Aha. Tulin vissiin jätetyksi. Mies "katosi".
Olen niin kypsä tähän nykyajan menoon!! Raivo pursuaa suorastaan ulos kehostani. Eikö suhde, lyhytkin, ole sen arvoinen, että voisi laittaa edes tekstarin: ohi on. Tms. Voi että olen vihainen ja surullinen ja kaikkea..Ollaan tunnettu yli 5 vuotta, tapailtu epäsäännöllisesti 3 vuotta. Viime ajat olleet hiljaiseloa ja aavistelin, että miehellä on toinen. Eipä vaan uskaltanut sitä ääneen sanoa.
Loppu tuli yllättäen. Kyllähän ymmärrän yskän jos viesteihin ei enää vastata. Raukkamaista silti. En tiedä miten ihmeessä tästä selviän. Olin niin rakastunut :((
Kommentit (24)
Ikävä kyllä tämä taitaa olla nykyisin hyvin yleistä. Hyvä asia on se, että aika parantaa. Oma ja tuskainenkin aika siinä paranemisessa menee, mutta ei näissä asioissa muuta luonnonmukaista keinoa ole.
Tsemppiä ❤
Mutta miksi!?! En vaan tajua eikö voi olla kohtelias ja ilmoittaa ihan mitä vaan, eikä jättää toista epätietoisuuteen? Kauanko odotan? Viikon, kuukauden, vuoden? Milloin on oikea aika "tajuta", että joo, suhde on ohi? 100 kertaa reilumpaa ois vaan SANOA et hei sorry, mut tää ei toimi.
Vituttaa!!!
Ap
Kyllä sinä selviät. Ihminen suree ja menee eteenpäin. Meistä useimmat joutuvat selviämään erosta usean kerran elämän aikana.
Mitä taas miehen käytökseen tulee, niin on kovin epäreilua. Mihin ihmisiltä on kadonnut selkäranka. Raukkamainen mies. Elämä hänen kanssaan ei olisi pitemmän päälle ollut ruusuista, jos tuollainen käytös on osa luonnetta.
Sattuu se, mutta mene eteenpäin, vietä aikaa läheisten kanssa, tee asioita jotka tuottavat iloa. Ole lempeä itsellesi. Halaus.
Miksikö? Koska ei uskalla tai kohdata tilanteen nostattamia ikäviä tunteita. Helpompi luikerrella hiljaa tiehensä. Ei tässä mietitä mikä on oikein ja reilua, vaan miten pääsee itse helpommalla. Ei osata kantaa vastuuta ratkaisuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi!?! En vaan tajua eikö voi olla kohtelias ja ilmoittaa ihan mitä vaan, eikä jättää toista epätietoisuuteen? Kauanko odotan? Viikon, kuukauden, vuoden? Milloin on oikea aika "tajuta", että joo, suhde on ohi? 100 kertaa reilumpaa ois vaan SANOA et hei sorry, mut tää ei toimi.
Vituttaa!!!
Ap
Kunhan sun raivo laantuu ja kusipää muuttuu vehnäjauhopaketin arvoiseksi, ymmärrät kuinka onnekas itse asiassa olitkaan. Ja sitten se vihoviimeisin: Aika parantaa :)
Seurausta kasvatuksesta jossa lapsi on kaiken keskipisteenä, vanhemmat siivoaa elämässä sotkut ja ei ole opittu kantamaan vastuuta. Ei ole tarvinnut käsitellä vaikeita asioita, eikä ottaa toisten tunteita huomioon.
Itsehän sinä roikuit tuossa epäsäännöllisessä miehessä, missä sinun selkärankasi?
Pitäisikö minun sanoa tälle nykyiselle naiselle, jota tapailen, että ei tavata enää koskaan? Hän on ihastunut minuun, minä en ole häneen. Nähdään noin kerran viikossa, ei seksiä, ei mitään sylijuttuja. Jutellaan, syödään ja katsellaan televisiota. Aikooko hän jatkaa näitä tapaamisia hamaan tulevaisuuteen, kunnes minä sanon, että ei enää koskaan? Miksi pallo on minulla, vaikka hän on se ihastunut osapuoli ja tietää hyvin, mitä tuntee ja mikä olisi parasta tässä vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sinä roikuit tuossa epäsäännöllisessä miehessä, missä sinun selkärankasi?
Pitäisikö minun sanoa tälle nykyiselle naiselle, jota tapailen, että ei tavata enää koskaan? Hän on ihastunut minuun, minä en ole häneen. Nähdään noin kerran viikossa, ei seksiä, ei mitään sylijuttuja. Jutellaan, syödään ja katsellaan televisiota. Aikooko hän jatkaa näitä tapaamisia hamaan tulevaisuuteen, kunnes minä sanon, että ei enää koskaan? Miksi pallo on minulla, vaikka hän on se ihastunut osapuoli ja tietää hyvin, mitä tuntee ja mikä olisi parasta tässä vaiheessa?
Kuule en tiedä sun suhteistasi, mutta meillä oli seksiä, hellyyttä, keskusteluja, rakkauttakin. Itse en olisi ollut ilman em. seikkoja hetkeäkään tuossa tapailusuhteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule en tiedä sun suhteistasi, mutta meillä oli seksiä, hellyyttä, keskusteluja, rakkauttakin. Itse en olisi ollut ilman em. seikkoja hetkeäkään tuossa tapailusuhteessa.
Ap
En kyllä millään usko, että rakastunut mies tapailisi rakkautensa kohdetta epäsäännöllisesti. Nyt olet saattanut mennä hieman pelimiehen lankaan.
Olen kokenut äkillisen hiljenemisen suhteessa. Syynä oli masennuksen paheneminen ja itsemurha-ajatukset. Onneksi ne ovat jääneet menneeseen. Olisin huolissani jos pitkän suhteen jälkeen alkaisi äkillinen mykkäkoulu ilman selkeää syytä.
Etkö voi laittaa miehelle viestiä ja sanoa, että olisit halunnut lopettaa suhteen kunnolla? Kyllä kolmen vuoden suhteen jälkeen pitää uskaltaa sanoa toiselle, että haluaa erota. Ja syykin olisi kerrottava. Kuulostaa todella oudolta suhteelta ja oudolta mieheltä. Itse olisin jo soittanut ja vaatinut selitystä.
Jos suhde pyöri kolme vuotta samalla epäsäännöllisellä uralla niin ei siitä ollut tulossakaan mitään.
Bostonb kirjoitti:
Jos suhde pyöri kolme vuotta samalla epäsäännöllisellä uralla niin ei siitä ollut tulossakaan mitään.
Olet varmasti oikeassa. En ole vaan nähnyt totuutta rakkauteni läpi. Tyhmä minä. Turhaa ajanhukkaa :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEn kyllä millään usko, että rakastunut mies tapailisi rakkautensa kohdetta epäsäännöllisesti. Nyt olet saattanut mennä hieman pelimiehen lankaan.
Masentavaa :((
Ap
Jos minun mies vain "katoaisi" eikä vastaisi minulle niin kyllä minä soittaisin kaikki tämän kaverit ja sukulaiset läpi että onko se elossa. Mutta tässä ei tainnut nyt olla siitä kyse... Varsinkin jos tavarat on lähteny mukaan niin aika selvä homma.
Aika idiootti raukkamainen mies. Varmaan aika hemmoteltu tyyppi kun ei pysty kohtaamaan negatiivisia tunteita ja vastaamaan omista teoistaan kuin aikuinen ihminen.
Kuulostaa, että mies on pitänyt sinua löysässä hirressä vuosikaudet. Onneksesi kuitenkin pääsit moisesta paskahoususta eroon lopullisesti, onneksi olkoon!
Minkä ikäinen mies kyseessä?
Itselle kävi vuosi sitten sama juttu, miehen puolelta paljon rakkauden- ja hellyydenosoituksia (itse en uskalla sanoa rakastavani ennen kuin mies sanoo sen ensin, tuntuu että ne juoksevat karkuun kun mainitsen "meidät" vaikka ihan neutraalisti :D) ja muutenkin tuntui että mies oli täysillä mukana ja lopulta uskaltauduin kertomaan tunteistani.
Suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta aivan viimeiseen päivään asti ja sitten mies katosi. Olin itse lääkärin vastaanotolla kuulemassa tuloksia (syöpäjuttuja) ja olisin kaivannut rakkaan tukea sen jälkeen, mutta aikoessani laittaa viestiä tuloksista, huomasin hänen estäneen minut whatsappissa.. Ei vastannut puheluihini enkä ymmärrä miksi hän teki näin (varsinkin kuin tiesi millainen päivä minulla oli tiedossa).
Vuoden jälkeen törmäsin häneen Tinderissä ja sain syyksi katoamistempulle, että "juttu eteni hieman liian lujaa". Ihmettelin tätä suuresti, koska mies oli meistä se joka suunnitteli enemmän ja laittoi <3<3<3 rakastan sinua-tyylisiä viestejä :D
Tämä kokemus kasvatti minua ihmisenä ja onneksi olen nyt löytänyt miehen, jonka kanssa oikeasti synkkaa :) (Tai ainakin luulen niin, en kyllä enää jaksa uskoa moisiin temppuihin)
Kuulostaapa paskamaiselta. Itse olen tottunut näihin "katoamiseen" mutta olenkin sinkku ja suhteenalut ovat olleet muutamia viikkoja tai kuukausia... jos on vuosia tunnettu, niin pitäisi pystyä vähän parempaan kuin katoamiseen. Ja olen mies jos sillä nyt on jotain väliä. Voimia.
Tämä on aika yllättävää ja valitettavan yleistä. Yllättävää siltä osin, että mukavat "hyvät" tyypit tekevät tätä myös. Hiljaisuus on helppo tapaa lopettaa.
Tiedän tunteen. Voimia.