Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tinderissä kehuu naisen silmiä todella kauniiksi

Vierailija
27.10.2016 |

Siis ihan ensimmäisessä viestissä, ja vastaukseksi tulee pelkkä kiitos ja hymiö, niin mitähän ihmettä sitten seuraavaksi sanoisi :D vai eikö kannata ollenkaan?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin naiset odottelevat, että mies pitää juttua yllä. Siellä on nimittäin niin paljon supliikkimiehiä esittelemässä verbaalisia taitojaan. Nyt sinun pitäisi heittää seuraava laini, joka nostaa naisen itsetuntoa ja johon hän voi vastata yhdellä sanalla, jonka jälkeen taas heität jonkun seuraavan.

Naiset arvioivat Tinderissä miesten verbaalisia kykyä kylmän analyyttisesti ja samalla ovat itse passiivisia hauskuutuksen kohteita.

Vierailija
2/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kehu silimiä, se aiheuttaa myötähäpeää kun kaikkien pitäis tietää että ne on photoshopatut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että useimmiten mies saa ylläpitää jutustelua. Vaikka vastaisin noin, niin ei se ole mikään tyrmäys.

Olen myös päätynyt tapaamaan useita sellaisia miehiä, jotka ovat kerta toisensa jälkeen jaksaneet aloittaa keskustelun ja ehdottaa tapaamista, vaikka itse olen heidät välissä unohtanut. Ihan vain johtuu siitä, että juttuseuraa riittää ja joskus aktiiviset ja sinnikkäät ohittavat toiset.

Siinä vaiheessa kun itse olen tutustunut mieheen ja hänestä kiinnostunut niin usein miehen into jutusteluun laimenee :D

Vierailija
4/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin naiset odottelevat, että mies pitää juttua yllä. Siellä on nimittäin niin paljon supliikkimiehiä esittelemässä verbaalisia taitojaan. Nyt sinun pitäisi heittää seuraava laini, joka nostaa naisen itsetuntoa ja johon hän voi vastata yhdellä sanalla, jonka jälkeen taas heität jonkun seuraavan.

Naiset arvioivat Tinderissä miesten verbaalisia kykyä kylmän analyyttisesti ja samalla ovat itse passiivisia hauskuutuksen kohteita.

Tämä. Puhelinnumero kannattaa pyytää mahdollisimman nopeasti ja treffeille samana päivänä tai huomenna. Tinderissä ei kannata tuhlata aikaa ujosteluun ja päättämättömyyteen, kilpailu on kovaa.

Vierailija
5/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siis haluat sanoa? Miksi lähestyt häntä, mikä motiivi? Sillä jatkat. 

Vierailija
6/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä siihen pitäisi vastata? Kiitos, niin sinullakin vai kiitos, olet ensimmäinen, joka on silmiäni kehunut? Vai odotatko vastaukseksi, että tule katsomaan niitä lähempää?

Vierailija
7/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien kehumisen katsotaan yleensä olevan sellainen hätäpäissään laukaistu "*apua en keksi tuosta röhköstä mitään hyvää sanottavaa* ööö sul on kauniit silmät"

Yhdyn aiempaan puhujaan siinä että naiset odottavat miehen pitävän juttua yllä. Se on aivan peräreijästä ja naisille itselleenkin vahingollista, ei sillä lailla se  hyvä mies löydy eikä keskustelut ole kovin mielenkiintoisia.

"Joo"

"Ei"

"Emt"

"Joo"

"Haha"

"Ok"

"En, sä?"

";)"

Vierailija
8/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä siihen pitäisi vastata? Kiitos, niin sinullakin vai kiitos, olet ensimmäinen, joka on silmiäni kehunut? Vai odotatko vastaukseksi, että tule katsomaan niitä lähempää?

Tämä tiivistää aika hyvin naisten ajatusmaailman Tinderissä. Mielikuvituksettomuus on täysi nolla.

Vastaa vaikka, että:  "Kiitos, muokkasin niitä ainakin viikon photarissa!"

Vierailija
9/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmien kehumisen katsotaan yleensä olevan sellainen hätäpäissään laukaistu "*apua en keksi tuosta röhköstä mitään hyvää sanottavaa* ööö sul on kauniit silmät"

Yhdyn aiempaan puhujaan siinä että naiset odottavat miehen pitävän juttua yllä. Se on aivan peräreijästä ja naisille itselleenkin vahingollista, ei sillä lailla se  hyvä mies löydy eikä keskustelut ole kovin mielenkiintoisia.

"Joo"

"Ei"

"Emt"

"Joo"

"Haha"

"Ok"

"En, sä?"

";)"

Näinhän se menee. Olemalla passiivisia naiset päätyvät tapaamaan ainoastaan niitä panomiehiä, joille ei ole mitään väliä millään, kunhan pillua tulee ja sitten niitä tossukoita, jotka miellyttävät naista loputtomiin riippumatta siitä miten naiset kohtelevat heitä.

Jos minä kysyn naiselta jotain ja kerron samalla vaikka jostain päiväni tapahtumasta ja nainen vain kirjoittaa "hahaha" ja vastaa kysymykseen, niin tulee sellainen fiilis, että nainen on täysi idiootti tai hän ei ole yhtään kiinnostunut, koska ei kysy minulta juuri mitään. Tai ei ainakaan mitään mistään uudesta aiheesta. Tällöin keskustelu jää ja siirryn seuraavaan.

Vierailija
10/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Myönnän, että useimmiten mies saa ylläpitää jutustelua. Vaikka vastaisin noin, niin ei se ole mikään tyrmäys.

Olen myös päätynyt tapaamaan useita sellaisia miehiä, jotka ovat kerta toisensa jälkeen jaksaneet aloittaa keskustelun ja ehdottaa tapaamista, vaikka itse olen heidät välissä unohtanut. Ihan vain johtuu siitä, että juttuseuraa riittää ja joskus aktiiviset ja sinnikkäät ohittavat toiset.

Siinä vaiheessa kun itse olen tutustunut mieheen ja hänestä kiinnostunut niin usein miehen into jutusteluun laimenee :D

Kai ymmärrät, että toiminnallasi karkoitat kaikki hyvät miehet ja jäljelle jää vain vonkaajat?

Vierailija
11/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei reagoi mitenkään järkevästi kehuun, niin jatkat vain sitten jostain ihan muusta aiheesta.

Vierailija
12/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien kehuminen on kyllä aika klisee, kuten myös kaikki "Näytät ihan Angelina Jolielta/Megan Foxilta/missiltä"-läpät ja keskustelun jälkeen "oot niin älykäs/terävä/nokkela"-jutut.

Etenkin, jos laittaa PELKÄN kehun, niin helposti "keskustelu" jää siihen.

Hyvä keskustelunavaus jos haluaa kehua niitä silmiä, on esim: "Oho, onpa sulla kauniit silmät.:) Mitä kuuluu?" tai "Mitäs kaunissilmäisen naisen iltaan?" tmv.

Tuohon on naisenkin "pakko" vastata kysymyksellä takaisin, eli kysyä myös miehen kuulumiset ja siitä voikin jo helposti alkaa jutella muuta (esim. toinen kertoo, että ihan hyvää kuuluu ja tekee juuri ruokaa --> aletaan juttelemaan lempiruoista jne.).

Itse tosin painan Tinderissä sydäntä vain oikeasti kiinnostavan näköisille miehille, joten vastaisin tuohon kliseiseen silmäkehuun esim. "Kiitos! Ei oo sullakaan hassummat.:) Mitäs mies?"

Vaikka about kaikki kehut ovatkin miljoonasti kuultuja kliseitä, pitää antaa armoa. Ei keskustelunavaukset ole helppoja miehillekään ja noh, uuteen ihmiseen tutustuessa se nyt on yleensä aluksi sellaista kliseistä small-talkia mikä on pakko käydä läpi, jos haluaa päästä next levelille.

