Pukeutumiskysymys
Miten pukeudutte lääkärin vastaanotolle, hammaslääkäriin, terveyskeskukseen, kampaajalle, kauppaan, en ole kiinnostunut juhlapukeutumisestanne, vaan ihan arkisiistiä siis, ei muotipeikkovaatetusta muttei luuserin look myöskään käy, mitähän se voisi olla?
Kommentit (10)
Riippuu lähinnä siitä, millaiseksi kokee itsensä suhteessa erilaisiin tilanteisiin. Jos menen lähikauppaan ruokaostoksille voin tehdä sen vaikka verkkareissa - olen silloin anonyymi asioija. Jos menen lääkäriin, menen asiallisissa arkivaatteissa, jotka eivät kohdallani ole farkut ja lenkkitossut, koska kyseessä ei ole mikään lenkkeilyyn rinnastuva asiointi, ja jossa olen nimelläni ja taustallani läsnä. Kampaajalle rennommin kuin lääkäriin, mutta ei urheiluasussa tms. Nämä seikat riippuvat todella oleellisesti paikkakunnasta, iästä, asemasta ja siitä, mihin on oppinut ja tottunut. Hyvä, kun mietit sellaista, niin harvemmin alipukeudut.
Voi hyvvää päivää.
Just niinkuin itse haluan.Ja jos se ei jollekkin passaa niin se on hänen ongelma.
P.s olen viisas ja tilannetajuinen.
No näin kesällä mun asiointivaatteet on esim. pellavasekoitehousut, flanellipaita, sandaalit ja hattu. Sormissa sormuksia ja mukana pieni laukku.
Puen farkut ja neutraalin puseron (3/4- tai pitkähihainen). Ehkä tämä on kuitenkin luuserilook?
Puhtaat vaatteet ja suihkun kautta. Jos se on jonkun mielestä looserilookki, niin ongelma on hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lähinnä siitä, millaiseksi kokee itsensä suhteessa erilaisiin tilanteisiin. Jos menen lähikauppaan ruokaostoksille voin tehdä sen vaikka verkkareissa - olen silloin anonyymi asioija. Jos menen lääkäriin, menen asiallisissa arkivaatteissa, jotka eivät kohdallani ole farkut ja lenkkitossut, koska kyseessä ei ole mikään lenkkeilyyn rinnastuva asiointi, ja jossa olen nimelläni ja taustallani läsnä. Kampaajalle rennommin kuin lääkäriin, mutta ei urheiluasussa tms. Nämä seikat riippuvat todella oleellisesti paikkakunnasta, iästä, asemasta ja siitä, mihin on oppinut ja tottunut. Hyvä, kun mietit sellaista, niin harvemmin alipukeudut.
Lääkärissä pidetään tosi nolona tuollaista pönöttämistä.
Yleensä normaaleihin arkityövaatteisiin, mutta lääkäri/labra/rokotekäynneille niin että on helppo riisua tai vetää hihoja ylös verikokeita tai vaikka keuhkojen kuuntelua varten Yleensä siis hihattomaan toppiin ja johonkin neuletakkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärissä pidetään tosi nolona tuollaista pönöttämistä.
Joo, se on varmasti se asia, johon lääkärit oikein todella keskittyvät. Kahvihuoneessa sitten keskenään juttelevat, että ou mai gaad, ette usko, mitä sillä yhdellä rouvalla oli päällä.
En pönötä mennessäni lääkäriin, vaan käytän - kuten kirjoitin - asiallisia arkivaatteita. Olen myös omalta ammatiltani lääkäri, enkä näe ainakaan itse kenenkään potilaan vaatetusta vastaanotolla minkäänlaiseksi ongelmaksi. T. Kirjoittaja 2.
Puhtaat, perussiistit vaatteet.