Minulla on tiimalasivartalo ja mieshän se valittaa
Olen kapeavyötäröinen nainen, tiimalasin mallinen, BMI 23. Joten tissit on isohkot ja lantio leveä. Monen miehen mielestä kai ihanteellinen naisen vartalo. Mutta oma mies jaksaa valittaa.. Kuulemma liian iso perse jne. No kapeasta vyötäröstä näkee, että olen omaan ruumiinrakenteeseeni nähden riittävän hoikassa kunnossa. Jos tästä laihduttaisin, kapenisi vyötärö vain lisää, mutta ei takapuoli pienenisi. Olen ollut tällainen aina. Totta on että jos vertaa keskimääräiseen tasapaksuun teinivartaloon, niin takapuoleni on isompi, mutta vastaavasti vyötärö paljon kapeampi. Ja koska olen jo 40, niin ei edes kannata verrata teineihin. Miksi mies sitten valitsi minut, jos vartaloni ei kelpaa? Mies ehdottomasti halusi alkaa seurustelemaan ja kosi jne. Ihmettelen miehen puheita, mikä on kun naisen näköinen nainen ei muka olekaan hyvä. Vai onko tämä jotain alistamispaskaa?
Kommentit (94)
Sama ja se, mitä mieltä on, mutta mun mielestä vain ja ainoastaan ilkeää valittaa oman kumppanin vartalosta, VARSINKIN kun kyse ei ole mistään satakiloiseksi lihomisesta tai muusta huomattavasta muutoksesta. Ja näissäkin muutostapauksissa voi vähän miettiä, miten asiansa esittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tiimalasi 169/58 ja mieheni mielestä olen lihava, syön liikaa. Rakastaa 158 cm pitkän, a-kupin rinnat omaavan eksänsä vartaloa, jolla kyllä jonkinlainen perse olemassa. Iso suu ja vähän irvokas ns. ienhymy. Minua on koko ikäni erittäin kauniiksi ja naiselliseksi. Haluja omaa miestäni kohtaan ei ole. Miksikö?
Kamalaa. Miten edes tiedät millainen sen eksän vartalo on ollut? Ei kai mies sentään ole kertonut?
No mies on idiootti. Joko se sitten oikeasti haluaa naisen sijasta katsella pikkupoikien pyllyjä tai haluaa vaan lytätä ap:ta koska on ihan aidosti mulkku. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuommosia miehiä oikeasti olemassa ja miksi kukaan on tuollaisen miehen kanssa? Alapa sinäkin ap haukkumaan miehesi kalua liian pieneksi tai hartioita liian kapeiksi tai että hänellä on liian vähän lihaksia. En kyllä kuuntelis yhtään. Jos mä moitin omaa takapuoltani, niin mies läppäisee pepulle ja sanoo, että ihan paras peppu, just semmonen mistä hän tykkää. En tiiä onko totta, mutta kivalta tuntuu ja illalla peitto heiluu..
Totta puhut. Naisille valehtelu kannattaa aina. Toki näiden seurauksena he saavat epärealistisen käsityksen itsestään.
Totta. Sinä olet komea, älykäs ja sinulla on VALTAVA penis. Olet loistava sängyssä.
Miehille kerrotaan aina totuus. Vain ja ainoastaan totuus.
Aika harva nainen kehuu miestä siinä määrin kuin miehet kehuvat naista. Toisekseen minä kyllä tiedän milloin minulle valehdellaan.
Vierailija kirjoitti:
No mies on idiootti. Joko se sitten oikeasti haluaa naisen sijasta katsella pikkupoikien pyllyjä tai haluaa vaan lytätä ap:ta koska on ihan aidosti mulkku. Jätä se sika.
Katsokaa tätä lehmää, joka parkkeerasi valtavan ahterinsa keskusteluun ja tuli välittömästi haukkumaan kauniita naisia pikkupojiksi!
No mitkä ovat mittasi? Tämä vaikuttaa sellaiselta "kehukaa minua" -keskustelulta. Oi miten miehesi ei tykkää muodoistasi, tiimalasihan on kaikkiein tavoitelluin muoto!
No, miehetkään eivät ole yhtä suurta massaa vaan on eri makuja. Minun vyötärö on 57cm ja lantio 95cm. Minun mieheni hulluna, jotkut muut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa ärsyttävältä, siis jos ei ole leikinlaskua. Veikkaisinpa että tyytymättömyys on jossain muualla kuin takapuolesi koossa. Mustasukkaisuus-taustaa, lannistamista ettet olisi ylpeä upeasta vartalostasi ja "esittelisi" sitä muille miehille. Huono itsetunto tai v-mäinen luonne, tai sekä-että?
Huvittavaa kuinka naiset aina yrittävät kääntää omat vikansa miehen viaksi. Vai, että oikein alistaa, että et olisi ylpeä. Salli minun nauraa. Törkeää tuollainen huomauttelu toki on, mutta turha sitä huomauttelun syytä on lähteä hakemaan mistään muualta kuin siitä liian isosta perseestä.
Miten se huomauttelun syy voisi olla perseessä, kun perse on kuulemma sama kuin ennenkin ja ennen siitä ei ollut huomautettavaa? Jotainhan miehen päässä on muuttunut.
Ensinnäkin perse ei pysy muuttumattomana vaikka siltä saattaa tuntua. Toisekseen jos ihastumisaika on päättynyt, niin toisen näkee realistisemmin silmin. Kolmanneksi mies ei välttämättä ole koskaan ollut tyytyväinen perseeseen.