Vierailija
13/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmien kehuminen on kyllä aika klisee, kuten myös kaikki "Näytät ihan Angelina Jolielta/Megan Foxilta/missiltä"-läpät ja keskustelun jälkeen "oot niin älykäs/terävä/nokkela"-jutut.

Hyvä keskustelunavaus jos haluaa kehua niitä silmiä, on esim: "Oho, onpa sulla kauniit silmät.:) Mitä kuuluu?" tai "Mitäs kaunissilmäisen naisen iltaan?" tmv.

Tuohon on naisenkin "pakko" vastata kysymyksellä takaisin, eli kysyä myös miehen kuulumiset ja siitä voikin jo helposti alkaa jutella muuta (esim. toinen kertoo, että ihan hyvää kuuluu ja tekee juuri ruokaa --> aletaan juttelemaan lempiruoista jne.).

Itse tosin painan Tinderissä sydäntä vain oikeasti kiinnostavan näköisille miehille, joten vastaisin tuohon kliseiseen silmäkehuun esim. "Kiitos! Ei oo sullakaan hassummat.:) Mitäs mies?"

Vaikka about kaikki kehut ovatkin miljoonasti kuultuja kliseitä, pitää antaa armoa. Ei keskustelunavaukset ole helppoja miehillekään ja noh, uuteen ihmiseen tutustuessa se nyt on yleensä aluksi sellaista kliseistä small-talkia mikä on pakko käydä läpi, jos haluaa päästä next levelille.

Mitä ihmeen armoa? Tässä taas näkee minä hemmetin soidintanssina naiset pitävät deittailua. Itse voivat tehdä ihan mitä lystää ja miehen tekoja arvostellaan jatkuvasti.

Toki haluan antaa positiivisen vaikutuksen itsestäni, mutta en minä miksikään pelleksi ole alkamassa, joka yrittää keksiä mahdollisimman hauskan letkautuksen. Etenkään siinä tilanteessa jos toinen ei anna keskusteluun myös yhtälailla.

Tuo on kyllä totta, että ensimmäisen kommentin kannattaa sisältää myös kysymys, koska se haastaa vastaamaan.

Vierailija
14/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä ihmetellään, että miksi mies vain pani ja sen jälkeen katosi. Onko yllättävää jos itse on koko jutustelun ajan ollut lahna, eikä ole tehnyt mitään osoittaakseen itse kiinnostustaan miehen persoonaan ja tekemisiin tai osoittanut olevansa mielenkiintoinen ihminen?

Nämä deittikuviot on kyllä sellaista pelleilyä, että tekisi melkein mieli tiputtautua kokonaan näiden ulkopuolelle, mutta ikävä kyllä olen ainakin toistaiseksi samaa lajia ja minulla on lajinomaiset halut.

Vierailija
15/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen armoa? Tässä taas näkee minä hemmetin soidintanssina naiset pitävät deittailua. Itse voivat tehdä ihan mitä lystää ja miehen tekoja arvostellaan jatkuvasti.

Toki haluan antaa positiivisen vaikutuksen itsestäni, mutta en minä miksikään pelleksi ole alkamassa, joka yrittää keksiä mahdollisimman hauskan letkautuksen. Etenkään siinä tilanteessa jos toinen ei anna keskusteluun myös yhtälailla.

Tuo on kyllä totta, että ensimmäisen kommentin kannattaa sisältää myös kysymys, koska se haastaa vastaamaan.

Ei tarvitse keksiä "mahdollisimman hauskaa letkautusta", itseasiassa en henkilökohtaisesti viehäty sellaisista (en koe nk. supliikkimiehiä kiihottavina).

Ihan vaan vaikka "Mitä kuuluu?" riittää.

Olen itse aika verbaalinen ja puhelias tapaus, joten tykkään vähän rauhallisemmista ja jopa ujoista miehistä.

Mutta kuten sanottua: jos mies vaikuttaa kiinnostavalta, ei millään ensirepliikillä ole muuten väliä, ellei mitään todella urpoa ja pelimiesmäistä pöytään lado (silloin varmaan poistaisin suorilta).

Paras on aloittaa itse keskustelu, niin ei tarvitse analysoida miehen keskustelunavausta.

Vierailija
16/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä niin vituttaa tämä naisten ylistäminen.Osa miehistä joo tykkää pelailla, mutta sitten on näitä lassukoita joille suhde ja oma pimppi on niin kauhean tärkeä.Jaksetaan ylistää seiskan naisia ja oikeasti omaksutaan lässynässynlää tv-sarjoista miten omaa kultaa kuuluu kohdella.En ole koskaan kannattanut vanhaa teemaa nyrkin ja hellan väliin, mutta nykypäivän miehistä alkaa 80% olemaan täysiä munattomia lassukoita.

Vierailija
17/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Kai ymmärrät, että toiminnallasi karkoitat kaikki hyvät miehet ja jäljelle jää vain vonkaajat?

Siis tottakai olen olen aktiivinen ja aloitteellinenkin jos mies on ollut alusta asti kiinnostava. Mutta joskus jos olen jonkun unohtanut niin sinnikkyys on johtanut tapaamisiin. Ja jopa tapailuun.

Vierailija
18/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tiivistää aika hyvin naisten ajatusmaailman Tinderissä. Mielikuvituksettomuus on täysi nolla.

Sekö on mielikuvituksen riemuvoitto sitten että kehuu jonkun silmiä? Ehkä mielikuvituksettomaan heittoon vastataan yhtä tylsämielisesti. Olisi edes kysynyt jotain samalla kun kehuu eikä urpona odottaisi että nainen hoitaa kaiken työn.

Vierailija
19/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka odottavat keskustelunavauksen olevan jotenkin nerokas ja innostava, tulevat päätymään treffeille läinnä kovan luokan copypastemiesten kanssa.

Baarissa "heips, kuis hurisee?" on aivan käypänen avaus ja voi johtaa vaikka naimisiin.

Tinderissä pitäisi olla jäätävän kova ulkonäkö, ammattimainen valokuvaaja ja kyetä käymään viihdyttävä monologi ja esittää olevansa kiinnostunut ihmisestä josta et tiedä mitään ja joka ei anna   itsestään mitään. Kuin vettä puristaisi kivestä. 

Treffeille pääsevät miehet jotka jaksavat sellaisesta kiinnostunutta esittää.

Miettikää parhaita exiänne. Miten tinderkeskustelu heidän kanssaan olisi mennyt, miten he olisivat hurmanneet teidät ensimmäisillä parilla lauseella tinderissä? Miten kukaan voisi? Mitä oikein odotatte?

Vierailija
20/48 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on mielikuvituksen riemuvoitto sitten että kehuu jonkun silmiä? Ehkä mielikuvituksettomaan heittoon vastataan yhtä tylsämielisesti. Olisi edes kysynyt jotain samalla kun kehuu eikä urpona odottaisi että nainen hoitaa kaiken työn.

Eihän se olekaan mikään mielikuvituksen riemuvoitto, eikä sen ole tarkoitus sellainen ollakaan, vaan se on keskustelun avaus ja samalla kehu. Se sen sijaan on mielikuvituksettomuutta jos ei keksi tuollaiseen tavalliseenkaan kommenttiin mitään vastausta edes netissä, kun vastausta on aikaa miettiä vaikka päivä. Ei siihen kysymykseenkään tarvitse mitään erikoista vastata, mutta vastauksessasi voit sitten viedä keskustelua eteenpäin, etkä pelkästään vastata.

Jos näissä jutuissa annettaisiin naisten hoitaa kaikki työt, niin tämä maa autioituisi ennätysvauhtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi