista, mutta sitten: "Naisen on oltava SELVÄSTI minua kevyempi ja ei missään tapauksessa yli 70 kg. Esim. 160-senttiselle naiselle 60 kg on ehdoton yläraja."

Poikaystäväni ei nähnyt mitään ongelmaa tässä. Inhottaa ajatuskin että joudun taas pian istumaan iltaa hänen seurassaan. Kehtaanko sanoa, että seuransa ei enää kiinnosta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä ehtoja laittaa kun naisetkin niin tekee? Lapsellistahan se on, oli sitten kyseessä nainen tai mies. 

Vierailija
2/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sun tarvitse hengata miehen kavereitten kanssa jos et kerran pidä niistä (tai tästä yhdestä ainakaan). Menet vaikka omien kavereittesi kanssa tekemään jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän anneta jokaisen hakea juuri sellaista kumppania kuin haluaa.

Vähän liikaa sattumia koko tässä stoorissa: sinun ystäväsi sattui selaamaan Tinderiä sinun seurassasi ja juuri silloin siellä sattui olemaan miehesi ystävän profiili. Eli joko provo tai sitten olet itse Tinderissä.

Vierailija
4/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen kriteerit mahdolliselle kumppanille sulta pois? Onhan tuo tökeröä mutta jokaisella on omat preferenssit.

Vierailija
5/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et sä tai sotanorsukaverisi ole sen kanssa tinder-deiteille menossa, niin helvettiäkö märiset?

Vierailija
6/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän liikaa sattumia koko tässä stoorissa: sinun ystäväsi sattui selaamaan Tinderiä sinun seurassasi ja juuri silloin siellä sattui olemaan miehesi ystävän profiili. Eli joko provo tai sitten olet itse Tinderissä.

Oletkohan vähän raskasta seuraa tosielämässä? Katsoin vierestä kun hän selasi miehiä ja arvioimme yhdessä näiden profiileja. Onko tämä mielestäsi joku lottovoiton kaltainen sattuma? Ehkä pitäisi kirjoittaa eksaktimmin kun joku burgeri kuitenkin tarttuu sanoihin.

Vierailija
7/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kertoo rehellisesti mitä hakee. Ei tuhlaa kenenkään aikaa. Sinä olet selvästi ylipainoinen.. tuskin muuten olisit mielesi pahoittanut.

Vierailija
8/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuollainen kerro hyvää miehestä - tai vastaava myöskään naisesta.

Enemmän yököttelisin sille poikaystävällesi, jonka mielestä tuon on aivan asiaankuuluvaa. On siis samaa mieltä, että naisen arvo on mitattavissa puntarilla. Varo vaan...

Vierailija
9/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluperseitä kyllä riittää.Mikään ei latista enempää treffien tunnelmaa, ,kun mätisäkki paljastuu säkin alta.

Vierailija
10/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan vähän raskasta seuraa tosielämässä? Katsoin vierestä kun hän selasi miehiä ja arvioimme yhdessä näiden profiileja. Onko tämä mielestäsi joku lottovoiton kaltainen sattuma? Ehkä pitäisi kirjoittaa eksaktimmin kun joku burgeri kuitenkin tarttuu sanoihin.

Arvioitte yhdessä miesten profiileja? Saanko kysyä minkä ikäisiä olette?

Kuulostaa nimittäin vähän joltain yläasteikäisten touhulta, että kaverin kanssa valkataan potentiaalisia "ihquja" poikia, koska omaa arviointikykyä käyttämällä voisi vahingossa päätyä yhteen jonkun sellaisen tyypin kanssa, joka olisi kavereitten mielestä jotenkin "nolo".

Vierailija
11/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän yököttelisin sille poikaystävällesi, jonka mielestä tuon on aivan asiaankuuluvaa. On siis samaa mieltä, että naisen arvo on mitattavissa puntarilla. Varo vaan...

Se että ei halua treffeille ihmisen kanssa ei tarkoita, ettei pidä häntä arvokkaana.

