Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teinkö baarissa väärin?

Vierailija
27.10.2016 |

Tyttöystävä oli ihan kaatokännissä, ei meinannut edes pystyssä pysyä. Oli menossa yiskille tanssilattialta, pidin hänestä kiinni eytei päässyt sinne ja sanoin että älä juo enää, menet vain huonompaan kuntoon, päästin ssilti tiskille sitten. Teinkö väärin? Olin huolestunut että juo aivan liikaa, aamulla ei edes muistanut koko tapahtumaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voisin neuvoa, että jos ei itse tajua ongelmaa niin päästä irti ja anna itse löytää pohjansa.

Tai sitten voit kokeilla ihan oikeaa, vakavaa keskustelua. Että bilettäminen on kivaa, mutta itsensä muistamattomaksi juominen ei.

Vierailija
2/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt, ei usko siihen kun sanon että voi vaan ottaa muutaman, aina pitää kännit riipasta. Mutta siis pidin kiinni ja hän rimpuili ettei päse tiskille, noinhan ei saisi tehdä mutta olin vain huolissani enk halunnut pahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoi seuraavalla kerralla ja esittele tuotos tyttöystävällesi.

Vierailija
4/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos tyttöystävä haluaa juoda, niin hän haluaa juoda.

Älä ala holhoamaan aikuista ihmistä. Ihan turha näitä on yrittää kasvattaa. Anna toisen juoda jos janottaa, mutta voit kyllä sanoa etukäteen että sinä et sitä jää katsomaan etkä aio leikkiä pelastajaa.

Parisuhde, jossa alkoholi näyttelee liian suurta osaa (ja se on liian suuri, jos se häiritsee toista osapuolta) ei ole sen arvoinen. Siinä jää moni muu asia elämättä.

Eli nätisti sanottuna (vaikka et sitä ehkä usko) juokse ja jätä se. Voit ihan hyvin tehdä sen nyt, koska tulet joka tapauksessa tekemään sen vähän myöhemmin. Se on vain ajan kysymys.

Vierailija
5/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja baarimikko myy vaikka toinen on tillintallin...