Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löin anoppiani lapseni syntymäpäivillä

Häpeävä
26.10.2016 |

Pidin sunnuntaina lapseni 7v sukusynttärit, ja paikalle saapui miltei kaksikymmentä vierasta. Olin tietenkin kutsunut myös mieheni äidin, ja mieheni lähti hakemaan omaa äitiäni juhliin minun jäädessä kestitsemään muita vieraita. Anoppini tuli lopulta paikalle taksilla ja oli lähellä kompuroida jo eteisessä ja huusi sitten lastani kovalla äänellä "Tulemaan antamaan mummulle synttärihali". En lopulta antanut lapseni tulla, vaan talutin anopin suoraan keittiöön hieman juttelemaan. Eihän hän suostunut edes kuuntelemaan kun kerroin ettei hän todellakaan ole tervetullut vieras kännissä ja joku kirkasta viinaa sisältänyt puteli kädessään minun lapseni juhliin. Anoppi ei lakannut puhumasta päälle ja selpottamasta omia höperehtimisiään ja lopulta minulla pimahti ja löin anoppiani avokämmenellä suoraan kasvoihin.
Tajusin lyöneeni ihan liian kovaa, sillä hän menetti iskusta tasapainonsa ja horjahti lyöden päänsä lokerikon kulmaan. Sillä anoppi ainakin hiljeni, ja mutisi päätään pidellen että onkohan taksi vielä pihassa ja käveli lopulta ulospäin. Minä yritin rauhoitella ja pyydellä anteeksi, mutta anoppi vain otti ja lähti sitten ja selitin muille vieraille vain sen että olin pyytänyt häntä poistumaan, en ollenkaan lyömistä. En kertonut tapauksesta edes miehelleni, ja ilmeisesti ei anoppikaan. Ehkä hävetti kertoa että oli käyttäytynyt niin typerästi. Miehelleni sanoin siis että hänen äitinsä oli nopeasti käynyt taksilla ja tuonut vain lahjan (jonka oli saamansa iskun jälkeen pudottanut keittiön lattialle).
Kysyisin nyt, tätä kun olen hermoillut ja pelännyt yksikseni jo muutaman päibän, että miten oikealla tavalla voisin hyvittää tekemäni?? Hävettää koko asia ja en yleensä koskaan ole tuollainen, mutta nyt vain päässäni napsahti, ehkä sen takia että lapseni oli todella odottamassa vieraikseen molempia elossa olevia mummuja, joista toinen sitten lopulta vain oli pidempään juhlissa (äitini siis). Riittääkö kuitenkaan anteeksi pyyntö vai miten korvaisin tekemäni?? Auttakaa! :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppionpahin kirjoitti:

outo@ kirjoitti:

Onko anoppi vielä hengissä ? Ettei saanut aivoverenvuotoa kun kopsautti päänsä lokerikkoon? Tällin saanutta ku pitää tarkkailla ja alkoholi vielä lisää verenvuotoa.

Joten ota Ap yhteyttä anoppiin .

Ei olla kyllä käyty nyt ollenkaan, joten ehkä mimun on parempi kertoa miehelleni että pahoinpitelin hänen äitiään. Anteeksi en kyllä pyydä, sillä humalassa sekoilu lapsenlapsen syntymäpäivillä ei ole soveliasta

-ap

Ei tietenkään lapsen syntymäpäiville humalassa tuleminen ole sopivaa, mutta ei ole lyöminenkään. Mieti, mikä murhenäytelmä olisi koko perheelle tullut jos anoppisi olisi loukkaantunut pahoin tai kuollut lyötyään päänsä.

Vierailija
22/22 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska provo ap. Tunnistan sun kirjoitustyylin. Voitko lopettaa ja hankkia muuta tekemistä kuin satuilla ja huijata viattomia ihmisiä?

Totta. Tuolla tyylillä on ollut pitkään palstalla provoavauksia. Joku typerys kihertää tussukka märkänä, kun saa jallitettua jonkun vastaamaan hänelle tosissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla