Kun mies tahtoo lapsia ja itse ei, MITEN keskustella asiasta järkevästi?
Tähän asti lähinnä vältelty aihetta kun ei se tunnu vievän mihinkään. Omat näkemykset on kuitenkin kerrottu monta kertaa. Kumpikaan ei jättämässä, luultavasti koska oletus on että toinen muuttaa mielensä. Ikää alkaa olemaan jo sen verran että asia on ajankohtainen. Itse voin oikein mielelläni elää näin, mutta en todellakaan halua aiheuttaa toiselle katkeruutta minkään asian suhteen. Eikö se vastuu tässä ole kuitenkin miehellä, että jos hän tahtoo jotain muuta niin ottaa sitten asian esille ja tarvittaessa eroaa?
Kommentit (42)
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Eikö se vastuu tässä ole kuitenkin miehellä, että jos hän tahtoo jotain muuta niin ottaa sitten asian esille ja tarvittaessa eroaa?
Mua vaivaa tässä vaan tämä kohta...
Miksi mies, miksi et sinä?No siksi, että aloittaja on tyytyväinen nykytilanteeseen. Eikä halua erota nyt eikä myöhemmin.
No ei voi olla kovinkaan tyytyväinen jos toinen haluaa elämältä jotain aika vastakkaista.
En nyt ymmärrä ihan oikeasti.
Niin miksi ei voi? Meillä on ihan sama tilanne mutta mies ei halua erota missään nimessä vaikka olen sanonut että lapsia en halua. Tällä hetkellä olemme kummatkin hyvin tyytyväisiä
Miten joku voi olla noin tyhmä?