Vierailija
12/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet sitä mieltä että miehillä on velvollisuus pitää lihavia naisia ihan yhtä kiinnostavina kuin hoikkia? Vai miten tämä pitäisi tulkita?

Vierailija
13/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on vähän sama kun eräs naispuoleinen ystäväni oli raivoissaan kun mies etsi blondia naista.  muutama ilmoitus myöhemmin ei ollut ongelmaa kun etsittiiin mustahiuksista kun ystävälläni on mustat hiukset :D

Vierailija
14/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saavat etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluavat. Kaikilla meillä on kuitenkin jonkinlaisia kriteerejä. Siitä voi olla montaa mieltä, että tarvitseeko niitä suoraa pamauttaa profiiliinsa, mutta jokainen tyylillään. Ei hetkauta minua, jollen jonkun kriteereihin sovi, silloinhan tyyppi ei ole minulle sopiva.

Vierailija
15/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm 60 kg on ihan kohtuullinen vaatimus. Itse olen 166 cm pitkä ja jos saisin kelvatakseni painaa lähemmäs 70 kg ihmettelisin miehen makua. Itse kun näytän pallolta niissä kiloissa. Todetaan nyt vielä, että harrastan juoksua, punttista ja teen raskasta työtä, joten mikään laihaläski en ole.

En vaan tajua miksei saa olla kriteereitä.

Vierailija
16/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se on, kysy vaikka kannibaalimatuilta.

Vierailija
17/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuohan on vähän sama kun eräs naispuoleinen ystäväni oli raivoissaan kun mies etsi blondia naista.  muutama ilmoitus myöhemmin ei ollut ongelmaa kun etsittiiin mustahiuksista kun ystävälläni on mustat hiukset :D

Tajuaakohan nämä naiset itse, että he ovat ihan kouluampujakandidaattilassukoiden tasolla, kun raivoavat miesten kriteereistä?

Vierailija
18/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset näe itsessään mitään ongelmaa, eikä naisten tarvitse sellaisia miettiä kun aina löytyy joku panemaan.Mies taas joutuu oikeasti kehittämään itseään "päästäkseen" suhteeseen.Toisaalta suosittelen vaan pysymään panemisessa ja jättämään suhteet niille jotka haluavat masokismia elämäänsä.

Vierailija
19/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 cm 60 kg on ihan kohtuullinen vaatimus. Itse olen 166 cm pitkä ja jos saisin kelvatakseni painaa lähemmäs 70 kg ihmettelisin miehen makua. Itse kun näytän pallolta niissä kiloissa. Todetaan nyt vielä, että harrastan juoksua, punttista ja teen raskasta työtä, joten mikään laihaläski en ole.

En vaan tajua miksei saa olla kriteereitä.

Eihän kukaan nainen kriteereitä itsessään vastustakaan. Sellaista tilannetta ei olekaan, että heteronainen kilahtaisi toiselle vastaavalle, kun tämä sanoo "en huoli sen ja sen pituista miestä." Ongelmaksi nämä muuttuvat tasan siinä kohtaa, kun naiselle voi itselleen tulla kelpaamaton olo, koska sehän ei ole REILUA että hän ei voi kelvata jokaiselle Romeolle mitä löytyy.

Vierailija
20/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi oikeastaan kysyä, kuinka moni nainen pitää miehen painoa tärkeänä? 170 cm ei saa painaa yli 80kg? Itselle on ainakin tärkeä se, miltä oikeasti näyttää ja miten kroppansa kantaa = kokonaisuus, ei niinkään pituus tai paino.

Joten sama, olisi hassua tai tyhmää kuten ap:n kuvaamassa esimerkissä laittaa se jonnekin deittiprofiiliin. Tosin onhan niissäkin omat kategoriat esim. kuvaamaan kropan rakennetta. Eli kyllä - tyyppi on jurpo - parempi olisi kai ilmaista että "pidän hoikista, urheilullisista, itsestään huolta pitävistä jne. naisista... Ai mutta hetki, se urheilullinen saattaa painaa se yli 60 kg 😅 Pahus. kevytrakenteisista, solakoista...

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.