Jos tinderissä kehuu naisen silmiä todella kauniiksi
Siis ihan ensimmäisessä viestissä, ja vastaukseksi tulee pelkkä kiitos ja hymiö, niin mitähän ihmettä sitten seuraavaksi sanoisi :D vai eikö kannata ollenkaan?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Jotka odottavat keskustelunavauksen olevan jotenkin nerokas ja innostava, tulevat päätymään treffeille läinnä kovan luokan copypastemiesten kanssa.
Baarissa "heips, kuis hurisee?" on aivan käypänen avaus ja voi johtaa vaikka naimisiin.
Tinderissä pitäisi olla jäätävän kova ulkonäkö, ammattimainen valokuvaaja ja kyetä käymään viihdyttävä monologi ja esittää olevansa kiinnostunut ihmisestä josta et tiedä mitään ja joka ei anna itsestään mitään. Kuin vettä puristaisi kivestä.
Treffeille pääsevät miehet jotka jaksavat sellaisesta kiinnostunutta esittää.
Miettikää parhaita exiänne. Miten tinderkeskustelu heidän kanssaan olisi mennyt, miten he olisivat hurmanneet teidät ensimmäisillä parilla lauseella tinderissä? Miten kukaan voisi? Mitä oikein odotatte?
Koska naiset ovat pääosin todella onnettomia kirjoittelemaan, eivätkä helposti kiinnostu pelkistä kuvista, niin tapaaminen kannattaa sopia nopeasti, eikä lähteä lätisemään. Säästyy aikaa ja vaivaa. Jos nainen ei ole halukas tapaamaan heti, eikä ole halukas keskustelemaan aktiivisesti (ottamaan selvää haluaako tavata), niin ei hän silloin halua tavata. Jätän yleensä nuo kuihtuneet keskustelut pariksi päiväksi tai viikonlopun yli ja sen jälkeen poistan parin. Kyllähän noita kuolleista nousemisia toisinaan tulee. Ehkä naisella on loppunut keskustelu jonkun toisen kanssa tai sitten on vain tylsä hetki ja alkaa selaamaan vanhoja keskusteluja.
Minusta jokseenkin huvittavaa, että nämä keskustelun jo kertaalleen lopettaneet saattavat itse pyytää minua ulos, kun tulevat keskusteluun takaisin. Jos olivat noin kiinnostuneita, niin miksi ylipäänsä päästivät keskustelun loppumaan?
Kehu on aika tylsä ja omituinen avaus. Normaalissa keskustelussa tervehditään ja kysytään mitä kuuluu. Lähes missä tahansa päin maailmaa.
A) "Hei, sulla on kauniit silmät."
B) "Hei, mitä kuuluu?"
Kumpi on ihan normaalia kanssakäymistä?
Ihan sama, naisille ei kelpaa kumpikaan. Niille ei kelpaa mikään. Matchaisivät vain niiden kanssa joista ovat kiinnostuneita sanoipa mies mitä tahansa.
Siinäpä pähkinä purtavaksi, Sherlock
Vierailija kirjoitti:
Kehu on aika tylsä ja omituinen avaus. Normaalissa keskustelussa tervehditään ja kysytään mitä kuuluu. Lähes missä tahansa päin maailmaa.
A) "Hei, sulla on kauniit silmät."
B) "Hei, mitä kuuluu?"
Kumpi on ihan normaalia kanssakäymistä?
Ihan sama, naisille ei kelpaa kumpikaan. Niille ei kelpaa mikään. Matchaisivät vain niiden kanssa joista ovat kiinnostuneita sanoipa mies mitä tahansa.
Kyllä kehu on ihan tavallinen avauksenakin jos on tarkoitus flirttailla. Tosin esittäytyminen on yleensä tyylikkäämpää, mutta esittäytyminenhän on tavallaan tehty jo profiilissa.
Joku naisista voisi tähän pistää nyt esimerkkiavauksen tai keskustelun jolla teidän kanssanne pääsisi joko treffeille mies jonka olette ulkonäön ja mahdollisen profiilitekstin perusteella valinnut "kakkoskierrokselle" eli matchannyt.
Jos chat-historiastanne otetaan miehet joiden kanssa olette päätyneet treffeille, olisiko keskustelut keskimäärin pitkiä vai lyhyitä? Mikä olisi yhdistävä tekijä? Voisitteko näyttää tuon kirjeenvaihdon mukisematta ja ylpeänä vaikkapa isällenne pelkäämättä vaikuttavanne pinnalliselta ja kevytkenkäiseltä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tähän ratkaisu on yrittää olla keskustelematta ja swipettää vain sellaisia joiden kanssa lähtisi jo pelkän ulkonäön ja profiilitekstin perusteella treffeille. Kun matchi syntyy, lähdetään siitä olettamuksesta että tässä ollaan järjestämässä nyt treffejä eikä lörpöttelemässä niitä näitä ja puntaroimassa.
Oikeastaan tinderin chatissä pitäisi olla sellainen toiminto, että matchien välillä keskustelu olisi rajoitettu esim. kymmeneen tweetin pituiseen viestiin per osapuoli. Sen pitäisi olla aivan tarpeeksi.
Joo, mutta valtaosan profiili ei anna riittävästi infoa, että viitsisi alkaa treffejä järjestämään. Esimerkiksi naisen pituus ja paino ovat aika olennaiset tekijät, jotta osaa asettaa mittasuhteet oikein, koska kuvista aika hankalaa toisinaan. Nämä pitää koittaa onkia ennen tapaamista, mutta ei sitä suoraakaan voi kysyä.
Onneksi monella naisella on kuvia kavereidensa kanssa, jolloin voi vähän arvioida mittausuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Joku naisista voisi tähän pistää nyt esimerkkiavauksen tai keskustelun jolla teidän kanssanne pääsisi joko treffeille mies jonka olette ulkonäön ja mahdollisen profiilitekstin perusteella valinnut "kakkoskierrokselle" eli matchannyt.
Jos chat-historiastanne otetaan miehet joiden kanssa olette päätyneet treffeille, olisiko keskustelut keskimäärin pitkiä vai lyhyitä? Mikä olisi yhdistävä tekijä? Voisitteko näyttää tuon kirjeenvaihdon mukisematta ja ylpeänä vaikkapa isällenne pelkäämättä vaikuttavanne pinnalliselta ja kevytkenkäiseltä?
Mies 1: mun tyylinen, kasvonpiirteet ym. natsaa, ei esittelytekstiä (kuten ei itsellänikään).
Mies aloitti keskustelun: "Moi X, sä olet todella kaunis.:)" johon mä vastasin: "Moi! Jahas, kiva kuulla.:D Mitäs mies?:)".
Tuosta lähtien molemmat kirjoitti toisille noin 6-10 lauseen viestejä (pikaisesti laskettuna).
Toki hän sanoi välillä jotain "hassua" kuten myös minä, mutta ei sellaisilla ole väliä kun toinen kiinnostaa ja keskustelu luistaa.
Mies 2: mun tyylinen, piirteet täydelliset jne. Esittelytekstinä joku perus, mistä asioista tykkää ja ei tykkää.
Minä aloitin keskustelun: "Moi komistus, mites menee?" johon mies vastasi "No moi söpöläinen, ihan hyvin menee, kaveri tuli just kylään.. Mitäs siellä, nättisilmäinen nainen?:)"
Juteltiin niitä näitä ja nähtiin nopeasti, jäätiin koukkuun.
Mies 3: mun tyylinen, täydelliset piirteet jne.
Tää keskustelu ei oo tallessa, mutta muistaakseni jotain perushuttua juteltiin, hänen aloitteesta.
Taisi kutsua kaunottareksi, mutta ei varsinaisesti kehua erikseen.
Mun kohdalla tärkeintä on se, että on mun tyylinen ja piirteet natsaa.
Olen erittäin nirso noin ulkoisesti ja tykkään sellaisista piirteistä, mitkä eivät kieli tyhmyydestä ja mielikuvituksettomuudesta, joten sellaisia pettymyksiä ei ole tullut.
Pääpaino miehessä ei siis ole siinä, mitä hän kirjoittaa jossain Tinderissä.
Tärkeintä on ulkonäkö ja sit livenä päästä näkeen, onko kemiaa.
Yleensä sitä on, jos täyttää tietyt kriteerit kasvojen luuston, ruumiinrakenteen ym. puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 1: mun tyylinen, kasvonpiirteet ym. natsaa, ei esittelytekstiä (kuten ei itsellänikään).
Mies aloitti keskustelun: "Moi X, sä olet todella kaunis.:)" johon mä vastasin: "Moi! Jahas, kiva kuulla.:D Mitäs mies?:)".
Tuosta lähtien molemmat kirjoitti toisille noin 6-10 lauseen viestejä (pikaisesti laskettuna).
Toki hän sanoi välillä jotain "hassua" kuten myös minä, mutta ei sellaisilla ole väliä kun toinen kiinnostaa ja keskustelu luistaa.Mies 2: mun tyylinen, piirteet täydelliset jne. Esittelytekstinä joku perus, mistä asioista tykkää ja ei tykkää.
Minä aloitin keskustelun: "Moi komistus, mites menee?" johon mies vastasi "No moi söpöläinen, ihan hyvin menee, kaveri tuli just kylään.. Mitäs siellä, nättisilmäinen nainen?:)"
Tää keskustelu ei oo tallessa, mutta muistaakseni jotain perushuttua juteltiin, hänen aloitteesta.
Taisi kutsua kaunottareksi, mutta ei varsinaisesti kehua erikseen.Mun kohdalla tärkeintä on se, että on mun tyylinen ja piirteet natsaa.
Olen erittäin nirso noin ulkoisesti ja tykkään sellaisista piirteistä, mitkä eivät kieli tyhmyydestä ja mielikuvituksettomuudesta, joten sellaisia pettymyksiä ei ole tullut.
Yleensä sitä on, jos täyttää tietyt kriteerit kasvojen luuston, ruumiinrakenteen ym. puolesta.
Mitkä ulkoiset piirteet kielivät mielestäsi tyhmyydestä?
Eli ulkonäöllä ja tommosella tyhjänpäiväsellä "oi kun kaunis" hölynpölyllä niitä naisia saadaan, eikä millään tavallisella jutustelulla. Vähän sääli että naiset on niin pinnallisia, miehet sentään swipettää yessiä kaikkiin paitsi lihaviin eikä vain pelkkiin "komistuksiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki hän sanoi välillä jotain "hassua" kuten myös minä, mutta ei sellaisilla ole väliä kun toinen kiinnostaa ja keskustelu luistaa.Mies 2: mun tyylinen, piirteet täydelliset jne. Esittelytekstinä joku perus, mistä asioista tykkää ja ei tykkää.
Taisi kutsua kaunottareksi, mutta ei varsinaisesti kehua erikseen.Mun kohdalla tärkeintä on se, että on mun tyylinen ja piirteet natsaa.
Yleensä sitä on, jos täyttää tietyt kriteerit kasvojen luuston, ruumiinrakenteen ym. puolesta.Mitkä ulkoiset piirteet kielivät mielestäsi tyhmyydestä?
Lihavuus, lihaksikkuus, "tyhjä" katse, luiskaotsa, iso tai huomattavan pieni pää, epämuodostumat, leveä kallo, lyhyt kallo, liian pienet silmät syvällä päässä jne.
Kaikenlainen epäsymmetrisyys ja sellainen "molopäisyys" sekä negridipiirteet.
Ja kyllä tiedän, etteivät nuo piirteet automaattisesti tarkoita henkilön olevan tyhmä, mutta minä assosioin vajaa-älyisyyteen enkä kykene pitämään kiihottavalla tavalla viehättävänä.
Miehiä on aina enemmän deittipalveluissa, joten suurelle osalle naisia tulee paljon kehuja. Ne hyvin helposti hukkuvat toistensa sekaan eikä niihin oikein enää jaksa reagoida muuten kuin kiittämällä. Ja mitä muuta siihen edes pitäisi sanoa? Mieluummin juttelen jostain muusta kuin ulkonäöstäni. Sama myös mitä kuuluu -kysymyksellä. Niitäkin tulee kymmenittäin, eikä kukaan siihen oikein muuta osaa vastata kuin hyvää. :D
Ymmärrän, että miehillä on välillä hankalaa näillä sivustoilla, mutta jos oikeasti haluaa erottua joukosta, niin pitäisi aloittaa ehkä jollain yllättävällä kysymyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ulkonäöllä ja tommosella tyhjänpäiväsellä "oi kun kaunis" hölynpölyllä niitä naisia saadaan, eikä millään tavallisella jutustelulla. Vähän sääli että naiset on niin pinnallisia, miehet sentään swipettää yessiä kaikkiin paitsi lihaviin eikä vain pelkkiin "komistuksiin".
Eikä swipetä, ainakaan omat veljeni tai esim. ne miehet, joiden kanssa itse olen ollut.
Nirsoja ovat ja miettivät tarkkaan, onko nainen tarpeeksi kaunis ja fiksun oloinen ymv.
Tottakai ulkonäkö merkitsee eniten alussa, ulkonäöstähän sitä kiinnostutaan.
Aika sitten näyttää, onko henkilö muuten kiinnostava/sopiva.
Mutta joo, "hyvät jutut" eivät todellakaan kompensoi ulkonäköä, etenkään Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on aina enemmän deittipalveluissa, joten suurelle osalle naisia tulee paljon kehuja. Ne hyvin helposti hukkuvat toistensa sekaan eikä niihin oikein enää jaksa reagoida muuten kuin kiittämällä. Ja mitä muuta siihen edes pitäisi sanoa? Mieluummin juttelen jostain muusta kuin ulkonäöstäni. Sama myös mitä kuuluu -kysymyksellä. Niitäkin tulee kymmenittäin, eikä kukaan siihen oikein muuta osaa vastata kuin hyvää. :D
Ymmärrän, että miehillä on välillä hankalaa näillä sivustoilla, mutta jos oikeasti haluaa erottua joukosta, niin pitäisi aloittaa ehkä jollain yllättävällä kysymyksellä.
Et todellakaan keksi, että mitä tuohon kysymykseen voi vastata? Kerro vaikka päivästäsi. Mitä väliä, vaikka niitä samoja aloituksia on monia? Ota se mielenkiintoisimman näköinen tyyppi ja ala keskustelemaan hänelle. Jos alat keskustelemaan, niin ala keskustelemaan kunnolla. En ymmärrä mikä järki on lähteä keskusteluun puolivaloilla ja typerin yhden sanan vastauksin, koska et saa toisesta mitään irti tuolla tavoin ja hän kyllästyy sinuun heti alkuun. Silti se vie aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä swipetä, ainakaan omat veljeni tai esim. ne miehet, joiden kanssa itse olen ollut.
Nirsoja ovat ja miettivät tarkkaan, onko nainen tarpeeksi kaunis ja fiksun oloinen ymv.Tottakai ulkonäkö merkitsee eniten alussa, ulkonäöstähän sitä kiinnostutaan.
Aika sitten näyttää, onko henkilö muuten kiinnostava/sopiva.
Mutta joo, "hyvät jutut" eivät todellakaan kompensoi ulkonäköä, etenkään Tinderissä.
Noin minäkin tein alkuun, mutta nykyään pistän oikealle aika heppoisin perustein ja katson sitten jos match tulee, että jaksanko kirjoittaa. Moni saattaa myös lisäillä uusia kuvia, jolloin saattaa paremmin nähdä, että jaksaako aloittaa keskustelun vai ei.
En ole syttynyt silmien kehumisesta sen jälkeen kun joku mies kommentoi "sulla on tosi kauniit silmät. tosin, en kyllä muista ikinä nähneeni ihmistä jolla olisi rumat silmät."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sitä on, jos täyttää tietyt kriteerit kasvojen luuston, ruumiinrakenteen ym. puolesta.Mitkä ulkoiset piirteet kielivät mielestäsi tyhmyydestä?
Lihavuus, lihaksikkuus, "tyhjä" katse, luiskaotsa, iso tai huomattavan pieni pää, epämuodostumat, leveä kallo, lyhyt kallo, liian pienet silmät syvällä päässä jne.
Kaikenlainen epäsymmetrisyys ja sellainen "molopäisyys" sekä negridipiirteet.Ja kyllä tiedän, etteivät nuo piirteet automaattisesti tarkoita henkilön olevan tyhmä, mutta minä assosioin vajaa-älyisyyteen enkä kykene pitämään kiihottavalla tavalla viehättävänä.
Perustuuko nuo johonkin vai onko ne pelkästään sinun keksintöäsi? Lihaksikkuus ainakin kertoo siitä, että pitää itsestään ainakin jossain määrin huolta ja se taas kertoo mahdollisesta älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole syttynyt silmien kehumisesta sen jälkeen kun joku mies kommentoi "sulla on tosi kauniit silmät. tosin, en kyllä muista ikinä nähneeni ihmistä jolla olisi rumat silmät."
Olisit käyny kiinni, siinä oli rehellinen mies.:D
Ne on harvassa.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kerro yllättäviä kysymyksiä joita voi esittää ihmiselle josta et tiedä mitään? Jotain väkisin kuvista hakemalla haettuja "tiesitkö että sun taulu on muuten vinossa"? Tai jotakin epäolennaista kuten "kuuluuko ananas pizzaan"? Vaiko kenties älykkyyttä mittaava "5+3*2"? Vai vuosituhannen vaihteen pelimiesoppaiden klassikot kuten "kummat valehtelee enemmän, miehet vai naiset?"
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän joillakin on ihan selkeästi kauniimmat silmät kuin toisilla. Joillakin on värittömät, tylsät tai tyhjät silmät, kun toisilla silmät oikein loistavat ja katseessa on syvyyttä ja iloa.
Minusta tähän ratkaisu on yrittää olla keskustelematta ja swipettää vain sellaisia joiden kanssa lähtisi jo pelkän ulkonäön ja profiilitekstin perusteella treffeille. Kun matchi syntyy, lähdetään siitä olettamuksesta että tässä ollaan järjestämässä nyt treffejä eikä lörpöttelemässä niitä näitä ja puntaroimassa.
Oikeastaan tinderin chatissä pitäisi olla sellainen toiminto, että matchien välillä keskustelu olisi rajoitettu esim. kymmeneen tweetin pituiseen viestiin per osapuoli. Sen pitäisi olla aivan tarpeeksi.