Eli vika on miehessä, kun ei osannut alkuun katsoa persettä realistisesti tai päättää minkälaisen perseen omistajan kanssa haluaa mennä naimisiin. Turha sitä on myöhemmin kiukutella ja oikutella toivoen että sillä perse muuksi muuttuisi.
Vika on perseessä, koska se on valituksen syy. Mies oli typerä, kun meni suhteeseen naisen kanssa, jota ei pidä seksikkäänä.
Ihmeellistä. Jos minä valitan, että aurinko paistaa silmiini, onko vika todella auringossa koska se on valituksen syy? Mielestäni vika on minussa, kun en katsonut itselleni varjoisaa paikkaa tai hankkinut aurinkolaseja.
Jos aurinko olisi pelkkä kirkaslamppu ilman mitään tarkoitusta, niin silloin vika olisi auringossa. Sillä on kuitenkin olennainen merkitys meidän kaikkien hengissä pysymiseen. Sen sijaan jonkun laardiperse on vain viemässä tilaa ja näyttämässä rumalta, joten vika on perseessä.
Useimmat miehet tykkää kun lantio levenee naisellisesti. Jos ei tuolle kelpaa, niin joku muu sitä rakastaa. Anna turhan miehen mennä matkojaan.
Vierailija kirjoitti:
suomimiehet vierastaa usein naisellisuutta joten varmaan saat hänet tuntemaan jotain alemmuudentunnetta..luultavasti tuo on siis keino saada turhat luulot pois sinusta eli alistusta.
Miehet eivät todellakaan vierasta naisellisuutta, mutta laardiperse ei ole naisellinen, vaan eläimellinen. Tulee enismmäisenä mieleen virtahepo, lehmä, sarvikuono ja norsu.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet tykkää kun lantio levenee naisellisesti. Jos ei tuolle kelpaa, niin joku muu sitä rakastaa. Anna turhan miehen mennä matkojaan.
Joo tykkäävät, että on leveä lantio, mutta sopivan leveä, eikä mikään laardi.
Jos minun mieheni alkaisi tasaisin väliajoin valittamaan ja arvostelemaan jotain minussa niin miksi sitten olisi kanssani jos ei kelpaa?
No minulla ei ole tiimalasivartaloa ja olen tavis pullukka. Olen mikä olen ja jos se ei miehelle kelpaisi niin hän tietää missä on ovi.
En jäisi parisuhteeseen missä minua arvostellaan ja haukutaan ja samaa jankataan vaikka asiasta olisi jo keskusteltu.
Sano ap miehelle että perse on ja pysyy mutta mies voi ottaa nostaa oman perseensä soffalta ja lähteä maailmalle etsimään sopivammalla perseellä varustettua naista NYT!
No kyllähän se takapuolikin pienenee jos laihtuu muuten.
Olen itse tiimalasi (kun niitä mittoja heti alussa kysyttiin niin laitetaan tähän):
169cm
60kg
94cm/65cm/98cm
Painoindeksi siis aika lailla 21
Olin itsekin aikaisemmin bmi 23 paikkeilla ja silloin mitat olivat noin 96cm/69cm/103cm.
Onhan sillä nyt tietenkin eroa aika paljon (vaatekoon verran minulla housuissa) onko se takapuoli 103cm vai 98cm. En nyt väitä että sinun ap pitäisi laihtua jos kerran itse koet itsesi hyväksi tuossa painossa mutta on ihan roskaa että jos laihdut niin laihdut vain vyötäröstä. Tottakai se lantio (ja takapuoli) pienenevät samalla.
Tiimalaseillahan on yleensä hyvä tuuri siinä että aika painavanakin näyttää hyvältä (vaatteet päällä) kun hieno vyötärö/lantio suhde pysyy prosentuaalisesti kokoajan aika samana vaikka paino vaihtelisi. Kapea vyötärö verrattuna lantioon luo illuusion pienemmästä painosta kuin se onkaan. Itselläni esim. kuten huomaat vyötärö/lantio suhde pysyy kokoajan noin 66-67%:ssa vaikka paino olisi mikä (pahimmillaan ollut vauvavuosien jälkeen 76cm/114cm :o :o :o silloinkin suhde oli kuitenkin sama eli 66%-67% välillä).
Mulla samanlainen vartalo ja pilateksen ja muun liikunnan ansiosta kiinteä. Oma mies ja aika moni muukin tykkää. Saan todella paljon huomiota ja ystävätkin päivittelevät mun seksikästä vartaloa :D olisit siis ylpeä! Harvalla on luonnostaan tämän mallinen kroppa, minä ainakin olen tyytyväinen.
Olen aika "tietoinen" ja pidän naisellisuudestani ja ehkä se välittyy olemuksestani jotenkin, vaikka en mitenkään esim vieraille miehille flirttaile tms. Pidän itsessäni myös siitä, että tykkään paljon seksistä ja olen kokeilunhaluinen jne. Jos mies on tottunut siihen että nainen on arka harmaa hiirulainen (en tunne esim hänen eksiään), niin saatan olla aika erilainen kuin he. Mutta minut hän valitsi vaimokseen kaikista naisista. Mutta en ymmärrä miksi nuo olisi minun "turhia luuloja", ihan tervettä elämästä nauttimista ja itsetuntoa se on vain. En itseäni mitenkään täydellisenä pidä, vaan ihan tavallisena.