Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex-mieheni on nykyisin rakastajani. olen ns. toinen nainen.

Vierailija
08.03.2006 |

vaihtoi nuorempaan, mutta ei taidakaan olla ihan nappi-juttu...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös miehesi silmissä. Epätoivoinen pano, joka tekee mitä vain, jotta saa pitää edes ripauksen eksästään, jonka toinen nainen vei. Helppoa pillua, ja varmasti loppuelämän;). Eksälläs on pullat hyvin uunissa.

Vierailija
2/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan ryhdy " varmaksi panoksi" , vaan kiusaa ukkoa välillä ja torju lähestymiset ajoittain, tekee vain hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun yhdessä ollaan. muksukin on iloinen, kun ollaan hyväntuulisia! kestää minkä kestää. muija, jonka kanssa asuu, ei taida olla näin onnekas. siellä taitaa olla vähemmän mukavaa....en haluaisi tähän ketään sotkemaan mun rauhaani.

Vierailija
4/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, että miten peri, joilla seksi sujuu voivat erota..??

Vierailija
5/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Sehän saa kaikki ja sä et mitään....

Typerys...

Vierailija
6/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi se, joka hallitsee tilannetta. Tosiasiassa olet miehesi pelinappula vaikka itse et sitä tajuakaan. Hyvin on mies asiansa ajanut kun näin on tilanne. Saa pitää eksästään hyvät puolet ja uudesta suhteesta uutuuden viehätys. Turha sääliä sitä uutta puolisoa, sillä hänen kanssaan miehelläsi on ihan omat kuviot josta et tiedä mitään ja jos tietäisit olisit vihreä kateudesta. Nyt mies syytää sinulle muka tietoa suhteesta ja luulet olevasi vahvoila, mutta säälin sinua tilanteessasi tosi paljon. Olet alistettu nainen tietämättäsi

Vierailija
7/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksin voimaa ilmeisesti suurennellaan??

Vierailija
8/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tehdään kaikki mahdollinen jotta saadaan mies napattua joltakin toiselta ja vietyä isä lapsilta ja sitten kun vihdoin onnistutaan, iskeekin pelko perseeseen. Yhtäkkiä toinen nainen onkin vaimon paikalla ja tiedossa on kuinka petollinen mies on ja miten hyvin hän osaa valehdella... Ja ex-vaimoakin on pakko tavata viikoittain lasten takia. Kyllä korpeaa ja kovaa, kuten vastauksista näkee! ;D

Vierailija
9/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kumpikin suhde voi siis hyvin!

Vierailija
10/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti tiedä k.o muijasta aikas paljon. ei mikään älyn jättiläinen. niin en kai minäkään sitte(joku kuitenkin sanoisi ton;)) mutta typykkä ei tiedä missä mennään, minä tiedän...niiden kuviot ei kovin häävit ole, aika lähellä asustavat,joten tiedän kyllä. naapurit kertovat rajuista tappeluista. muhun ei ole tarvinut käsiksi käydä ikinä.

ja tosiaan seksi ei ole suhteessa se kaikkein tärkein asia. mutta mukava lisä kyllä....meillä oli omat syymme erota. mutta nyt on hyvä. ainakin mulla. ei tarvi riidellä, mutta saa nautiskella.

Vierailija
11/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos se mun nykyinen taas exänsä kanssa?sen verran ärhäkkää vastausta pukkaa. kannattaa olla tarkka miehen menoista ....

Vierailija
12/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tosiaan pidät huolen, että et polta näppejäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi