Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkaa vaatia seksiä heti kun on alettu seurustelemaan

Vierailija
27.10.2016 |

Ihmekään kun mikään suhde ei kestä. En minä noin nopeasti halua edetä ja näin on käynyt jo viidesti. Mikä kiire miehillä on?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun tapaat kiinnostavan miehen ja ihastutte, mitä jos ihan vaan juttelisitte omista toiveistanne asian suhteen? Kerrot miehelle ystävällisesti että haluat vielä odottaa ja painota, että olet kyllä miehestä kiinnostunut. Jos hän suhtautuu asiaan fiksusti, jatkatte tapailua.

Olen tehnyt noin kaikkien miesten kanssa ja he lupaavat odottaa, mutta lupaus ei pidä vaan vaatimus alkaa heti kun alamme seurustella.

Vierailija
22/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, että odottaa edes sinne parisuhteeseen asti.. Pitäähän kumppani koeajaa ennen sitä, jos onkin vaikka paska sängyssä tai pieni muna. Ei harmita sitte lähteä siitä suhteesta niin paljon, jos se on vain tapailun tasolla.

Näin tasa-arvon aikoina pitää mainita myös aina väljä pillu yhtenä vaihtoehtona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun tapaat kiinnostavan miehen ja ihastutte, mitä jos ihan vaan juttelisitte omista toiveistanne asian suhteen? Kerrot miehelle ystävällisesti että haluat vielä odottaa ja painota, että olet kyllä miehestä kiinnostunut. Jos hän suhtautuu asiaan fiksusti, jatkatte tapailua.

Olen tehnyt noin kaikkien miesten kanssa ja he lupaavat odottaa, mutta lupaus ei pidä vaan vaatimus alkaa heti kun alamme seurustella.

Miten nopeasti alatte seurustella? Kyllä kai se ihminen melko hyvin pitää tuntea ennen kuin tietää haluaako seurustella vai ei. Ja miksi seurustelusuhteessa pitää odottaa seksin kanssa? Ymmärrän tapailuvaiheen odottamisen, mutta en oikein seurustelevan parin kohdalla. Toivottavasti pääsette asiassa yhteisymmärrykseen :)

Vierailija
24/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko seksi mielestäsi palkinto jostain? 

Jos ilmoitat miehelle että seksi kuuluu parisuhteeseen ja et halua mitään ennen seurustelua niin tottakai mies olettaa että kun kerran seurustelette, mukaan kuvioon astuu myös seksi? 

25/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kummallista. Meillä mies ainakin vaati seksiä jo ennen seurustelua. Onkohan nuo valitsemasi miehet olleet jotenkin viallisia?

Vierailija
26/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen erästä, jonka kanssa tulevasta ei vielä voi sanoa mitään. Kemia ja vetovoima on se, minkä mukana mennään.

Vierailija
27/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuinkas kauan pitäisi seurustella, että voi alkaa harrastamaan seksiä? Ja kuinka pian seurustelun aloittamisesta nämä miehet ovat alkaneet vaatia seksiä?

Samana päivänä kun on alettu seurustelemaan aletaan vaatia seksiä. Ärsyttää miehet, jotka haluavat olla kanssani vain seksin takia. Jokaisen suhteen olen päättänyt samalla hetkellä.

Mä teen samoin. Parempi päättää tuollainen tapailu itse ennen seksiä kuin tulla jätetyksi samantien seksin jälkeen. Totuus kun on, että miehet hakee pääsääntöisesti pelkkää seksiä ja sen saamiseksi ovat valmiita menemään vaikka solmuun. Seksin jälkeen muuttuukin ääni kellossa, tämä on tullut nähtyä ja koettua ihan tarpeeksi monta kertaa.

Vierailija
28/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavahdan sanaa vaatia. Siis mitä mihet vaativat? Oikeesti ei kukaan lopulta voi vaatia keneltäkään mitään. Tarpeensa ja toiveensa voi toiselle kertoa ja toinen sit vastaa niihin tai ei. Mut ei se ole vaatimista. Et ilmaisee toiveensa. Jos ap koet toisten toiveet tai tarpeet vaatimuksina, kannattaa mennä terapiaan. Valkoisilla ratauilla saapuvia prinssejä ei ole. Turhaan odotat satuprinsessakohtelua

Vierailija
29/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmekään kun mikään suhde ei kestä. En minä noin nopeasti halua edetä ja näin on käynyt jo viidesti. Mikä kiire miehillä on?

Yleensä kun on rakastunut,sitä alkuhuumassa nimenomaan himoitsee toista koko ajan ja seksiä on paljon.Miksi alkaa seurustella alunperinkään,jos ei halua sitä kumppania?

Kumppania voi haluta ja tarvita monin eri tavoin ei pelkästään seksiin.

juu kotiorjaks moni päätyykin. Miehelle on tärkeää tulla seksuaalisesti hyväksytyksi, ovat usein herkkiä ja haavoittuvaisia asian suhteen. Seksuaalinen hyväkytyksi tuleminen on miehillä lähellä rakkautta. Ja seksi ja intimiys erottaa parisuhteen muista suhteista. Ja on miehille usein tosi tärkeää. Älä sitten ap ruikuta kun jäät yksin sinne torniisi nyrpistelemään. Parisuhde on kahden kauppa, ei kukaan meistä pelkästään mikään lottovoitto ole. Iteki vähän pitää yrittää...

Jos ei halua sekstailla ihmisen kanssa, jota ei tunne kunnolla, niin sitten ei sekstaile. Jos mies ei jaksa odottaa, että tutustutaan kunnolla, niin sen kun lähtee.

Juuri näin, mutta muistakaa myös että mies jaksaa sen pelkän seksin toivossa jatkaa tapailua niin kauan että tapailu muuttuu seurusteluksi/parisuhteeksi.

Vierailija
30/40 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelulla tarkoitat tapailua? En voisi kuvitellakaan, että joku mies suostuisi siihen, että seksiä harrastetaan vasta kun on sovittu, että ollaan eksklusiivisesti parisuhteessa. Olen alle 30-vuotias.

Olen 30 täyttänyt, mutta en ole ikinä harrastanut seksiä miehen kanssa, jonka kanssa en ole jo ollut eksklusiivisessa parisuhteessa. Katsos kun ihmiset ovat erilaisia!

Vierailija
31/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

......

Vierailija
32/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeajo pitää tehdä ennen suhdetta. Ei kannata ottaa sikaa säkissä.

Vierailija
33/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tekee miehellä, ellei pidä seksistä? Lompakko vain kiinnostaa lokkia?

Vierailija
34/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko nainen oikeasti että miehet ovat valmiita kaikkeen mahdottomiin vaatimuksiinne noin vaan?

Sitä pillua, nyt.

M32.

Vierailija
35/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveruuden ja seurustelun tuppaa erottaa keskinäinen seksi.

Vierailija
36/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuinkas kauan pitäisi seurustella, että voi alkaa harrastamaan seksiä? Ja kuinka pian seurustelun aloittamisesta nämä miehet ovat alkaneet vaatia seksiä?

Samana päivänä kun on alettu seurustelemaan aletaan vaatia seksiä. Ärsyttää miehet, jotka haluavat olla kanssani vain seksin takia. Jokaisen suhteen olen päättänyt samalla hetkellä.

Se että haluaa seksiä ei tarkoita että haluaa vain seksiä mutta itse päätöksesi teet. Jos seksiä ei ole suhteen alussa niin aika usein suhteen jatkuessa sitäkin vähemmän, sitten löytääkin itsensä seksittömästä suhteesta.

Vierailija
37/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu aviolittoon, ennen sitä johtaa sodoman ja goroman kaltaiseen tuhoon. Haureus ajaa tuhoon, helvetin tulessa palatte saastaisten himojenne seurauksena.

Vierailija
38/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on käynyt oikein viidesti. Miten kaikki ne miehet on ollutkin sellaisia kun sinun päässäsi ei viiraa mikään.

Vierailija
39/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, että odottaa edes sinne parisuhteeseen asti.. Pitäähän kumppani koeajaa ennen sitä, jos onkin vaikka paska sängyssä tai pieni muna. Ei harmita sitte lähteä siitä suhteesta niin paljon, jos se on vain tapailun tasolla.

Minulla on 14cm penis. Onko liian pieni parisuhteeseen?

Vierailija
40/40 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 14cm penis. Onko liian pieni parisuhteeseen?

Ja 2 cm aivot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän