NOLOT KOKEMUKSET JUHLISSA. Esim. häissä, hautajaisissa, synttäreillä...
Eräs nainen, lukion ruotsinopettaja oli sukulaiseni lakkiaisissa ja parhaillaan onnittelemassa uutta ylioppilasta kun häneltä tippui alushame. Hän (erittäin huumorintajuinen) potkas alushameen pois ja loistaan ja kommentoi, että olipa edes puhdas=)
Siskoni oli häissä, jossa sulhanen pyörtyi alttarille. Toimitus vietiin läpi siten, että sulhaselle haettiin tuoli, ja näin saatiin viedyksi toimitys loppuun. Lähes koko häävastaanoton hän oli sitten levännyt jossain lepohuoneessa.
Kommentit (44)
Siinä tuli tätiä ja setää jonona esittäytymään, ja viimeisenä " anoppi" , jolle myös sanoin kauniisti nimeni ym tyypilliset fraasit. Anoppi oli aika hämillään, kun oltiin kuitenkin tavattu useamman kerran. :/
olin miehen sukulaisissa isommissa juhlissa enkä tuntenut puoliakaan. Siinä yhdellekin vanhemmalle tyylikkäälle vanhemmalle rouvalle esittäydyin. No sehän oli yksi miehen täti, jonka mökilläkin oli käyty, mutta kun oltiin siellä verkkareissa ja tukka sekaisin, nyt sillä oli jakkupuku ja meikit ja viimeisen päälle kampaajan kautta etten tuntenut! Kyllä nolotti...
... yhden pikkutytön todenneen pappansa hautajaisissa mummolleen että " pappa kuoli kun ei se enää jaksanut elää sun kanssa" (ja tämä mummo on kuulemma varsin vaikea tapaus)
...itse olin kerran keikalla tarjoilemassa kahvia ja pullaa sotaveteraaneille... meinas itku tulla kun huomasin kahvijonon jo puoliväliin edenneenä että ne perhanan pullat olikin jäässä!!! eipä yksikään veteraani palauttanut jäistä pullaansa, kaipa olivat sodassa pahempaakin kokeneet! hyvä ettei menny kelläään tekarit rikki!
Yhden kämpän oven avasi tosi hemaiseva mimmi vähissä vaatteissa ja kaverini sopersi: Syysinvalidien sotakeräyksestä, iltaa!
Tytöllä oli kuulemma pokka pettänyt ja oli nauraen antanut rahaa lippaaseen. Kaverini häipyi koko rapusta saman tien tulipunaisena häpeästä ;-D
Hölmönä sanoin vahingossa hänet tavatessani, että " hauska nähdä pitkästä aikaa" .
Mun eno kuoli yks kaks yllättäen suht nuorena.
Hautajaisissa kaikki itkivät vuolaasti.
Yksi enoni kavereista luki kukkaseppeleestä muistovärssyn:
Kauan sä kestit, kauan sä kärsit, viimein pääsit lepohon.
Ei herran jestas mikä itku-nauru kohtaus me äitini kanssa saatiin. Kieltä piti purra aivan sikana.
Tuo värssy oli niin koominen, kun vainaja oli todellakin kuollut yllättäen.
Terkkuja kaikille sukulaisille jotka oli samoissa hautajaisissa =D
Olimme kerran yksissä häissä. Olimme ihan etukäteen ilmoittautuneet ennakkoon jne. Häissä oli istumajärjestys ja meidänpä nimiä ei sieltä löytynyt =D
Kyllä kävi morsiuspari ja parin vanhemmat moneen kertaan pyytämässä anteeksi. Meitä ei haitannut moinen moka. Naurettiin vain, että eihän juhlat ole onnistuneet, jos ei jotain kommelluksia satu.
Kivat häät oli.
Tapasin nykyisen mieheni baarissa ja sieltä menimme " jatkoille" miehen luokse. Koko aamuyö meni aika hikisissä ja äänekkäissä tunnelmissa ja nukkumaan mentiin vasta aamulla.
No, heräsimme miehen sängystä ja naureskelimme kalusteita jotka olivat yön aikan lennelleet pitkin huonetta. Makuuhuoneen ovi oli kiinni. Minua alkoi janottamaan ja pyysin miestä hakemaan minulle juotavaa.
