Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että oksettaa ihmiset jotka inhimillistää koirat!!!!

Vierailija
26.10.2016 |

Koira "protestoi" ja "mököttää". Paskat sitä kiinnosta muu kuin ruuan ja herkkujen syönti ja paskominen. Ei sillä ole älyllistä elämää saati tunteita ja sen minä mielelläni osoitan omalla käytökselläni jok'ikiselle yltiöpäiselle koiranomistajalle.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa ihmiset jotka luulevat olevansa parempia kuin eläimet.

Ette oikeasti ole. Olette jäävejä määrittelemään oman lajinne muita arvokkaammaksi.

Yksinkertaisimpia ihmisiä ovat kaikki eläinten vihaajat.

Jos on ihmisten joukossa vähän sellainen alempi ja surkeampi tapaus, niin sitä varmaan sen takia tahtoo vihata eläimiä, että olisi edes joku itseään alempi olento.

Se ei vaan poloiset oksennuskasat mene niin. Vaikka kuinka yrittäisitte polkea eläimiä alemmas päin ja vihaisitte niitä, ette nouse yhtään ylemmäksi. Pysytte ihan samanlaisina oksennuspaskakasoina.

Vierailija
22/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mites sä sen osoitat?

Siten että kun tulen kylään, ensi töikseni teen selväksi, että minun syliini on haisevan karvakuonon turha tulla hyppimään ja heiluttamaan häntäänsä. Sitten kun koira on hätistetty h*lvettiin siitä, niin ignooraan sen täysin. Jos kaverini lässyttää: "Rekku ei sinne, Rekku nouda, oi miten hienosti Rekku, Rekku ei nyt mökötetä" niin teeskentelen kuuroa.

-ap

mä toimin näin lasten kanssa. Jos menen kylään paikkaan, jossa on lapsia teen ensi töikseni selväksi, että minun syliini on turha kuolaavan kakaran turha tulla hyppimään ja lässyttämään. Ja sen jälkeen ignooraan sen täysin. Ja kyllä, tekeydyn myös kuuroksi kaverini lässytykselle: Mikamatias sitä ja Sirpajohanna tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää ne ketkä pitää koiraa lähes lapsenaan tms. Höpöttävät koko ajan koiransa tekemisestä. Koiran omistajat tuntuvat itsekkäiltä ihmisiltä, jotka antavat koiriensa paskoa tien varret ja puistot täyteen kakkaa, haukkua ja käydä vastaantulijoiden kimppuun. Eivät edes pahoittele, jos koira näykkää. Talvella lunta koristaa keltaiset läikät 2 metrin välein. Kyllä on kivannäköstä. Kodit on karvoja täynnä ja haisee koiralle. Inhottaa käydä kylässä. Koirat laskee pissat ja kakat mihin sattuu joskus jopa matolle. Lapsena vielä tykkäsin koirista, mutta en enää kiitos koirallisten tuttavieni.

Vierailija
24/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirathan ovat upeita ja todella älykkäitä. Auttavat poliiseja ja ottavat kiinni roistoja, voivat haistaa diabeetikkojen liian alhaisen verensokerin ennen kohtausta, tunnistaa syövän... Jos koira saa hyvän kasvatuksen, ovat ne hyväkäytöksisiä ja uskollisia ystäviä. Tekevät suojelu- ja vartiointitehtäviä. Ovat ihania eläimiä ihan muuten vaankin!

En ymmärrä miksi ihminen olisi lajina koiraa arvokkaampi. Vain koska ihminen niin sanoo? Ei käy.

Vierailija
25/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa jos kylässä näytetään koiran temppuja tai koira tulee luokseni, saatan silittääkin. Mutta se mikä mua ärsyttää, on se kun jonkun koira kuolee niin se laittaa siittä facebookiin, ja sitten ihmiset laittavat jaksuhaleja ja ottavat osaa ja lähettävät voimia ym, aivan kuin ihminen olisi kuollut! Mun yks työkaveri oli kolme päivää saikulla kun sen koira kuoli! Se on vaan koira! Ja se mikä ärsyttää, niin puhutaan äidin pikku kullasta ja mamman murusta, jestas sentään...

Vierailija
26/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ärsyttää ne ketkä pitää koiraa lähes lapsenaan tms. Höpöttävät koko ajan koiransa tekemisestä. Koiran omistajat tuntuvat itsekkäiltä ihmisiltä, jotka antavat koiriensa paskoa tien varret ja puistot täyteen kakkaa, haukkua ja käydä vastaantulijoiden kimppuun. Eivät edes pahoittele, jos koira näykkää. Talvella lunta koristaa keltaiset läikät 2 metrin välein. Kyllä on kivannäköstä. Kodit on karvoja täynnä ja haisee koiralle. Inhottaa käydä kylässä. Koirat laskee pissat ja kakat mihin sattuu joskus jopa matolle. Lapsena vielä tykkäsin koirista, mutta en enää kiitos koirallisten tuttavieni.

Voi että kun joku sanoo ettei tykkää lapsista niin siitähän mammat loukkaantuu. On ok inhota eläimiä mutta ei missään nimessä lapsia. Tosiasia kuitenkin on että lapset sotkee, haisee ja saa tuhoa aikaan enemmän kuin eläimet. Harvoin vanhemmatkaan pahoittelee jos lapsi törttöilee. Kun se on niin söpö, ei saa komentaa ettei tule traumoja.

Vierailija
27/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koirasta.

Maailmassa on runsaasti todella tyhmiä koiria.

Ja sitten on niitä jotka ovat todella älykkäitä.

Jotkin koirat ymmärtävät yli 1000 sanaa.

Vierailija
28/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tekemät pahuudet ja julmuudet ovat jotain niin käsittämätöntä ja äärimmäistä, ettei mitkään maailman eläimet pysty samaan milloinkaan.

On älyllistä epärehellisyyttä kun laitetaan lajeja paremmuus järjestykseen, huomioida oman lajinsa pelkät hyvät teot ja aikaan saannokset ja jättää huomiotta kaikki se sairas, kieroutunut ja järkyttävä paha missä ihmiset ovat kunnostautuneet.

Vierailija
29/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mites sä sen osoitat?

Siten että kun tulen kylään, ensi töikseni teen selväksi, että minun syliini on haisevan karvakuonon turha tulla hyppimään ja heiluttamaan häntäänsä. Sitten kun koira on hätistetty h*lvettiin siitä, niin ignooraan sen täysin. Jos kaverini lässyttää: "Rekku ei sinne, Rekku nouda, oi miten hienosti Rekku, Rekku ei nyt mökötetä" niin teeskentelen kuuroa.

-ap

Onko sulla lapsia? Toivottavasti niille tehdään sama, hätistellään helvettiin ja ignoorataan täysin, vieraisilla kielletään ottamasta kahvipöydästä herkkuja jne. Vaikka provohan sä oletkin.

Mulla on koira mutta en mä ota siitä itseeni jos joku vieras ei halua sitä silitellä tai olla sen lähellä. Sitten vaan käsketään koira pois sen luota.

Vierailija
30/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noim vihamielinen?

Vierailija
31/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun joku sanoo ettei tykkää lapsista niin siitähän mammat loukkaantuu. On ok inhota eläimiä mutta ei missään nimessä lapsia. Tosiasia kuitenkin on että lapset sotkee, haisee ja saa tuhoa aikaan enemmän kuin eläimet. Harvoin vanhemmatkaan pahoittelee jos lapsi törttöilee. Kun se on niin söpö, ei saa komentaa ettei tule traumoja.[/quote]Eihän sitä näköjään saa ilmaista ettei pidä koirista, kun mammat loukkaantuu. Koirista sentään isona kasvaa mammojen vaipat dementiaosastolla vaihtavia yhteiskunnalle hyödyllisiä veronmaksajia. Lahjakkaimmista ja nokkelimmista voi tulla presidentti tai nobelisti. Eiku...Mutta yhtään ei ihminen ole koiran yläpuolella.

Vierailija
32/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mites sä sen osoitat?

-ap

Onko sulla lapsia? Toivottavasti niille tehdään sama, hätistellään helvettiin ja ignoorataan täysin, vieraisilla kielletään ottamasta kahvipöydästä herkkuja jne. Vaikka provohan sä oletkin.

Mulla on koira mutta en mä ota siitä itseeni jos joku vieras ei halua sitä silitellä tai olla sen lähellä. Sitten vaan käsketään koira pois sen luota.

Pointti olikin siinä että se joka kylään tulee, tajuaa että koti on myös koiran koti ja vieras ei silloin hätyyttele sitä helvettiin tai mihinkään muuallekaan vaan voi painua itse mikäli ei miellytä. Saa sanoa asiallisesti ettei halua koiran pyörivän jaloissa jolloin se pyydetään muualle. Ap vaan vaikuttaa erittäin vihamieliseltä...

Vierailija
33/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu koirasta.

Maailmassa on runsaasti todella tyhmiä koiria.

Ja sitten on niitä jotka ovat todella älykkäitä.

Jotkin koirat ymmärtävät yli 1000 sanaa.

Kuten on älykkäitä ihmisiä ja sitten niitä, joilla hissin napit ei oo koskaan toimineetkaan ylimpään kerrokseen noususta puhumattakaan. Vai kuinka ihanan älykkään mahtava tyyppi on tämä oululainen tyttärensä raiskaaja? Tai Trump Clintonista puhumattakaan? Stubido, Katainen, Hakkarainen ja muut ihmisyyden multihuipentumat? Ei tarvitse katsoa kuin jotain saatanan ilmaisämpärijonoja, niin tajuaa, että ihminen ei ole yhtään persettään nuolevan koiran yläpuolella.

Vierailija
34/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koiria joihin puran tarpeeni hoitaa jotakin. Lässytän niille, rakastan niitä kuin hullu puuroa. Olisin ihan tohjona jos koirani kuolisivat.

Oon aina ollut eläinten ystävä. Oon herkkä, empaattinen ja ns syvästi tunteva. Tällaisena ihmisenä musta on aina ollut helpompi rakastaa viatonta eläintä, joka ei koskaan loukkaa mua tai muita ja joka rakastaa estoitta.

Koirat on mulle varmaan kuin pikkuvauva äidilleen. Vauva ei vihaa ketään, eli olis vaikee kuvitella että kukaan vihais vauvoja. Ne on viattomia. Itse en voi saada lapsia, eli puran hoitamisviettini koiriini.

Tätä tuntuu joidenkin olevan vaikea ymmärtää, en ymmärrä miksi?

Onko nää koirien/vauvojen vihaajat jotenkin niin eksyksissä omien tunteidensa kanssa, että on vaikea rakastaa jotain viatonta tai ymmärtää että joku muu rakastaa?

En oleta, että kukaan rakastais mun koiria niinkuin mä. En mäkään voi rakastaa jonkun toisen koiraa, lasta, äitiä, aviomiestä niinkuin he, mutta pystyn ymmärtämään ja hyväksymään että he tuntevat näin.

Vierailija
35/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on toki omat mielipiteet ja sen mukaan mennään. Eläinten inhimillistäminen menee joillain hieman yli, ja elämä pyörii vain niiden eläinten ympärillä. 

Mutta jotenki säälittää ihmiset, jotka ei pidä eläimistä. Tuntuu, että niiltä puuttuu sielusta joku osa. Mun kokemuksen mukaan ihmiset, jotka ei pidä eläimistä on usein itsekkäitä ja kylmiä. Mut toki vaikee suhtautua asiaan objektiivisesti, koska ite rakastan eläimiä. 

Voisin lisätä tähä kasan kliseisiä aforismeja, mutta laitan vain nää kaksi. 

"Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened."

"A person's character can be judged by the compassion they have for animals." 

Kliseisiä joo, mutta ite ainakin allekirjotan nämä. 

Vierailija
36/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät asiat ole mustavalkoisia, aikuisen ihmisen pitäisi se ymmärtää. Jos ei pidä esim. koirista ei tarkoita, että vihaa niitä tai kaikkia eläimiä. Pidätkö itse hämähäkeistä, lepakoista? Eläimiä nekin ovat (Tämä siis 35lle).

Kirjoittaja 34 vaikuttaa ihmiseltä, joka pelkää riskejä ja pettymyksiä. Ihmissuhteissa täyttä varmuutta toisesta, edes omasta lapsesta tai vanhemmasta, ei ole. Useimmat terveet ihmiset kestävät tuon epävarmuuden, ja kokevat ihmissuhteet palkitsevina ja elämää rikastuttavina.

Vierailija
37/37 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mites sä sen osoitat?

-ap

Minä taas toivon, että SINULLA ei ole lapsia, jos kerran miellät ne samanarvoisiksi eläinten kanssa!!! Kastroitko lapsesi, jos et halua niiden lisääntyvän? Syövätkö he lattialla kupeista?

-ap

Jos yksilöitä (olivat ne sitten eläimiä tai ihmisiä) aletaan laittamaan johonkin "tärkeysjärjestykseen" yksilön ominaisuuksien perusteella, millaisia ominaisuuksia otettaisiin huomioon? Ap:n mukaan älykkyys olisi siis ainakin yksi. Jos koirat ovat alempiarvoisia kuin ihmiset, ovatko myös siis esimerkiksi kehitysvammaiset ihmiset arvottomampia kuin ei-kehitysvammaiset? Entä kauneus? Ovatko kauniit ja rumat ihmiset samanarvoisia keskenään?

Siinä ap on oikeassa, että koirilla ei ole kykyä "protestoida" tai "kostaa". Koirilla ei ole mielen teoriaa, eli kykyä hahmottaa, että toisella on eri ajatukset ja tunteet kuin itsellä. Jos koira tuhoaa sohvatyynyn omistajan ollessa töissä, kyseessä ei ole "kosto", vaan todennäköisesti tylsistyminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän