Saaran seuraava biisi Lady Gagan Bad Romance
Kommentit (36)
Oijoijou..voi voi..oi miksi. Kyllä te jaksatte aina kuorossa ulista joka biisiä. Mä nään tossa mahollisuudet ihan hyväänkin vetoon. Lauantaina nähdään.
Voin jo kuvitella synkän ja teemaan sopivan musta-punaisen lavashown. Kertsissä valot vilkkumaan!
Mielenkiintoinen valinta, odotan lauantaita :)
Vierailija kirjoitti:
Miten Bad Romance liittyy fright nightiin?
No hohhoijaa. Ihan turhia nuo teemat jos niitä ei edes yritetä noudattaa.
Mun mielestä mikä vaan Gagan biisi olisi yltänyt. Onhan tuo Gaga pikkasen horror, siinä on hyvällä tavalla goottia.
Bad Romance parhaiten.. ootko sä koskaan kuunnellut sitä biisiä tai kattonut videota. Suoria viboja Rocky Horror Picture showsta.
Melodia ei kulje tässä biisissä niin ei kulje.
Ja välissä autotunetettua aallaaanollallaaaa.
Ainiin...tää oli nuorten kisa..ei nuoret enää kaipaa mitään melodiaa.
Erikoista, että Saara oli kiitollinen Sharonille tästä biisistä. Pienestä on tyttö opetettu pienenä kiittämään.
Muulla ei ole väliä, kunhan Saaralla on sortsit ja laahus.
Twitterissä oli, että Saara joutui ajamaan biisiä varten kokonaan kaljuksi.
Jännittää, suoriutuuko paremmin kuin Wiskarin Arttu!
Voi pieru!
Tää biisi ois toiminu Honey G:n rapjuttuna.
Ah, rakastan kyseistä biisiä. Toivottavasti Saara onnistuu hyvin.
Miten joku voi rakastaa tuota kappaletta. :0
En tiedä, mikä Lady Gagassa on ollut aina mulle vastenmielistä. Erityisesti toi Bad Romancen musiikkivideo on vastenmielinen.
Mutta onnea Saaralle, kyllä se sen hyvin vetää.
Musiikillisesti kappale on tietysti huono, mutta se ei välttämättä haittaa pätkääkään. Uskon ja toivon, että Saara tekee tästä hauskan ja humoristisen version joka toimii taas shown henkireikänä ja kohokohtana. En ole ennen katsonut (koska en ole voinut) mitään tämäntyylisiä ohjelmia ja tätä X factor UK:ta katsoessani olen tajunnut taas, kuinka paljon inhoankaan amatöörien laulumaratoneja. Korviani suorastaan koskee kaikki se nuotin vierestä vetäminen ja tasapaksu yrittäminen.
Se ois hauska jos biisiin ja esitykseen tuotas ripaus huumoria (ei ihan Arttu Wiskari tyyliin kumminkaan). Vois pelastaa paljon. Koska...
tosta biisistä on niin helkatisti versioita talenttikisoissaki että jos siinä ei oo mitää jujua nii tuskin se muista erottuu. Kulunu renkutus.
Kyllä se varmaa sen paremmin vetää kuin nämä ;)
Kai tämä pätkä lyriikoissa riittää tekemään biisin teemaan sopivaksi,
I want your horror
I want your design
'Cause you're a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love
I want your psycho, your vertigo shtick
Want you in my rear window
Baby you're sick, I want your love