No mieshän meni... hän läväytti oven auki ja siitä oli tietysti suora näkyvyys keittiöön, jossa istui miehen äiti! Ja minä istuin alastomana miehen sängyllä, tukka yön jäljiltä pystyssä ja meikit poskilla.
Mies oli unohtanut kertoa, että asuu vielä kotona...
Hieman hävetti kun miehen äiti tuli sanomaan käsipäivää ja minä yritin peitellä itseäni tyynyllä. Miehen vanhemmat olivat saaneet kuunnella koko yön erittäin äänekästä ensimmäistä yhteistä yötämme.
Nykyään enää naurattaa tämä suhteen alku ja onneksi on ihan hyvät välit anoppiinkin. ;)
Aamulla hänen äitinsä tuli meitä herättämään ja hermostui, miksi emme olleet koulussa. En tänäkään päivänä ymmärrä miksi, mutta äiti käski poikansa nousta ylös. Itselläni oli paita päällä, mutta ei pikkareita, joten pidin henkeen ja vereen peitosta kiinni saman aikaisesti, kun poikaystäväni yritti vetää peittoa suojakseen noustessaan ylös. Lopulta minä voitin (valitettavasti), sillä herralla oli aivan megamainen stondis päällä! Siinä hän sitten seistä nökötti äitinsä edessä nolona.
Samaisen äidin edessä jäimme myös ihan ensi kerroilla kiinni sekstaamisesta kesken aktin.
ainoat äänet olivat ajoittaiset itkunnyyhkäykset ja astoiden kolahdukset.
Tunnelma piristyi huomattavasti ja ihmiset alkoivat naurahdellenkin juttelemaan, kun n. puolivuotias vauvamme oli ensin turauttanut äänekkäästi kunnon satsit löysää vauvankakkaa vaippaan : )
Samaisen parin häävalssissa sulhanen otti morsiamen leveän hameen helmasta kiinni tanssiessa. No morsiamella oli vannealushame, joten vieraille tuli suora näkyvyys morsiamen alusvaatteisiin...
Kuopuksemme töräytti myös kuuluvasti löysät vaippaan juuri kun kaikki olivat hiljentyneinä rukoukseen...
Hieman jännitti koko tilanne ja jotenkin meni ajatus lukkoon kun sulhasen isä toivotti tervetulleeksi. Vastasin " kiitos samoin" . Hieman häntä hymyilytti, mutta taisi ymmärtää tilanteen. Minulla lehahti naama punaiseksi kun huomasin " mokani" .
Menin mieheni kanssa mieheni sedän syntymäpäiväjuhliin. Mieheni setä ja hänen vaimonsa kättelivät minua ovella ja vaimo sanoi " tervetuloa" , johon vastasin myös " tervetuloa" , vaikka piti sanoa " kiitos" :). Korjasin vielä, kun huomasin virheeni, että " eiku kiitos" :).
Osanoton sijaan toivottelin onneksi olkoon!!!!!!!!!Vähän olin nolona,mutta luulen sukulaisen olleen niin suruissaan ja ajatuksissaan(toivon mukaan),ettei tajunnut mitä sanoin.
Nolo kokemus tuttavan häistä: Mies oli bestman ja molemmat tietty kutsuttu. Juhlapaikalla selvisi että kaikilla muilla oli nimetty paikka paitsi minulla...Luulin että olisin mieheni kanssa tai siinä lähellä.
Onneksi oli jotkut suvusta jääneet tulematta ja sain paikan vieraiden keskellä. " Vähän" oli orpo olo...Ehkä tästä viisastuneena tarkistin omissa häissämme että kaikille varmasti on se oma paikka.
41: Mulla kävi sillai ystävän häissä että sulhasen äiti ei minua suvainnut tervehtiä. Olihan se aika tilanne kun muut kohteliaasti kättelevät ja tämä vaan katsoo.Emme siis olleet ikinä tavanneet enkä vieläkään ymmärrä hänen aikomustaan.
kans ton jälkimmäisen stoorin...käyköhän noin monellekin :) kuiteski mulle, huoh...
kun tarjoilija kaatoi kuumat kastikkeet mieheni syliin. Koko kannullisen. Oltiin aika hienossa ravintolassa, jossa tollasta ei pitäs todellakaan sattua. Jälkeenpäin nauratti!