Gilmoren tytöt, nyt ei jaksa enää odottaa
http://m.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/suosikkisarjan-paluu-lahesty…
Enpä ole mitään sarjaa odottanut näin.
Kommentit (41)
Jees!!! En mäkään jaksais odottaa. Hyvältä näytti trailer...👍😛
Roryn ääni kuulosti jotenkin...vanhemmalta kai, no kai se käy järkeen. Ja Lorelai...voi itku kun on pumpattu naama. Paljon tuttuja vilahti, mutta mitään ei paljasteta. Jännittävää!
Tulee olemaan pettymys. Tunnen sen perskannikoissani.
Lorelai ja Luke vanhentuneet, Emily nuorentunut.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mites mä katoin, että Emily näytti vanhentuneelta lommoposkineen (mutta ihan hyvältä silti)...
Ihanaa! Just olen viime päivinä miettinyt, että joko pian.
Oliko siinä yhdessä kohtauksessa Roryn kanssa Dean?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mites mä katoin, että Emily näytti vanhentuneelta lommoposkineen (mutta ihan hyvältä silti)...
Joo, mutta huomasitko mitä sillä on päällä? Farkut ja t-paita!
Dean, Logan ja Jess kaikki vilahtivat. Ja Lorelai on siis yhä Luken kanssa ja Rory työttömänä.
Ohis mutta olen aina inhonnut Deania. En edes tiedä miksi. Ärsyttää suunnattomasti, ja ärsytti myös se pettämissotku... melkein pilasin Roryn hahmon minulle. Toivon todella, ettei tässä käy nyt niin, että Dean on Roryn truuuu luuuuvvv tai jotain. Ugh.
Ja Richard ilmeisesti kuolee ja Emily aloittaa KonMarin.
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta olen aina inhonnut Deania. En edes tiedä miksi. Ärsyttää suunnattomasti, ja ärsytti myös se pettämissotku... melkein pilasin Roryn hahmon minulle. Toivon todella, ettei tässä käy nyt niin, että Dean on Roryn truuuu luuuuvvv tai jotain. Ugh.
Minäkin toivon, sillä Roryn true love on kyllä Jess.
Vierailija kirjoitti:
Ja Richard ilmeisesti kuolee ja Emily aloittaa KonMarin.
Richardin esittäjä kuoli. Eivät ilmeisesit halunneet mitään uutta tilalle vaan tappoivat sitten hahmonkin. Muotokuva oli mainio...
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään Deanista. Se on Rorylle ainoa oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään Deanista. Se on Rorylle ainoa oikea.
Minä taas aina ajattelin, että Marty oli "the one that got away".
Mä taas en tykännyt yhtään Deanistä, Jessistä vähän, mutta eniten Loganista. Saa nähdä, kuka "voittaa"...😃
Milloin tämä muuten tulee Suomessa telkkariin, onko tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä muuten tulee Suomessa telkkariin, onko tietoa?
Ei koskaan, koska on Netflix original.
En voi käsittää miksei Rory ottanut Logania. Asuisi nyt varakkaasti, olisi perhe ja hyvä työ.
Trailerista ei pysty yhtään saamaan vihjeitä tapahtumista. Kuitenkin tulossa 6h uutta matskua.