Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarjota synttärijuhlissa, kun miehen suku on niin allergista, oikeasti allergista

Vierailija
27.10.2016 |

Ei ole leikkimistä näiden allergioiden kanssa. Ovat oikeasti, haluaisivat syödä, mutta kun on muutama sairaalareissu tullut osalla, niin pakko ottaa tosisaan. Käytännössä kaikki yleisesti allergisoiva on pois laskuista. Kaiken lisäksi oma lapsi on allerginen vehnälle. Useampaa laji on pakko laittaa, mutta miten tekisin, että pääsisin vähällä? Lämmintä ruokaa ei ole tarkoitus laittaa, mutta olisiko se kuitenkin helpoin vaihtoehto? Niin ja sitten on kasvissyöjiä, en halua kiusata heitä. Tosin ei vegaaneja, joten maitotuotteet kelpaa. Mutta omassa suvussa on sitten pahaa laktosiivammaa, no se ei ole ongelma, laktoositon on helpoin.

Muutamia esimerkkejä: Yksi on saanut shokin kalan hajusta. Toiselle on tarjottu salaa kakkua, jossa on ollut kananmunaa ja hän reagoi oksentamalla, kiva sille joka yritti huijata. Yhdelle ei käytännössä mitkään mausteet. Pitäisikö vain jättää koko homma välistä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on helppo korvara kookosvoilla ja kanankuna osassa resepteissä rypsiöljyllä

Vierailija
22/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sun mies osaa tehdä sukulaisilleen ruokaa? Mihin siinä tissejä tarvitaan, varsinkin kun on noin hankalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkellä lapsen allergioiden takia imetysdieetillä ja olen löytänyt paljon hyviä ohjeita Kaiketonta-blogista (löytyy Googlella "kaiketonta") jos sieltä löytyisi jotain ap:n suvulle sopivaa myös...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan